Fitness Seller

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Training
Vrijdag 8-3-2013

Samen met mn vriendin getraind, daarom iets afgeweken van programma.

Crosstrainer 3 minuten

Squat
5x 62,5
5x 85
5x 107,5
5x 132,5
3x 155
8x 107,5
nice!

Bench press
5x 45
5x 60
5x 77,5
5x 92,5
3x 110 + 1x met spot
Niet zo nice, hadden er 5 moeten zijn.

Rekken

Trappen op de bokszak
10 min

Chins
5x + 25
5x + 27,5
5x + 32,5
3x + 35
ahwyea

Dumbbell flyes dropset
18x20 + 14x12 + 8 pushups + 30secx12kg fly stretch

Cable row
18x67

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 12:53 ----------

--------------------------

I see I had some influence here.

My job is done.

[/Morgan Freeman voice]

Yeah i wish, weer kuiten over geslagen *schaamt zich diep*

tumblr_m1x80pgkGa1rpl3bro1_500.gif

Laatst bewerkt:
Lekker getraind Bob! Alleen kuiten overslaan .. MassiveBe is dissapoint son.

• #1.044
Phieuw, gelukkig.
Nee sterke training hoor bro. Krachtverlies valt precies nogal goed mee ondanks cut?
Ik ben ook eens wijzen trainen met mijn vriendin. Shit son, ze wilde een full-body workout & bleef maar trainen. Na 2 uur waren we alle 2 doodop & naar huis rijden met de auto was zelfs een opgave :D

Soon, they will call me Calfbrah.

Calfbrah :roflol:

• #1.047
Training gisteren:

Weer getraind met mijn vriendin, was leuk!
Warming up: 3 min crosstrainer

Squat (deload) (small stance ivm pijnlijke pees)
20x20
10x20
15x40
10x60
6x80
5x110

Incline dumbbell press
20x20
12x30
6x36 (rechter schouder voelde instabiel, gestopt)

Dips
10x
10x
10x
10x
10x

Chins
10x bw
5x10
5x25
2.5x35 (derde rep tot neus hoogte)

Calf press MassiveBE aka Calfbrah style
30x65
35x45
40x35
20x65
12x95

Dumbbell rows L+R
10x40
10x40
10x40
10x40
8x40

Dumbbell curls
10x14
10x14
8x14

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 11:24 ----------

Phieuw, gelukkig.
Nee sterke training hoor bro. Krachtverlies valt precies nogal goed mee ondanks cut?
Ik ben ook eens wijzen trainen met mijn vriendin. Shit son, ze wilde een full-body workout & bleef maar trainen. Na 2 uur waren we alle 2 doodop & naar huis rijden met de auto was zelfs een opgave :D

Soon, they will call me Calfbrah.

Tot eind vorige week wel ja, maar gisteren merkte ik een duidelijk krachtverlies opeens, dus het is goed dat dit mn laatste cutweekje is. Hahaha nouja ik moet dr wel enigszinds aan de gang houden, het is niet dat ze zelf overal op af springt.

Calfbrah it is!

idd :roflol:

tumblr_mi6kcmYsGH1qghlxco1_500.gif

En hoeveel % denk je kwijt te zijn na dat maandje cutten?

'Calfbrah' out.

Laatst bewerkt:
  • #1.049
Aan iedereen even een verzoek om voortaan GIFs e.d. even in een spoiler te doen, ivm overzichtelijkheid en NSFW ;)

proud.jpeg

En hoeveel % denk je kwijt te zijn na dat maandje cutten?

'Calfbrah' out.

Thank you, God of calf presses!

Ik sta er nu best hard bij, maar dat is ook omdat ik nu overdag totaal geen carbs meer binnen krijg. Een reële schatting is denk ik:

Gewicht: -4kg
Vocht en maaginhoud: -2 kg (zit er zo weer aan als ik weer ga bulken)
vet:-1,8 kg
Spiermassa: -0.2 kg (je verliest altijd wel iets als je met deze snelheid cut)

Dus zo'n 1,5 a 2%. Ik ben wel tevreden, strepen op borst en belijning op quads is weer mooi terug, al zou ik graag wel nog wat buikvet verliezen, specifiek dat kleine randje.

