Fitness Seller

Log bob k

Haha, scheelt me in ieder geval weer de discussies en strijd die jullie wel moeten voeren. En mocht er nu iemand in de picture komen, weet ze dat ik dit doe voor ze er aan begint. :o

• Topic Starter Topic Starter
Hier ook hoor, zagen over voeding, dat het voor haar niet moet (maar wel opmerkingen maken over m'n buikje in de bulk :sad: ) gemopper over vitamine pilletjes en whey...

MAAR

Als er een dergelijk gesprek is met vrienden of familie is zij wel de eerste die me de hemel in prijst (doorzettingsvermogen, karakter,...). Ze vraagt ook dagelijks wat ik nu wel en niet wil eten, zit achter mijn dagelijkse portie groenten aan (ik lust enkel echt graag appelmoes, wortelen, tomaat en spinazie) en op niet trainingsdagen krijg ik onder m'n botten van haar als ik 's avonds ook carbs bij m'n eten wil..

Ik denk brah dat die vriendinnen er meer mee bezig zijn dan ze zelf willen...ze moeten toch kunnen mopperen over iets?

Nou je mag inderdaad in je handjes knijpen met zo'kn vriendin! Haha ja ze moeten toch wel mopperen. Ondertussen zijn ze stiekem wel trots dat ze geen bierzuipende vetz*k naast zich op de bank hebben zitten.

Bij mijn accepteren mijn schoonouders mijn levensstijl en houding meer dan bij mij thuis.
De vader was zelf vroeger ook altijd met sport bezig en weet dat je voeding & training moet afstellen op je dagelijks leven.
Als ik daar blijf eten krijg ik altijd een speciaal potje :D
Lucky me, mijn vriendin wilt me zo graag chocolade fondue aansmeren :mad:

En de liefde is wederzijds brahs :heart:

Dat is wel makkelijk dat je schoonvader er bekend mee is! Mensen die het niet kennen die willen het ook echt niet begrijpen..

Wat een wereldvriendin zeg.

Krachttraining/bodybuilding zit gewoon een taboe op in NL. Als ik een keer een omega pil/shake neem denkt de helft meteen dat ik aan de AAS zit.
Ik krijg nu al te horen dat ik veel te breed word en dat het nu echt wel tijd is om te stoppen, terwijl ik nog steeds enorme ecto ben for **** sake!
Waarom ik niet blij ben met wat ik heb (blij & tevreden met iets zijn twee verschillende dingen imo). Mensen flipte helemaal toen ik zij dat ik ooit 100kg zou wegen.... maar vervolgens wel opscheppen tegen anderen.
Hou er idd ook gewoon m'n mond maar over, nooit zeggen dat je bb/krachttraining doet want 99% snapt er gewoon niks van & plaatst je meteen in een hokje.

Ja heel herkenbaar.. Ik wil nog wel 10 kg massa aanzetten als dat zou kunnen. Tja krachttraining kan je nog zeggen, maar bodybuilding is inderdaad een woord wat je beter niet kan uitspreken bij leken.

Vooral niet de term bodybuilding noemen als mensen je vragen wat je voor sport doet. Ik zeg meestal maar gewoon iets van fitnessen of zo, als ik BB zeg krijg ik meteen een shitload aan commentaar.

Op mijn nieuwe werk weten ze ook niet wat ze zien als ik in de pauze met mijn bak havermout aan kom haha, maar nu na een maandje beginnen ze er wel al aan te wennen. Thuis kreeg ik in het begin ook veel weerstand, tegenwoordig worden de potten kwark, pakken melk en zakken havermout gewoon in het groot ingeslagen.

Wat betreft een vriendin, dat probleem heb ik dan weer niet :trollface:

Haha ja precies. Vooral voeding is bij veel mensen iets wat ze niet snappen.

Hehe lulz

Haha, scheelt me in ieder geval weer de discussies en strijd die jullie wel moeten voeren. En mocht er nu iemand in de picture komen, weet ze dat ik dit doe voor ze er aan begint. :o

Ja dat zeg je nu wel, maar ze gaan toch zeuren. Ik zei tegen mijn vriendin ook 'weet waar je aan begint' maar wacht maar :p

Training vrijdag:

Opwarmen: crosstrainer, rotator cuffs, face pulls, cable side raises

1. Bench press
10x20
8x60
6x80
3x100
1x110
1x115
1x120
1x125
1x127.5 PR!
8x100 -laatste rep met lichte hulp

2. Squat
5x60
5x80
5x100
5x120
3x145 -no problem
8x100

fuark, weer tijd tekort, dus ff rug op de seated row aangepakt:

3. Seated cable row
14x87 -brede parallelle grip
20x87 -schouderbreedte onderhandse grip

Gewicht na training: 92.1 kg

Helaas een te korte training, maar ben wel blij met mijn bench press PR. Komende woensdag ga ik kijken of de 130 er in zit. Ik ben nu wel veel beter gewend aan het gewicht, deels psychisch maar mijn vorm op de singles is ook nog behoorlijk vooruit gegaan. De aanpak van veel singles heeft dus gewerkt voor me.

Het is me trouwens opgevallen dat mijn lats in een front double biceps pose opvallend wijder zijn geworden, tijdens Smolov jr bench! Dit had ik ook bij een andere review van het programma al eens gelezen.

In het weekend heb ik behoorlijk k*t gegeten. Deze week tot en met woensdag nog proberen 4000 kcal te vreten, daarna cutten.

