Training gisteren:
Warming up: Loopband 3 min, RC opwarmen, face pulls
Overhead press
10x40
3x60
1x70
1x80 strikt, nice!
Push press
1x90 hmm door de leg drive pijn in mijn quad, zit toch niet goed.
0.9x100 kreeg hem net niet gelockt, maar was er toch blij mee.
Dumbbell overhead press
20x14
12x20
10x20
8x20 + 8x14 side raises
20x14 + 8x14 side raises
27x14 snelle reps
French press
10x32.5
14x27.5
12x27.5
12x27.5
Standing incline press plate loaded
14x10
14x10
16x10
14x10
Cable crunches
15x70
10x80
Woodchops op knieen
10x50 L+R
Twisting cable crunches
12x70 links + 12x70 rechts buuurn
Rekken, klaar.
Gewicht na de training:88,3 kg. Jaja, tijd om weer te bulken! Vanaf vrijdag ga ik er weer lekker tegen aan. Ik hoop te kunnen profiteren van een lichte rebound door super clean te eten de eerste dagen en flink volume te draaien op assistance.
Ik heb het even opgezocht, en de pijn die ik voel zit in de Tractus Iliotibialis, en zou mogelijk wel eens kunnen zijn ontstaan door het nadrukkelijk naar buiten duwen van mijn knieen tijdens het squatten, of door zwakkere abductoren. (nl.wikipedia.org/wiki/Iliotibiaal_frictiesyndroom) Daardoor kon ik ook pijnvrij squatten met een hele smalle stand (10 cm tussen hakken). Ik hou dus rust voor quads, hams en glutes tot de pijn weg is en ga lichte oefeningen voor mijn abductoren doen.
Lijkt me lastig om je squat zo ver in he training pas te doen.
Ik denk dat dat wel mee valt, het is alleen UB wat ik ervoor doe en geen zware pulls oid, maar ik heb daar ook wel even bij stil gestaan ja.
dit.
Vroeg ik me ook af. Niet bang om te moeten 'inboeten' qua kracht na vorige oefeningen?
Het zal waarschijnlijk wel iets schelen ja, maar geen 5kg oid. Ik heb er bewust voor gekozen omdat ik de komende periode de nadruk op UB wil leggen.
Zwakte staat niet in Bobs woordenboek, Calfbrah, dat weet je toch.
Lol
Waarom 'vergeet' hij dan soms zijn calves te trainen?
Ik zei toch sorry :'(
Hij wordt ook een dagje ouder, kan hij niks aan doen ..

ik ben altijd al vergeetachtig geweest