XXL Nutrition

Log bob k

Zieke training daar bro! En succes met je PR nu kun je doorgaan tot je die 140 hebt :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb er eigenlijk geen idee van, maar heb je al gecycled bro? Ben je het nog van plan?

Wel gedaan in 2011, niet meer van plan. Het is niet bevorderlijk voor mijn toekomst vanwege verschillende redenen en ik maak nu ook nog leuke progressie. Ik weet nu pas hoe ik echt progressie kan blijven maken en ben me ook meer gaan focussen op kracht zodat ik ook daar voldoening uit kan halen.

Laatst bewerkt:
Wel gedaan in 2011, niet meer van plan. Het is niet bevorderlijk voor mijn toekomst vanwege verschillende redenen en ik maak nu ook nog leuke progressie. Ik weet nu pas hoe ik echt progressie kan blijven maken en ben me ook meer gaan focussen op kracht zodat ik ook daar voldoening uit kan halen.

Ok man respect voor je eerlijkheid. Zowiezo als je er genoeg plezier op deze manier uit haalt, en goed vooruit gaat (wat je zowiezo doet, zeker naturel man!) dan is het niet nodig.

Moest ik kunnen, dan gebruikte ik ook geen juice, maar ik heb nou eenmaal grootheidswaanzin + k*t genen:D

Ok man respect voor je eerlijkheid. Zowiezo als je er genoeg plezier op deze manier uit haalt, en goed vooruit gaat (wat je zowiezo doet, zeker naturel man!) dan is het niet nodig.

Moest ik kunnen, dan gebruikte ik ook geen juice, maar ik heb nou eenmaal grootheidswaanzin + k*t genen:D

Niks te doen aan Bigorexia bro ;)

Planning voor vanavond:
WEEK 1

Maandag 11-2-2013

Opwarmen:
Crosstrainer 3 minuten, rotator cuffs horizontaal + verticaal, face pulls

Main lifts:

Squat
5x 60
5x 82,5
5x 105
5x 127,5
5x 150 + widowmaker front squat 20x 60

Bench press
5x 42,5
5x 57,5
5x 72,5
5x 90
3x 105
8x 72,5

Chins
5x + -10
5x + 2,5
5x + 12,5
5x + 25 + widowmaker reverse row 20x bw

Assistance:

Calf press
4x8x 120

Woodchops
3x10

Aantekeningen:
Rekken na elke oefening of na de training en met enige regelmaat foamrollen oid.

150 squat :eek: nice man :D

Btw, die XXL broek, geeft dat problemen met die terug te sturen of?

Training gisteren:

Maandag 19-2-2013

Opwarmen:
Crosstrainer 2 minuten, rotator cuffs horizontaal + verticaal, face pulls met elastiek

Main lifts:

Squat
5x 60
5x 82,5
5x 105
5x 127,5
3x (van 5) 150 + widowmaker front squat 20x 60

**** fail op 4e rep. Frontsquats (direct door) gingen wel goed.Wellicht een stapje terug doen omdat ik aan het cutten ben, maar ik ga hem volgende week gewoon weer een keer proberen

Bench press
5x 42,5
5x 57,5
5x 72,5
5x 90 Techniek was slordig
5x (van 3) 105 Foutje, deed er 5
8x 72,5

Chins
5x +
5x + 2,5
5x + 12,5
5x + 25 + widowmaker reverse row 20x bw
Reverse rows waren wel apart, de eerste reps voelden heel licht maar na de 10 werd het opeens verrekte moeilijk om nog goed hoog te komen

Assistance:

Calf press
4x8x 120 No problem

Woodchops
3x10x50 (links+rechts) Deed ze deze keer op mijn knieen, is wel prettig.

