- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Yep, en ik heb daar ook voor moeten boeten, heb nu nog steeds spierpijn haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zieke training daar bro! En succes met je PR nu kun je doorgaan tot je die 140 hebt![]()
Maar voorlopig lekker 5reppers drukken!Die 140 moet ik voor het eind van 2013 gedrukt hebbenMaar voorlopig lekker 5reppers drukken!

Dat komt Primo voor elkaar. gewoon regelmatig test e n![]()

Dat komt Primo voor elkaar. gewoon regelmatig test e n![]()
Heb er eigenlijk geen idee van, maar heb je al gecycled bro? Ben je het nog van plan?
Wel gedaan in 2011, niet meer van plan. Het is niet bevorderlijk voor mijn toekomst vanwege verschillende redenen en ik maak nu ook nog leuke progressie. Ik weet nu pas hoe ik echt progressie kan blijven maken en ben me ook meer gaan focussen op kracht zodat ik ook daar voldoening uit kan halen.

Ok man respect voor je eerlijkheid. Zowiezo als je er genoeg plezier op deze manier uit haalt, en goed vooruit gaat (wat je zowiezo doet, zeker naturel man!) dan is het niet nodig.
Moest ik kunnen, dan gebruikte ik ook geen juice, maar ik heb nou eenmaal grootheidswaanzin + k*t genen![]()

150 squatnice man
Btw, die XXL broek, geeft dat problemen met die terug te sturen of?

Stevige training man! Mooi die 150 squat
@ die broek, heb mn maten genomen en ik heb een Small![]()

Kleine beentjes ja///Hoh boy what a workout!
Goed dat je richting de workout je wat beter ging voelen & niet omgekeerd!
Warrior Diet is even aanpassen, maar works for me.
Toch goed, kleine taille?![]()

Stevige training man! Mooi die 150 squat
@ die broek, heb mn maten genomen en ik heb een Small![]()
Hoh boy what a workout!
Goed dat je richting de workout je wat beter ging voelen & niet omgekeerd!
Warrior Diet is even aanpassen, maar works for me.
Toch goed, kleine taille?![]()
Die widowmaker squats, wat verschelen die met normale squats?
Normaal gesproken gaat een widowmaker set zo: Je doet één zware set squats van tussen de 4 en 8 reps, dan leg je de barbell in het rek, haalt zo snel mogelijk samen met een hulpje gewicht eraf tot je de helft over houdt en doet dan direct 20 reps breathing squats. (squats met tussendoor korte pauzes om 2 a 3 keer adem te halen, je houdt de barbell op je nek)
Meestal haal je de eerste 6-8 reps in 1 haal, daarna moet je steeds een paar reps doen en een paar seconden zuurstof happen om weer door te kunnen. In 1 gecombineerde set ga je he-le-maal kapot.
Nou misbruik ik die naam voor mijn eigen variant waarin ik squats combineer met front squats, maar het is net zo slopend alleen wat meer gericht op de quadriceps. En ik misbruik die benaming nog een paar keer voor 20 rep sets na mijn zwaarste set benchen chinnen en overhead pressen. Zo krijg ik ook wat high rep shit in mn schema.