MuscleMeat

Log bob k

Stevig doorgegaan bij die squat als ik je uitleg van die zwarte wazen lees :eek:

Nouja tijdens de set is het verstand op 0 en gewicht verplaatsen (al vergt die widowmaker wel heel wat doorzettingsvermogen), maar daarna ging ik wel bijna out haha.

Ja, herkenbaar dat gevoel. Had ik ook toen ik voor de eerste keer een widowmaker ging proberen :roflol:
Misschien moet ik eens mijn workout eindigen met de squat & die widowmaker, dan maakt het niet meer uit dat mijn licht uitgaat :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
foutje

Laatst bewerkt:
Man man man, wat heb ik een spierpijn van de training van maandag. Die widowmakers laat ik bij squat maar even weg zo lang ik nog ga cutten. Om het werkvolume van vanavond maar wat te verlagen om beter te herstellen doe ik squat light nog light-er.

Ik ben ook niet echt gemotiveerd meer om door te gaan met madcow dus ik ben toch aan het kijken voor iets anders. Maar misschien moet ik ook gewoon een weekje deloaden (en daar ben ik zoooo goed in, oh niet?)

Aan wat had je gedacht om madcow te vervangen?

Bleh deloaden :( Succes deze avond man!

Man man man, wat heb ik een spierpijn van de training van maandag. Die widowmakers laat ik bij squat maar even weg zo lang ik nog ga cutten. Om het werkvolume van vanavond maar wat te verlagen om beter te herstellen doe ik squat light nog light-er.

Ik ben ook niet echt gemotiveerd meer om door te gaan met madcow dus ik ben toch aan het kijken voor iets anders. Maar misschien moet ik ook gewoon een weekje deloaden (en daar ben ik zoooo goed in, oh niet?)

Calf presses
Veel x veel x veel zoals MassiveBe ook doet =$

[/SPOILER]

Hihi, ik ben blij dat ik een nuttige bijdrage heb kunnen leveren aan het topic en je training.
Ik hoop dat je de meest brute en pijnlijke calf-training tegemoet gaat!

yes srs.

• #1.025
Aan wat had je gedacht om madcow te vervangen?

Bleh deloaden :( Succes deze avond man!

Ik wil weer ff wat anders dan 5 reppers, en het mag wat minder LB en wat meer UB zijn, maar absoluut geen split waarin ik spiergroepen maar 1 keer per week doe. Specifieker heb ik nog niks, maar misschien wendler 5/3/1 een beetje ombouwen ofzo :D

Hihi, ik ben blij dat ik een nuttige bijdrage heb kunnen leveren aan het topic en je training.
Ik hoop dat je de meest brute en pijnlijke calf-training tegemoet gaat!

yes srs.

Absoluut! Haha we'll see.

2×UB en 1×LB in een week proppen met wat goede compounds? :P

of wendler inderdaad

• #1.027
2×UB en 1×LB in een week proppen met wat goede compounds? :P

of wendler inderdaad

Zoiets was mijn idee inderdaad, alleen dan wel op een UB dag nog licht squatten tegen spierpijn

Wendler ombouwen is nog niet zo makkelijk, ook omdat ik alleen ma-wo-vr train. Maar ik verzin wel wat :D

Ben benieuwd wat je nu van plan bent Bob!

of schaken, lijkt me ook wel iets voor Bob.

In be4

23245351.jpg

• #1.032
Training gisteren:
Woensdag 6-3-2013

Opwarmen:
Crosstrainer 3 minuten, 15 minuten quads foamrollen (was nodig!), rotator cuffs

Main lifts:

Squat Extra Light
5x 65
5x 87,5
5x 87,5 spierpijn in adductoren deed goed pijn

Overhead press
5x 37,5
5x 50
5x 60
3 (+2 push press) x 70 + widowmaker Klokov press 10x40
Zowel de press als widowmaker niet gehaald. Helaas. Klokov presses brandden wel goed!

Deadlift
5x 75
5x 102,5
5x 130
5x 155
5x 185 PR!

Rack pulls van iets onder kniehoogte
3x170
3x180

Barbell shrugs wide grip
10x120
10x120

Assistance:

Face pulls
3x10x 21

Geen tijd meer voor calf presses

---------------------------------------------------
Erg blij met PR! Verder lekker getraind. Nog niet tevreden met BF, buikvet mag nog iets minder.
---------------------------------------------------

Planning voor morgen avond:

Vrijdag 8-3-2013

Opwarmen:
Crosstrainer 3 minuten, Quads foamrollen, rotator cuffs horizontaal + verticaal, face pulls

Main lifts:

Squat
5x 62,5
5x 85
5x 107,5
5x 132,5
3x 155
8x 107,5

Bench press
5x 45
5x 60
5x 77,5
5x 92,5
5x 110 + widowmaker flyes 20x 14

Chins
5x + 25
5x + 27,5
5x + 32,5
3x + 35

Assistance:

Calf press
MassiveBE style

French press
3x10x 47,5

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 13:55 ----------

Hij stopt met trainen en gaat volgende week voor de eerste keer tennissen?
Tafeltennis wel te verstaan.
of schaken, lijkt me ook wel iets voor Bob.
Daar is mijn IQ niet toereikend voor :(
In be4
playschessisinjured.jpeg
Leuke beugel heb je Thomas!

Laatst bewerkt:
Squats extra light day -> squat ff mijn huidge pr :p

Lekkere training kerel, erg nice die pr op cut.

• #1.034
Pff klinkt te mooi om waar te zijn lekker snacken om aan je kcal te komen, & vervolgens droger te worden :D

Jij merkt wel dat het werkt?

Mooie PR kerel! Welke methode houd je er in de cut nog op na? Hoeveel cardio etc?

• #1.039
Pff klinkt te mooi om waar te zijn lekker snacken om aan je kcal te komen, & vervolgens droger te worden :D

Jij merkt wel dat het werkt?

Een beetje moeilijk te zeggen, ik ben gewicht verloren en wel wat droger geworden, maar als ik naar mn looks kijk zou ik zeggen dat ik ook wel wat massa verloren ben, MAAR, mijn kracht blijft vooruit gaan en als kracht niet achteruit gaat dan heb ik altijd het idee dat massa ook niet echt achteruit gegaan kan zijn. Gewoon carbs verlagen werkt denk ik voor mij wel beter voor vetverlies, alleen dan kost het me al snel veel kracht. Plus dat dit dieet veel makkelijker vol te houden is.

Mooie PR kerel! Welke methode houd je er in de cut nog op na? Hoeveel cardio etc?

Thanks kerel! Een beetje van het Warrior dieet en carb backloading.
-overdag alleen groenten, wat fruit, whey, eieren, kaas en noten, en veel koffie, zo'n 600-800 kcal
-voor de training pre workout supp en whey
-na de training 1500-2000 kcal vetarm en koolhydraat- en eiwitrijk eten. (shakes van whey en oats, pannekoeken, pasta etc)
-rustdagen ook alleen in de avonden carbs, maar wel wat rustiger aan

Geen cardio :D gewoon 3x per week krachttraining

I see I had some influence here.

My job is done.

[/Morgan Freeman voice]

Terug
Naar boven