Aantekeningen:
Ik voelde me in de middag ziek, vlekken voor mijn ogen, misselijk en hoofdpijn, maar tijdens de training ging ik me met de minuut beter voelen. Na de training voelde ik me kiplekker. Rechter onderarm doet wel pijn, ik denk door de grip bij chins. Als dat blijft moet ik met een neutralere grip gaan chinnen, of handen dichter bij elkaar oid. Als ik mijn handpalm omhoog richt en door draai begint heel mijn onderarm pijn te doen.Voeding was netjes 2800 kcal, wel wat teveel carbs en minder eiwit dan het doel was. Ik ga woensdag proberen eerst te trainen op een lege maag en daarna de meeste kcals binnen te krijgen (a la warrior dieet)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 12:31 ----------

150 squat :eek: nice man :D

Btw, die XXL broek, geeft dat problemen met die terug te sturen of?

Thanks!

Ik rij er morgen even langs, dan kan ik meteen passen ;)

Stevige training man! Mooi die 150 squat :D

@ die broek, heb mn maten genomen en ik heb een Small :sad:

Hoh boy what a workout!
Goed dat je richting de workout je wat beter ging voelen & niet omgekeerd! :)
Warrior Diet is even aanpassen, maar works for me.

Toch goed, kleine taille? :D

Doe broek is op heupmaat en niet quad/hams-maat bepaald he ;)

Hoh boy what a workout!
Goed dat je richting de workout je wat beter ging voelen & niet omgekeerd! :)
Warrior Diet is even aanpassen, maar works for me.
Toch goed, kleine taille? :D

Haha ja precies, daarom hoe slecht ik me ook voel, ik probeer toch altijd te gaan trainen. Dat heeft bijna altijd dit effect!

Kleine beentjes ja///

en taille, dankje :D :kiss:

hahaha kids, misschien heb ik ook wel S, we zullen morgen zien

Die widowmaker squats, wat verschelen die met normale squats?

Die widowmaker squats, wat verschelen die met normale squats?

Normaal gesproken gaat een widowmaker set zo: Je doet één zware set squats van tussen de 4 en 8 reps, dan leg je de barbell in het rek, haalt zo snel mogelijk samen met een hulpje gewicht eraf tot je de helft over houdt en doet dan direct 20 reps breathing squats. (squats met tussendoor korte pauzes om 2 a 3 keer adem te halen, je houdt de barbell op je nek)

Meestal haal je de eerste 6-8 reps in 1 haal, daarna moet je steeds een paar reps doen en een paar seconden zuurstof happen om weer door te kunnen. In 1 gecombineerde set ga je he-le-maal kapot.

Nou misbruik ik die naam voor mijn eigen variant waarin ik squats combineer met front squats, maar het is net zo slopend alleen wat meer gericht op de quadriceps. En ik misbruik die benaming nog een paar keer voor 20 rep sets na mijn zwaarste set benchen chinnen en overhead pressen. Zo krijg ik ook wat high rep shit in mn schema.

Normaal gesproken gaat een widowmaker set zo: Je doet één zware set squats van tussen de 4 en 8 reps, dan leg je de barbell in het rek, haalt zo snel mogelijk samen met een hulpje gewicht eraf tot je de helft over houdt en doet dan direct 20 reps breathing squats. (squats met tussendoor korte pauzes om 2 a 3 keer adem te halen, je houdt de barbell op je nek)

Meestal haal je de eerste 6-8 reps in 1 haal, daarna moet je steeds een paar reps doen en een paar seconden zuurstof happen om weer door te kunnen. In 1 gecombineerde set ga je he-le-maal kapot.

Nou misbruik ik die naam voor mijn eigen variant waarin ik squats combineer met front squats, maar het is net zo slopend alleen wat meer gericht op de quadriceps. En ik misbruik die benaming nog een paar keer voor 20 rep sets na mijn zwaarste set benchen chinnen en overhead pressen. Zo krijg ik ook wat high rep shit in mn schema.

Holy shit hevig. Handig als je met een spotter werkt, dat wel!
Misschien moet ik deze ook maar eens gaan inlassen indien het mogelijk is.

Terug
Naar boven