- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training
Aantekeningen:
Lekkere training en fijn om weer eens schouders getraind te hebben! Al voelde die 65 OHP wel zwaar aan, moet er echt weer in komen. Getraind in mijn nieuwe broek van XXL nutrition, top broek en leuke reacties op gehad, alleen de zakken zijn wat ondiep. Ik heb de te grote maat in de middag bij XXL nutrition geruild en gepast (yeah, ik was bij XXL nutrition in da house)

5x180 deadlift..
![]()
Ik merk net op dat mijn '-straight to-' in mijn log eigenlijk ook een (soort van) widowmaker setje is
En hoe was in de Mekka van de Heilige Supplementjes?
maar is wel lekker he?
haha een heel magazijn vol supps, zo baaas. En dan 6 brede harries in een hok achter pc's. Leuk om eens gezien te hebben! En ik ga voortaan mn supps gewoon daar kopen ipv online. Gedurfde set opbouw voor de DL, maar als 5x180 je makkelijk af gaat kan ik daar wel in komen
Kreeg toevallig vandaag een mailtje van B & F dat ze ook trainingsbroeken in de verkoop deden, alleen dan wel voor 9,90 per broek
Is wel zonder zakken, maar als je sportschool een beetje redelijke sound heeft moet dat wel goed komen.
Oja hoe ver staat het eigenlijk met de planning voor je prive gym (moest ik vragen van massive)![]()
Hahaha klopt, maar een widowmaker is met maar 1 werkset ervoormaar is wel lekker he?
Ja spannendhaha een heel magazijn vol supps, zo baaas. En dan 6 brede harries in een hok achter pc's. Leuk om eens gezien te hebben! En ik ga voortaan mn supps gewoon daar kopen ipv online.
Haha, aan het sparen, maar momenteel veel dingen waar ik voor aan het sparen ben dus ik hoop dat voor de zomer nog gaat lukken. Dromen jullie over mij brahs? =O

fixed.
En ik wil het ook wel eens gezien hebben, helaas als Belg is dat niet gemakkelijk![]()
fixed.
En ik wil het ook wel eens gezien hebben, helaas als Belg is dat niet gemakkelijk![]()

Hoe ver is Helmond rijden voor jou dan?
Klinkt als een DBB meet!
Thanks man, ik doe mn best
-----------------------------------------
Planning voor vanavond:
Vrijdag 23-2-2013
Opwarmen:
Crosstrainer 3 minuten, rotator cuffs horizontaal + verticaal, face pulls
Main lifts:
Squat
5x 60
5x 82,5
5x 105
5x 127,5
3x 150
8x 105
Bench press
5x 42,5
5x 57,5
5x 72,5
5x 90
5x 105 + widowmaker flyes 20x 14
Chins
5x +
5x + 2,5
5x + 15
3x + 27,5
Assistance:
Calf press
3x20x 60
French press
3x10x 52,5
Dips
3xclose to failure

104 kilometer rijden, 1 uur en 13 minuten.
In het huidige verkeer: 1 uur en 21 minuten - Google Maps.
Voordeliger om te wachten tot de DPD-man er is dus
Hoelang ben je eigenlijk bezig met zo'n training als ik vragen mag?
haha ja voor je supps wel, maar bij xxl binnen lopen is dat uurtje wel waard!-4 uur schranzen. Beginnen met salade, dan groenten en vlees (in mijn geval eieren, tofu, bonen), eindigen met carbs als rijst, quinoa.
Waarom vind je de opbouw gewaagd? Onderrugpomp was niet normaal na de 5x150, wamr zat hahah. En makkelijk was ie niet, maar ik had nog wel 1 a 2 reps in de tank. En dat terwijl ik vrijwel niks gegeten had voor de training, viel niet tegen! Wel nice, broeken voor 10 euro! Mwah zakken zijn niet echt nodig, ik sleep toch alles mee van plek naar plek. En we hebben meestal echt lekkere muziek, beetje house, dubstep enzo.
Haha, aan het sparen, maar momenteel veel dingen waar ik voor aan het sparen ben dus ik hoop dat voor de zomer nog gaat lukken. Roddelen jullie over mij brahs? =O
dus ik heb standaard m'n mp3 mee.