Fitness Seller

Log bob k

Sterke training bro!
En ik vergeef het je wel van de calves. Ik kan toch niet boos blijven op je! :heart:

Wat ik me ook afvroeg, hoe pak jij de overschakeling van cut naar bulk aan?
Meteen 'switchen' door op onderhoud (of licht onder) te eten op rustdagen & terug een groter surplus te hanteren op je trainingsdagen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Bazige OHP bro, moest meteen weer denken aan dit fimpje :D

Hahahaha die is zo baas

:D

Die 1x80 strict is echt goed man

Thanks ;)

Sterke training bro!
En ik vergeef het je wel van de calves. Ik kan toch niet boos blijven op je! :heart:

Wat ik me ook afvroeg, hoe pak jij de overschakeling van cut naar bulk aan?
Meteen 'switchen' door op onderhoud (of licht onder) te eten op rustdagen & terug een groter surplus te hanteren op je trainingsdagen?

Thanks man, was wel apart om weer eens een training compleet zonder LB te doen.

Ik ga 3800 kcal eten op trainingsdagen en misschien iets minder (3500) op rustdagen, zonder speciale overgang oid. Ik zorg dat mijn trainingen vooral in de rebound periode killing zijn. Wanneer gewicht dan over 2 maanden weer stagneert ga ik door naar mijn oude vertrouwde 4000 kcal

ga je alleen clean eten of ook minder clean en in welke mate?

• #1.085
ga je alleen clean eten of ook minder clean en in welke mate?

Alleen clean eten lukt niet, dan moet ik heel mijn sociale leven gedag zeggen, maar wel cleaner dan voor deze cut. Geen chocomelk meer maar shakes van whey en oats, minder energy drinks etc. Gewoon een wat gezonder eetpatroon. Ik at voorheen ook voor de training maar ik ga voortaan direct na mijn werk trainen en daarna pas eten, dat is ook gunstiger.

De goede oude tijd van bulken op chocomelk :D

• #1.087
Ik loop nog te k*tten met dat been wat pijn doet en mijn schouders waren nog ****ed van de training van woensdag, dus ik heb er maar een deload trainingkje van gemaakt. Volgende week wilde ik eigenlijk starten met wendler maar eerst zal die blessure weg moeten zijn.

Training vrijdag:

Face pulls 2x15

Bench press
20x20
10x60
10x70
10x70
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Parallel grip breed lat pulldown
10x57
10x67
10x67 rechte stang
10x67
10x87 Smalle V Grip
10x67 rechte stang
10x57
10x47
10x47wijdst
12x47 achteroverhangend

Squat small stance
10x45
10x45
10x50 super wide
10x50 smal. Tenen wijd. Voelde het beste aan
10x50
10x60
10x60
10x60
10x60
10x60

Calf press
10x65
10x85
10x85 breed
10x85
10x85 breed
10x85
10x85 breed
10x85
10x85 breed
10x85

Barbell curls
10x27,5
10x27,5 + 10x4 side raises hoog
10x27,5 +
10x27,5 +
10x27,5 +
10x27,5 +
10x27,5
10x27,5
10x27,5
10x27,5

Hip abduction (ondersteuning blessure herstel)
10x45
10x45
10x45

Foamrollen bovenbenen

Klaar

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 12:32 ----------

De goede oude tijd van bulken op chocomelk :D

Ik mis het wel :'(

So many sets on the Calf Press

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stevige training :eek: beterschap met die blessure!

Nice log, ik ga je volgen!
Ben zelf als newbie pas begonnen aan stronglift, dus kan veel leren hier! :cool:

Bijna net zo hardcore op de calf press als calfbrah :$

:trollface:

• #1.094
So many sets on the Calf Press
sohappy.jpeg
=D speciaal voor mijn Calfbrah :heart:
Stevige training :eek: beterschap met die blessure!
Veel volume voor mijn doen, wel p*ssy weights :D Thanks, komt goed. Voelt vandaag al een stuk beter.
Nice log, ik ga je volgen!
Ben zelf als newbie pas begonnen aan stronglift, dus kan veel leren hier! :cool:
Welkom! Je hebt een goede keuze gemaakt met Stronglifts, nu volhouden en netjes de 'regels' volgen m.b.t. deloaden en daarna overgaan op Madcow, genoeg vreten en dan zijn gains gegarandeerd!
Bijna net zo hardcore op de calf press als calfbrah :$

Nee man, niemand kan aan Calfbrah tippen
:mad:

Dan zal ik mezelf maar moeten transformeren tot ArmBrah

Je bent toch geen :sd:
Heb je nou ook al iets voor mij verzonnen? Of heb ik geen sterke punten :o

Jij bent de UberDipper :yarly:

Voor een deload is dat nog aardig wat. Zoveel setjes ben je helemaal niet gewend waardoor zelfs die training wellicht nog wel een goede prikkel gaf.

• #1.099
Jij bent Bob, dat is al genoeg. _o_

Bedankt bro _o_

Voor een deload is dat nog aardig wat. Zoveel setjes ben je helemaal niet gewend waardoor zelfs die training wellicht nog wel een goede prikkel gaf.

Voor spiergroei was het misschien nog wel een goede prikkel ja, maar voor mn CNS was het hopelijk wel een verlichting om alleen maar onder 60% van mn 1RM te hoeven presteren. Ik heb er ook totaal geen spierpijn of vermoeidheid van gehad, alleen die abductor setjes haha. Hoe vaak deload jij eigenlijk en hoe vul jij je deload in?

Voor spiergroei was het misschien nog wel een goede prikkel ja, maar voor mn CNS was het hopelijk wel een verlichting om alleen maar onder 60% van mn 1RM te hoeven presteren. Ik heb er ook totaal geen spierpijn of vermoeidheid van gehad, alleen die abductor setjes haha. Hoe vaak deload jij eigenlijk en hoe vul jij je deload in?

Zelf doe ik dat alleen als ik denk dat ik het nodig heb en voel dat mijn spieren niet goed meer herstellen van de trainingen. De invulling verschilt. Meestal train ik dan gewoon een weekje even veel minder en de trainingen die ik dan wel doe doe ik licht. Ik zie het nut er niet van in om ineens veel volume te gaan draaien terwijl het doel van mijn deload herstel is.

Terug
Naar boven