MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
Beter van die home-gym Bob, ga jij geen spijt van krijgen!

Wat ik heb en zou willen? Heb nu 10x20kg schijven, wat kleine schijfjes, verstelbare dumbbells (gebruik ik weinig), bankjes, sissy-squat, barbell, roeier en een spiegel..

Ja, zou wel een leg extension/curl aan m'n arsenaal willen toevoegen, maar heb de ruimte simpelweg niet..
Als we verhuist zijn, hoop ik een grotere ruimte ter beschikking te hebben hiervoor, maar dat zijn luxe probleempjes, niet echt noodzakelijk ofzo...

Beter van die home-gym Bob, ga jij geen spijt van krijgen!

Wat ik heb en zou willen? Heb nu 10x20kg schijven, wat kleine schijfjes, verstelbare dumbbells (gebruik ik weinig), bankjes, sissy-squat, barbell, roeier en een spiegel..

Ja, zou wel een leg extension/curl aan m'n arsenaal willen toevoegen, maar heb de ruimte simpelweg niet..
Als we verhuist zijn, hoop ik een grotere ruimte ter beschikking te hebben hiervoor, maar dat zijn luxe probleempjes, niet echt noodzakelijk ofzo...

Dat denk ik ook niet :D

Meer heb je ook niet echt nodig, ja idd een leg curl is dan het enige wat je moeilijk kan vervangen als je ook geen cable hebt. Een riem om je enkel en dan een schijf eraan ofzo.. Wat bedoel jij trouwens met een sissy squat? Ik ken namelijk alleen de oefening maar je zegt het alsof het een machine/ascesoire is.

Ga je verhuizen dan John?

-------------

Zo, de avond overleefd. Uit mn werk alleen wat boterhammen met smeerkaas en cheddar kaas gegeten en een appeltje. Toen door naar Teakwondo, lekker getrapt en wat basketbal gedaan als conditietraining. Daarna thuis een bakje kwark met honing gegeten en door naar de gym.

Squat
15x40 damn voelde ****ed van de teakwondo training
5x80
5x5x105 Voelde vermoeid, maar goed te doen

Bench press
2x5x60
3x80
5x5x88

Pendlay row
10x40
5x60
5x5x88 Begint ook steeds zwaarder te voelen.

Assistance:

Shrugs
3x12x88

Cable triceps extensions
3x12x28

Calf presses
3x15x67

Alle assistance extra langzaam met licht gewicht.

POST WORKOUT VREETFESTIJN

half pak (300gr) magnetronpannekoeken met honing/poedersuiker/cacao (850 kcal)
+
120gr macaroni met 90 gr vegetarische 'stukjes' en halve pot pastasaus met olijven (650 kcal)
+
half pak chocomelk (440 kcal)
+
bakje ijs (150 kcal)
=
2090 kcal jeej.

Voeding rest van de dag was zo'n 2100 kcal.

Nu ga ik lekker slapen.

Respect dat je en teakwondo training gedaan hebt en je KT ook nog daarna hebt voltooid. :cool:
Gruwelijke schranspartij man, ff 2000 cal. naar binnen werken haha

Respect dat je en teakwondo training gedaan hebt en je KT ook nog daarna hebt voltooid. :cool:
Gruwelijke schranspartij man, ff 2000 cal. naar binnen werken haha

Thanks man, het voelt nu ook alsof er een vrachtwagen over m'n benen heen gereden is, ik loop wel wat mank haha. Het ergste is dat ik waarschijnlijk vanavond alweer de volgende training moet doen omdat dat morgen niet lukt, dus weer squatten. Daarna wel 2 dagen rust voor de training van zaterdag.

Ja die 2 Mcal ging er goed in, ik wil een beetje blijven oefenen met dat soort grote maaltijden om mn maag wat op te rekken.

Komende training wordt (5x5) SQ 107,5, OHP 55, DL 135, (3x12) chins, barbell curls
Ik twijfel nog of ik die vanavond wil doen, mijn benen zijn namelijk echt gaar en ik voel me erg vermoeid, maar ik heb dan wel het voordeel dat ik een dagje extra rust heb voor mijn volgende bench training waarbij ik mijn oude RM moet evenaren.

Voeding vandaag:

1 boterham met hazelnoot-pindakaas, 2 boterhammen met light cheddar kaas (meer eiwit, minder vet), 2 boterhammen met brie, 2 boterhammen met vegetarische kruidenpaté, 2 muesli repen, blikje energy drink (totaal ~1400 kcal)
1L chocomelk (810kcal)
120gr macaroni met pastasaus en 90gr vegetarische stukjes (650kcal)
half pak (300gr) magnetronpannekoeken met honing/poedersuiker/cacao (850 kcal)
bak kwark met krenten (400kcal)

Totaal ~4100 kcal

Laatst bewerkt:
mooie training bob , respect dat je dat na een tkdo training nog kunt - nu ben je een beginner op dit gebied begrijp ik , en dan zijn deze combi's nog te doen - ga je dit een paar jaar doen dan zal dit erg lastig worden om te kunnen voltooien - ik denk dat je dan het een en ander zal moeten aanpassen

mooie training bob , respect dat je dat na een tkdo training nog kunt - nu ben je een beginner op dit gebied begrijp ik , en dan zijn deze combi's nog te doen - ga je dit een paar jaar doen dan zal dit erg lastig worden om te kunnen voltooien - ik denk dat je dan het een en ander zal moeten aanpassen

Thanks! Je bedoeld dat de teakwondo trainingen zwaarder worden? Ja en nu zit ik nog ruim genoeg onder mn max met squat dat het niet zoveel uit maakte. Uiteraard als één van de twee zwaarder wordt dat dat niet meer gaat lukken. Hoe gaat het bij jou dan? Thuis alles een beetje afgerond en weer vol aan de bak?