Carb backloading ben ik op zich wel positief over, je behoudt je kracht goed, maar om er echt een oordeel over te kunnen geven zou ik wat dieper moeten cutten (DBB contest 2013?)

Aan iedereen even een verzoek om voortaan GIFs e.d. even in een spoiler te doen, ivm overzichtelijkheid en NSFW ;)

Thank you, God of calf presses!

Ik sta er nu best hard bij, maar dat is ook omdat ik nu overdag totaal geen carbs meer binnen krijg. Een reële schatting is denk ik:

Gewicht: -4kg
Vocht en maaginhoud: -2 kg (zit er zo weer aan als ik weer ga bulken)
vet:-1,8 kg
Spiermassa: -0.2 kg (je verliest altijd wel iets als je met deze snelheid cut)

Dus zo'n 1,5 a 2%. Ik ben wel tevreden, strepen op borst en belijning op quads is weer mooi terug, al zou ik graag wel nog wat buikvet verliezen, specifiek dat kleine randje.

Carb backloading ben ik op zich wel positief over, je behoudt je kracht goed, maar om er echt een oordeel over te kunnen geven zou ik wat dieper moeten cutten (DBB contest 2013?)

Good to hear, blij dat het je goed is bevallen :)
Ik hoop tegen de zomer zowat hetzelfde resultaat te behalen, goed massa behouden & vet shredden.

post fixed btw.

• #1.051
Good to hear, blij dat het je goed is bevallen :)
Ik hoop tegen de zomer zowat hetzelfde resultaat te behalen, goed massa behouden & vet shredden.

post fixed btw.

Zeker, thanks to you ;)

Daar gaan we voor zorgen! (ben nog bezig met jouw plan brah, heeft even stil gelegen maar kan je vanavond denk ik verwachten)

Lekkere training Bobje, zware dips!

Zeker, thanks to you ;)

Daar gaan we voor zorgen! (ben nog bezig met jouw plan brah, heeft even stil gelegen maar kan je vanavond denk ik verwachten)

Oei sorry, ik had dit bericht niet meer gelezen toen ik je een mail stuurde :o

Sorry bro :(

• #1.054
Laatst bewerkt:
vleddige buffel wat je bent, echt een vettige ben je. 92kg inmiddels al, ik heb het doorzettingsvermogen niet om me veins af te staan voor size...for ever -90kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dikkie dik :$

:trollface:

• #1.057
vleddige buffel wat je bent, echt een vettige ben je. 92kg inmiddels al, ik heb het doorzettingsvermogen niet om me veins af te staan voor size...for ever -90kg
feelsbad.jpeg

:roflol:
Ik ben nu aan het einde van mn cut, 88,5 kg@ 11% ongeveer, dus over een week weer 90 kg@11% (met maaginhoud en vocht door carbs) u mad ?

Eind 2013 moet ik sowieso de 95 kg halen

Nog steeds own je me met alle presses maar dat vergeten we even. En dat doorzettingsvermogen heb je wel maar je bent een ****ing p*ssy die alweer aan het preppen is voor de zomer en als klote ecto wil rondhuppelen :trollface:

http://www.youtube.com/watch?v=44OxveIF2zU

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 11:54 ----------

ik ben niet eens aan het preppen voor zomer, wil juist kijken of er een leuke wedstrijd is maar sta nu volgens mij weer op 8% als het niet lager is and i'm not even trying, FML.
Maar je gaat lekker dan man, aardig wat vvm erbij sinds vorige zomer

• #1.059
Zo noemt mn vriendin me ook altijd:D

yoetoeb.com/mad

ik ben niet eens aan het preppen voor zomer, wil juist kijken of er een leuke wedstrijd is maar sta nu volgens mij weer op 8% als het niet lager is and i'm not even trying, FML.
Maar je gaat lekker dan man, aardig wat vvm erbij sinds vorige zomer

Haha i know, ik ouwehoer maar. Haha lekker toch, dan kan je tenminste voorlopig bulken zonder je zorgen te maken. Thanks, ja best wel, maar UB mag nu een boost krijgen dus daar gaan we de komende tijd even de nadruk op leggen.

ps:

• Like
Waarderingen: KEUN
Terug
Naar boven