- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
See what you did dere. En high reps zijn inderdaad gruwelijk
Ik doe voornamelijk de Standing Calf Raises in Smith Machines & die op de Plate Loaded Legg Press.
Smith machine = high rep
Plate Loaded = low rep
Donkey is soms mogelijk als ik een trainingspartner heb..
Sounds good of enige aanmerkingen? Ik heb van mezelf nog kleine/traag groeiende kuiten & wil deze wat extra stimuleren![]()
Ik heb ze ook altijd aan het einde van mn training staan dus ze vallen regelmatig af als ik tijd tekort heb. Ik probeer ze in ieder geval high en low rep aan te pakken en wat cheaten kan geen kwaad, en langzame negatieven en onderin even laten rekken schijnt ook te helpen. Het lijkt mij prima wat je nu doet!
(dan stelt het opeens niet meer zoveel voor)Op de leg press he(dan stelt het opeens niet meer zoveel voor)

Nee man blijft goed. Misschien krijg je de gewichten wel naar boven als je weet dat dat deze kleine ecto 140 kg neemt voor de kuiten op de leg press.
Wat een motivatie om harder te gaan hé![]()

Nee. En het geeft niet dat 140 lbs bedoeld en ik 130 kg hoor![]()

met mijn kuiten in beeld kan je mooi zo'n captain upperbody meme makengoodluck, mooi schema
5x160 sq gaat wel zwaar worden denk ik
Proficiat Bob! Goed werk man. Sterke training, ik zou zo'n deadlift echt niet meer kunnen doen denk ik.
Succes met je cut trouwens. Ga je op onderhoud eten & tekort maken door cardio of eet je op -10% bijvoorbeeld?
Whoppa; speciaal voor u big boy.
thanks bro!

thanks bro!
Mjah t was wel jammer van die deadlift omdat ik weet dat ik m gewoon kan, maar het is geen ramp om die een weekje uit te stellen. Ik wilde niet met een die laatste twee reps er nog uitslepen met een risico op een blessure.
Cut-plan staat in de openingspost![]()
-dus iets onder onderhoud eten en hopelijk twee keer per week met m'n vriendin een vorm van cardio doen. Ik ga voor +/- 3 kg gewichtsverlies in 4 weken.
Edit: die moest ik dus nog wat aanpassen, doe ik nu![]()