Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Wat betreft een vriendin, dat probleem heb ik dan weer niet![]()
Gelukzak?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier ook hoor, zagen over voeding, dat het voor haar niet moet (maar wel opmerkingen maken over m'n buikje in de bulk) gemopper over vitamine pilletjes en whey...
MAAR
Als er een dergelijk gesprek is met vrienden of familie is zij wel de eerste die me de hemel in prijst (doorzettingsvermogen, karakter,...). Ze vraagt ook dagelijks wat ik nu wel en niet wil eten, zit achter mijn dagelijkse portie groenten aan (ik lust enkel echt graag appelmoes, wortelen, tomaat en spinazie) en op niet trainingsdagen krijg ik onder m'n botten van haar als ik 's avonds ook carbs bij m'n eten wil..
Ik denk brah dat die vriendinnen er meer mee bezig zijn dan ze zelf willen...ze moeten toch kunnen mopperen over iets?
Bij mijn accepteren mijn schoonouders mijn levensstijl en houding meer dan bij mij thuis.
De vader was zelf vroeger ook altijd met sport bezig en weet dat je voeding & training moet afstellen op je dagelijks leven.
Als ik daar blijf eten krijg ik altijd een speciaal potje
Lucky me, mijn vriendin wilt me zo graag chocolade fondue aansmeren
En de liefde is wederzijds brahs![]()
Wat een wereldvriendin zeg.
Krachttraining/bodybuilding zit gewoon een taboe op in NL. Als ik een keer een omega pil/shake neem denkt de helft meteen dat ik aan de AAS zit.
Ik krijg nu al te horen dat ik veel te breed word en dat het nu echt wel tijd is om te stoppen, terwijl ik nog steeds enorme ecto ben for **** sake!
Waarom ik niet blij ben met wat ik heb (blij & tevreden met iets zijn twee verschillende dingen imo). Mensen flipte helemaal toen ik zij dat ik ooit 100kg zou wegen.... maar vervolgens wel opscheppen tegen anderen.
Hou er idd ook gewoon m'n mond maar over, nooit zeggen dat je bb/krachttraining doet want 99% snapt er gewoon niks van & plaatst je meteen in een hokje.
Vooral niet de term bodybuilding noemen als mensen je vragen wat je voor sport doet. Ik zeg meestal maar gewoon iets van fitnessen of zo, als ik BB zeg krijg ik meteen een shitload aan commentaar.
Op mijn nieuwe werk weten ze ook niet wat ze zien als ik in de pauze met mijn bak havermout aan kom haha, maar nu na een maandje beginnen ze er wel al aan te wennen. Thuis kreeg ik in het begin ook veel weerstand, tegenwoordig worden de potten kwark, pakken melk en zakken havermout gewoon in het groot ingeslagen.
Haha, scheelt me in ieder geval weer de discussies en strijd die jullie wel moeten voeren. En mocht er nu iemand in de picture komen, weet ze dat ik dit doe voor ze er aan begint.![]()

Die 130 gaat je lukken man!
Ga je daarna met je lichte cut beginnen? (ik meen mij te herinneren dat je iets over cutten zei tegen mij)
ik zal mn best doen!
Dus donderdag begin ik echt! Ondertussen kan ik haar een beetje uitleggen hoe ze haar voeding moet tellen enzo.Thanks broik zal mn best doen!
Ja eigenlijk zou ik 1 februari al beginnen maar mn vriendin kon op dat moment niet cutten ivm haar 'rode week' dus zouden we vandaag beginnen, maar ik stel het stiekem nog even uit tot woensdag om op maximale kracht te blijvenDus donderdag begin ik echt! Ondertussen kan ik haar een beetje uitleggen hoe ze haar voeding moet tellen enzo.
Al enig idee hoe je het gaat aanpakken? 
Is jouw vriendin een emotionele eter dan?
Ik betwijfel of je er naar uit kijktAl enig idee hoe je het gaat aanpakken?
![]()

Sterke pr man, zou helemaal nice zijn als die 130 ook gaat lukken!
Ja dat zeg je nu wel, maar ze gaan toch zeuren. Ik zei tegen mijn vriendin ook 'weet waar je aan begint' maar wacht maar![]()
Ja, het blijven vrouwen.
Top die PR kerel, die 130 gaat eraan!

Hoop op de 130kg!!
Als die 127.5kg wel lukt, dan pak je die 130kg volgende week!

130 calf press..
Whut?
Bij 80 voel ik het al branden als een gek![]()
(ik doe ze op de leg press) Gewichten willen nog wel eens verschillen per machine he(ik doe ze op de leg press)
en met 8 reps gaat het niet branden, maar 15 a 20 reps fuaark
(ik doe 1 low rep dag en 1 high rep dag voor kuiten)