AndroidHealthClinic

Log bob k

130 calf press!? Nice man :p wat voor buiten heb jij?

• Topic Starter Topic Starter
See what you did dere. En high reps zijn inderdaad gruwelijk :D
Ik doe voornamelijk de Standing Calf Raises in Smith Machines & die op de Plate Loaded Legg Press.
Smith machine = high rep
Plate Loaded = low rep

Donkey is soms mogelijk als ik een trainingspartner heb..
Sounds good of enige aanmerkingen? Ik heb van mezelf nog kleine/traag groeiende kuiten & wil deze wat extra stimuleren :)

Om eerlijk te zijn ben ik geen expert op het gebied van kuiten, die van mij zijn ook relatief klein :( Ik heb ze ook altijd aan het einde van mn training staan dus ze vallen regelmatig af als ik tijd tekort heb. Ik probeer ze in ieder geval high en low rep aan te pakken en wat cheaten kan geen kwaad, en langzame negatieven en onderin even laten rekken schijnt ook te helpen. Het lijkt mij prima wat je nu doet!

Oh en in mijn gym hebben ze de smith machine en de seated calf press weg gehaald (geen idee waarom, is echt k*t) dus doe alleen nog maar op de leg press..

Op de leg press he ;) (dan stelt het opeens niet meer zoveel voor)

Nee man blijft goed. Misschien krijg je de gewichten wel naar boven als je weet dat dat deze kleine ecto 140 kg neemt voor de kuiten op de leg press.
Wat een motivatie om harder te gaan hé :trollface:

lalalaziebijlagevoorvervolgschema

Bijlagen

Wanneer probeer je 130kg bench? Succes iig.

goodluck, mooi schema

5x160 sq gaat wel zwaar worden denk ik

Thanks!

Haha ja dat zal niet meevallen.. Wellicht dat ik daarvoor al wel een deload moet inlassen. Dit is natuurlijk een voorlopige versie, na de eerste week zal ik misschien het één en ander moeten aanpassen.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 17:03 ----------

Wanneer probeer je 130kg bench? Succes iig.

Over pak 'm beet 4 uur

Go get 'm Bob!

Knap schema, en succes met je bench! :cheer:

Training gisteren:

2 min crosstrainer
schouders opwarmen met elastiek

1. Bench press
20x20
10x50
5x80
3x100
1x110
1x115
1x120
1x125 -ging een beetje scheef
1x127.5 -ging goed, wel iets teveel naar 'boven' gedrukt (niet in rechte lijn naar boven maar richting ooghoogte)
1x130 -YEAA PR ging moeizaam natuurlijk maar hij is binnen!

Met behulp van 3 spotters 10 seconden een zwaarder beladen stang in lock vastgehouden, om te wennen aan zwaarder gewicht. Dus alleen unracken met hulp, 10 sec in lock vasthouden en dan weer terugleggen met hulp.

10 sec x 170kg
Intredasting, daarna 100 kg een paar reps gedrukt en voelde als niks

Squat (light) overgeslagen omdat ik veel pijn heb in mijn rechterknie, dus even wat extra rust geven.

2. Dumbbell overhead press ss Side raises
8x20 10x8
6x25 10x8
5x30 10x8
5x32 10x8 -Viel niks tegen!

3. Deadlift
opwarmen met 12x40 squat
10x40
5x80
5x100
5x125
5x150 -****, sportschool sluit
3x177.5 -te weinig rust kunnen nemen tussen setjes, veel te dikke pomp in m'n onderrug dus de 5 reps niet gehaald. Komt volgende week wel.

----------------------------------

Blij met mijn PR! Verder aan mn kcal gekomen. Vanaf vandaag cutten op 2800 kcal voor een maand.

Laatst bewerkt:
Proficiat Bob! Goed werk man. Sterke training, ik zou zo'n deadlift echt niet meer kunnen doen denk ik.
Succes met je cut trouwens. Ga je op onderhoud eten & tekort maken door cardio of eet je op -10% bijvoorbeeld?

Whoppa; speciaal voor u big boy.
tumblr_m1tsnyMX4A1rqfhi2o1_400.gif

tumblr_mfo93idGOY1rm8l6zo1_500.gif

280sw007883.gif

Proficiat Bob! Goed werk man. Sterke training, ik zou zo'n deadlift echt niet meer kunnen doen denk ik.
Succes met je cut trouwens. Ga je op onderhoud eten & tekort maken door cardio of eet je op -10% bijvoorbeeld?

Whoppa; speciaal voor u big boy.

:roflol: thanks bro!

Mjah t was wel jammer van die deadlift omdat ik weet dat ik m gewoon kan, maar het is geen ramp om die een weekje uit te stellen. Ik wilde niet met een die laatste twee reps er nog uitslepen met een risico op een blessure.

Cut-plan staat in de openingspost ;)
-dus iets onder onderhoud eten en hopelijk twee keer per week met m'n vriendin een vorm van cardio doen. Ik ga voor +/- 3 kg gewichtsverlies in 4 weken.

Edit: die moest ik dus nog wat aanpassen, doe ik nu ;)

Laatst bewerkt:
:roflol: thanks bro!

Mjah t was wel jammer van die deadlift omdat ik weet dat ik m gewoon kan, maar het is geen ramp om die een weekje uit te stellen. Ik wilde niet met een die laatste twee reps er nog uitslepen met een risico op een blessure.

Cut-plan staat in de openingspost ;)
-dus iets onder onderhoud eten en hopelijk twee keer per week met m'n vriendin een vorm van cardio doen. Ik ga voor +/- 3 kg gewichtsverlies in 4 weken.

Edit: die moest ik dus nog wat aanpassen, doe ik nu ;)

be9.png

:roflol: :roflol: :roflol: Naast de gebruikelijke cardio :eyebrow:

Terug
Naar boven