AndroidHealthClinic

Log bob k

Gratz met je PR bro :thumbs:

tumblr_m8cwhqm1Ei1qciic8.jpg

Gz met die PR man!!

Congratz man! nu pr meteen weggooien met cut:rolleyes:

Hoppa, 130 in de pocket! Gefeliciteerd kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa, 130 in de pocket! Gefeliciteerd kerel!

Thanks man!

-------------------------------------------

Gisteren TE weinig gegeten, zelfs voor een cut, ik heb maar 2200 kcal binnen gekregen. Dat moet ik vandaag wel even beter doen.

Laatst bewerkt:
Thanks man!

-------------------------------------------

Gisteren TE weinig gegeten, zelfs voor een cut, ik heb maar 2200 kcal binnen gekregen. Dat moet ik vandaag wel even beter doen.

Wat jij kan pressen, doe ik met de squat..

fml hard.

Hoe was je Valentijn bro?

Wat jij kan pressen, doe ik met de squat..

fml hard.

Hoe was je Valentijn bro?

Geduld mijn jongen (en veel eten en slim trainen), jij kan dat ook voor je het weet.

Not bad! Lekker in de stad naar de Wok for Go geweest en van mn chick een XXL nutrition trainingsbroek gekregen :D :D

die van jou ?

vond je mijn bosje bloemen en knuffelbeer mooi ? =$

Wie weet op een dag.. 'sniff - sigh'

Wauw, tof! Jelly at jogging broek. Zit ze lekker?
Prima hierzo. Samen gezellig pizza gemaakt (ik eentje met tonijn, rucola etc & zij met geitenkaas & spek), die dan in de zetel voor de tv opgegeten met een flesje rosé erbij. Olé.

mijn vriendin vroeg me meteen te verklaren van wie dat kwam
Ik legde het allemaal uit & ze keek me aan alsof ik van een andere planeet kwam.
She doesn't understand our love :(
wait whut
Hopelijk ben je blij met de de chocolade die ik je heb gegeven om chocomelk te maken, & niet delen met je vriendin want die is voor u lieverd

god so gay

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar ik snap jullie

on a srs note, hoe zit die broek? twijfel om er ook een te kopen...lijkt me wel chill voor thuis in rond te lopen :D

Same here, is ie qua lengte een beetje fatsoenlijk.
Hun t-shirts zijn i.i.g. wel baas qua pasvorm en lengte en heel belangrijk (lees hollands) niet duur :D

Sorry guys voor de late reactie

Wie weet op een dag.. 'sniff - sigh'

Wauw, tof! Jelly at jogging broek. Zit ze lekker?
Prima hierzo. Samen gezellig pizza gemaakt (ik eentje met tonijn, rucola etc & zij met geitenkaas & spek), die dan in de zetel voor de tv opgegeten met een flesje rosé erbij. Olé.

mijn vriendin vroeg me meteen te verklaren van wie dat kwam
Ik legde het allemaal uit & ze keek me aan alsof ik van een andere planeet kwam.
She doesn't understand our love :(
wait whut
Hopelijk ben je blij met de de chocolade die ik je heb gegeven om chocomelk te maken, & niet delen met je vriendin want die is voor u lieverd

god so gay

Jogging broek is goede kwaliteit! Mooi dikke stof en handig dat ie zowel bij je heup als enkels met een toustje strakker getrokken kan worden. Zijn het geld zeker waard! Over hoe die zit; nou ehm, mijn vriendin denkt dat ik al een pro bodybuilder met 32 inch wheels ben en had XXL voor me besteld :roflol: dus die was veeeel te groot. L is denk ik prima. Ff terugsturen om te ruilen dus en dan kan ik zeggen hoe die zit.

p.s. Rosé? srs? :roflol:

Om chocolademelk te maken? Ik dacht als tanning voor als je komend weekend langs komt om bodybuildertje te spelen =$

Zo is dat!
ultragaaaaaay.jpeg

maar ik snap jullie

on a srs note, hoe zit die broek? twijfel om er ook een te kopen...lijkt me wel chill voor thuis in rond te lopen :D
Same here, is ie qua lengte een beetje fatsoenlijk.
Hun t-shirts zijn i.i.g. wel baas qua pasvorm en lengte en heel belangrijk (lees hollands) niet duur :D

Zie bovenstaand!

