- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sterke training bro!
En ik vergeef het je wel van de calves. Ik kan toch niet boos blijven op je!
Wat ik me ook afvroeg, hoe pak jij de overschakeling van cut naar bulk aan?
Meteen 'switchen' door op onderhoud (of licht onder) te eten op rustdagen & terug een groter surplus te hanteren op je trainingsdagen?
ga je alleen clean eten of ook minder clean en in welke mate?
Bijna net zo hardcore op de calf press als calfbrah :$

Dan zal ik mezelf maar moeten transformeren tot ArmBrah
![]()

=D speciaal voor mijn Calfbrah

Veel volume voor mijn doen, wel p*ssy weights
Thanks, komt goed. Voelt vandaag al een stuk beter.Welkom! Je hebt een goede keuze gemaakt met Stronglifts, nu volhouden en netjes de 'regels' volgen m.b.t. deloaden en daarna overgaan op Madcow, genoeg vreten en dan zijn gains gegarandeerd!Nice log, ik ga je volgen!
Ben zelf als newbie pas begonnen aan stronglift, dus kan veel leren hier!![]()
Nee man, niemand kan aan Calfbrah tippenBijna net zo hardcore op de calf press als calfbrah :$
Dan zal ik mezelf maar moeten transformeren tot ArmBrah
![]()

Heb je nou ook al iets voor mij verzonnen? Of heb ik geen sterke punten![]()

Ja maar ik sta er niet bekend om, ik sta eigenlijk nergens bekend om![]()
Voor een deload is dat nog aardig wat. Zoveel setjes ben je helemaal niet gewend waardoor zelfs die training wellicht nog wel een goede prikkel gaf.
Voor spiergroei was het misschien nog wel een goede prikkel ja, maar voor mn CNS was het hopelijk wel een verlichting om alleen maar onder 60% van mn 1RM te hoeven presteren. Ik heb er ook totaal geen spierpijn of vermoeidheid van gehad, alleen die abductor setjes haha. Hoe vaak deload jij eigenlijk en hoe vul jij je deload in?