Laatst bewerkt:
Die 130 gaat je lukken man! :cheer:
Ga je daarna met je lichte cut beginnen? (ik meen mij te herinneren dat je iets over cutten zei tegen mij)

Die 130 gaat je lukken man! :cheer:
Ga je daarna met je lichte cut beginnen? (ik meen mij te herinneren dat je iets over cutten zei tegen mij)

Thanks bro :D ik zal mn best doen!

Ja eigenlijk zou ik 1 februari al beginnen maar mn vriendin kon op dat moment niet cutten ivm haar 'rode week' dus zouden we vandaag beginnen, maar ik stel het stiekem nog even uit tot woensdag om op maximale kracht te blijven ;) Dus donderdag begin ik echt! Ondertussen kan ik haar een beetje uitleggen hoe ze haar voeding moet tellen enzo.

Thanks bro :D ik zal mn best doen!

Ja eigenlijk zou ik 1 februari al beginnen maar mn vriendin kon op dat moment niet cutten ivm haar 'rode week' dus zouden we vandaag beginnen, maar ik stel het stiekem nog even uit tot woensdag om op maximale kracht te blijven ;) Dus donderdag begin ik echt! Ondertussen kan ik haar een beetje uitleggen hoe ze haar voeding moet tellen enzo.

Is jouw vriendin een emotionele eter dan?
Ik betwijfel of je er naar uit kijkt :D Al enig idee hoe je het gaat aanpakken? :)

Is jouw vriendin een emotionele eter dan?
Ik betwijfel of je er naar uit kijkt :D Al enig idee hoe je het gaat aanpakken? :)

Nee ze is geen emotionele eter, maar ze zegt dat als ze dr rode week heeft dat ze snel duizelig en licht in haar hoofd wordt als ze te weinig eet, dus dan maar een weekje uitstellen he.

Ik kijk er wel naar uit ja, de laatste week merk ik echt dat mijn lichaam het bulken een beetje zat is, regelmatig komt mijn eten omhoog en ik heb geen eetlust meer. Dus dat cutten kan mooi de boel weer resetten voor de volgende 3 kg vvm ;)

Eet je vriendin ook geen vlees en vis?

Sterke pr man, zou helemaal nice zijn als die 130 ook gaat lukken!

Sterke pr man, zou helemaal nice zijn als die 130 ook gaat lukken!

Thanks man, zou zeker nice zijn!

----------------

Planning voor vanavond:
1. Squat
5x60
5x80
5x102.5
5x122.5
5x145 + widowmaker front squat 20x60

2. Weighted chins - light (onderhands dus, genoteerde gewicht is gewicht aan riem)
5x0
5x5
5x10
5x15 + widowmaker inverted rows 20xbw

3. Calf press
8x130
8x130
8x130
8x130

4. Face pulls
10x21
10x21
10x21

5. Cable crunches
10x
10x
10x

en woensdag:
1. Bench press
10x20
5x60
3x80
3x100
1x110
1x115
1x120
1x125
p1: 1x127.5
p2: 1x130
p3: 1x132.5

2. Squat - light
5x60
5x80
5x102.5
5x102.5

3. Dumbbell overhead press ss Side raises
5x20 10x8
5x25 10x8
5x30 10x8

4. Deadlift
5x97.5
5x125
5x150
5x177.5

Hoop op de 130kg!!
Als die 127.5kg wel lukt, dan pak je die 130kg volgende week!

Training gisteren:
Warming up: crosstrainer 3 min, rotator cuffs, elastiek, facepulls

1. Squat
5x60
5x80
5x102.5
5x122.5
5x145 + widowmaker front squat 20x60

Back squats waren zwaar maar front squats gingen duidelijk makkelijker dan vorige week

2. Weighted chins - light (onderhands dus, genoteerde gewicht is gewicht aan riem)
5x0
5x5
5x10
5x15 + widowmaker inverted rows 20xbw

Ging allemaal soepel, kan een stuk zwaarder

3. Calf press
8x130
8x130
8x130
8x130

Dit gewicht gaat wel een beetje ten koste van uitvoering

4. Face pulls
10x21
10x21
10x21

5. Cable crunches
15x50
15x80
15x full stack (5 reps recht, 5 reps met kabel aan rechterkant van hoof en rechter elleboog naar onder brengen, 5 reps andersom)
15x full stack, idem

Gewicht na training: 92.3
Netjes aan 4000 kcal gekomen.
Wel veel last van rechter knie.

130 calf press..
Whut?
Bij 80 voel ik het al branden als een gek :roflol:

130 calf press..
Whut?
Bij 80 voel ik het al branden als een gek :roflol:

Gewichten willen nog wel eens verschillen per machine he :D (ik doe ze op de leg press)

en met 8 reps gaat het niet branden, maar 15 a 20 reps fuaark
(ik doe 1 low rep dag en 1 high rep dag voor kuiten)

Gewichten willen nog wel eens verschillen per machine he :D (ik doe ze op de leg press)

en met 8 reps gaat het niet branden, maar 15 a 20 reps fuaark
(ik doe 1 low rep dag en 1 high rep dag voor kuiten)

See what you did dere. En high reps zijn inderdaad gruwelijk :D
Ik doe voornamelijk de Standing Calf Raises in Smith Machines & die op de Plate Loaded Legg Press.
Smith machine = high rep
Plate Loaded = low rep

Donkey is soms mogelijk als ik een trainingspartner heb..
Sounds good of enige aanmerkingen? Ik heb van mezelf nog kleine/traag groeiende kuiten & wil deze wat extra stimuleren :)

Terug
Naar boven