Word je niet snel weer veel vetter met al die boterhammen?.

Training ging super! Squats gingen easy, overhead presses was alleen de laatste rep van de laatste set even persen en deadlifts gingen easy. Als assistance chins (3x6xbw), dumbbell curls (10x14, 10x12) brede neck presses (10x40, 8x40) Training in 35 minuten gedaan.

Word je niet snel weer veel vetter met al die boterhammen?.

Neehoor, het is volkoren brood dus complexe carbs voor zover dat boeit en ook nog eens in combinatie met vetten en eiwitten uit de kaas, en zout hoef je je imo geen zorgen om te maken als je jong bent en niet aan de AAS. Verder heb ik nooit last van bergen carbs, ik blijf droog. Van pannekoeken met honing zou ik dan eerder vet worden dan van de boterhammen.

Dat denk ik ook niet :D

Meer heb je ook niet echt nodig, ja idd een leg curl is dan het enige wat je moeilijk kan vervangen als je ook geen cable hebt. Een riem om je enkel en dan een schijf eraan ofzo.. Wat bedoel jij trouwens met een sissy squat? Ik ken namelijk alleen de oefening maar je zegt het alsof het een machine/ascesoire is.

Ga je verhuizen dan John?

Ja, al geprobeerd maar vind dat niet fijn trainen..

Dit is een sissy-squat, je zet je onderbeen op slot zeg maar, naar wens houd je schijven vast voor extra gewicht:

wclma1.jpg

Ja, we gaan van Westen richting oosten (tegen Arnhem), vrouw heeft heimwee..

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 10:56 ----------

Training ging super! Squats gingen easy, overhead presses was alleen de laatste rep van de laatste set even persen en deadlifts gingen easy. Als assistance chins (3x6xbw), dumbbell curls (10x14, 10x12) brede neck presses (10x40, 8x40) Training in 35 minuten gedaan.

Neehoor, het is volkoren brood dus complexe carbs voor zover dat boeit en ook nog eens in combinatie met vetten en eiwitten uit de kaas, en zout hoef je je imo geen zorgen om te maken als je jong bent en niet aan de AAS. Verder heb ik nooit last van bergen carbs, ik blijf droog. Van pannekoeken met honing zou ik dan eerder vet worden dan van de boterhammen.

Ik geloof ook niet dat je van boterhemmen dik wordt, zeker niet van volkoren brood! Al is het in een wedstrijd / contest voorbereiding niet het ideale voer ivm zout & onderhuids vocht, maar dat is idd een ander verhaal...
Wel netjes dat je op dat kcal nog zo droog blijft man..

Je bench en squat gaan ook nog steeds lekker kerel :thumbs:

Ja, al geprobeerd maar vind dat niet fijn trainen..

Dit is een sissy-squat, je zet je onderbeen op slot zeg maar, naar wens houd je schijven vast voor extra gewicht:

wclma1.jpg

Ja, we gaan van Westen richting oosten (tegen Arnhem), vrouw heeft heimwee..

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 10:56 ----------

Ik geloof ook niet dat je van boterhemmen dik wordt, zeker niet van volkoren brood! Al is het in een wedstrijd / contest voorbereiding niet het ideale voer ivm zout & onderhuids vocht, maar dat is idd een ander verhaal...
Wel netjes dat je op dat kcal nog zo droog blijft man..

Je bench en squat gaan ook nog steeds lekker kerel :thumbs:

Nee snap ik, en Glute Ham Raises dan? Je kan wel zo een leg curl/extension machientje in elkaar lassen.

Oo oke, dat is heel anders dan een 'losse' sissy squat dus, waarbij je je bovenbenen en bovenlichaam de hele beweging bijna in 1 lijn houdt en je knieën naar voren komen. (kan hiet geen tinypic zien, maar via google ff gekeken)

Niks mis met het oosten :D dan kom je hier in de buurt te wonen dus!

Precies, zo denk ik ook over brood. En het is gewoon makkelijk meenemen en eten. Tja, het lijkt erop dat mijn onderhoud rond 3400 kcal zit, dus dan moet ik wel. Ik merk wel iets toename van vet hoor, maar niet zoveel dat ik me zorgen maak. Zit nog op mijn normale bulk-VP.

Thanks kerel! Alle support doet me goed.

Voeding vandaag:
Brood etc hetzelfde als gisteren (~1400 kcal)
Litertje chocomelk puur (800 kcal)
Wok for Go (bami, tahoe, Gon boa saus) (~650 kcal)
4 pita met cheddar kaas en chilli saus (750 kcal)
Bak kwark met honing (400 kcal)
~4000 kcal totaal.

Ik voel me vandaag aardig gebroken (knieën doen pijn, spierpijn in schouders, vermoeid), en heb ook weer weinig geslapen. Goed eten en vanavond op tijd slapen dus.

Laatst bewerkt:
90kg wegen in 15 weken, intredesting. - ben wel in!
abbo weer

Even een foto'tje om een indicatie te geven van hoe ik er ongeveer bij sta. Wazige foto maar zal binnenkort betere regelen.

IMG-20120926-01026.jpg

Nette shape, nice!

Thanks! Nu moar mass :(

Terug
Naar boven