Sorry guys voor de late reactie

Jogging broek is goede kwaliteit! Mooi dikke stof en handig dat ie zowel bij je heup als enkels met een toustje strakker getrokken kan worden. Zijn het geld zeker waard! Over hoe die zit; nou ehm, mijn vriendin denkt dat ik al een pro bodybuilder met 32 inch wheels ben en had XXL voor me besteld :roflol: dus die was veeeel te groot. L is denk ik prima. Ff terugsturen om te ruilen dus en dan kan ik zeggen hoe die zit.

p.s. Rosé? srs? :roflol:

Om chocolademelk te maken? Ik dacht als tanning voor als je komend weekend langs komt om bodybuildertje te spelen =$

Zo is dat!

Zie bovenstaand!

Ben jij dan niet zo'n pro bodybuilder met de benen van Tom Platz? :scratch:
Rosé. Srs. Vriendin wilde dit met mij drinken. Had een flesje gekregen op oudjaar van vriendin omdat ik de gastheer was & ze had dit nog nooit gedronken & wilde dat wel.
gelukkig zat ik heel mannelijk pizza te eten om dat vrouwelijk drankje te compenseren

mijn posing slip ligt al klaar =$

Best nog wel gaaf om 170kg zo vast te houden, ben je van plan zoiets vaker te doen?

Congratz met de 130 btw

Ben jij dan niet zo'n pro bodybuilder met de benen van Tom Platz? :scratch:
Rosé. Srs. Vriendin wilde dit met mij drinken. Had een flesje gekregen op oudjaar van vriendin omdat ik de gastheer was & ze had dit nog nooit gedronken & wilde dat wel.
gelukkig zat ik heel mannelijk pizza te eten om dat vrouwelijk drankje te compenseren

mijn posing slip ligt al klaar =$

Bijna! Nog een paar weken 20rep squats en ik dwarf hem.

Haha nice, ik ben zelf meer van de rode wijn als we het over wijn-achtigen hebben.

Ja pizza, heel alpha :cool:

Best nog wel gaaf om 170kg zo vast te houden, ben je van plan zoiets vaker te doen?

Congratz met de 130 btw

Thanks man!

Alleen in voorbereiding van een max-poging, niet als ik gewoon 5 reppers aan het draaien ben. Maar het is wel een aanrader!

god-ver-domme

zit ik hier heel mn training van vrijdag uit te typen, wil ik m versturen, word ik gevraagd opnieuw in te loggen, alles weg. Iedereen onder de tafels, roidrage coming in

Ik ga het niet opnieuw typen, dus hier de verkorte versie:

Squats: staggered, laatste set 3x150
Chins: staggered, laatste set 5x+25
Daarna had ik zin in een ouderwetse pijnlijke pomp:
incline flyes 4x15
reverse cable triceps extensions 3x15
cable curls van achteren 3x15
rear delt flyes 3x15
v-raises 2x15
more cable flyes 3x15
cable triceps extensions 3x15
overhead triceps extensions 1x15
moaaar cable flyes 3x15
calf presses 1x20

Monster pump achieved. Oogde wel wat vochtig, dus maar goed dat ik aan het cutten ben.

Voeding weekend was onder 3000 kcal maar wel junk, deze week beter doen dus.

Zondag als 'cardio' met mn vriendin en onze nieuwe chihuahua puppy een halfuurtje in het bos gelopen.

Haha damn, je bent ff goed los gegaan in de gym!

Terug
Naar boven