- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt ja. Geen vlees/vis/gelatine etc. Wel zuivel/eieren. (Dus ik eet geen dier, wel wat een levend dier produceert en zelf geen dier is)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter van die home-gym Bob, ga jij geen spijt van krijgen!
Wat ik heb en zou willen? Heb nu 10x20kg schijven, wat kleine schijfjes, verstelbare dumbbells (gebruik ik weinig), bankjes, sissy-squat, barbell, roeier en een spiegel..
Ja, zou wel een leg extension/curl aan m'n arsenaal willen toevoegen, maar heb de ruimte simpelweg niet..
Als we verhuist zijn, hoop ik een grotere ruimte ter beschikking te hebben hiervoor, maar dat zijn luxe probleempjes, niet echt noodzakelijk ofzo...

Respect dat je en teakwondo training gedaan hebt en je KT ook nog daarna hebt voltooid.
Gruwelijke schranspartij man, ff 2000 cal. naar binnen werken haha
mooie training bob , respect dat je dat na een tkdo training nog kunt - nu ben je een beginner op dit gebied begrijp ik , en dan zijn deze combi's nog te doen - ga je dit een paar jaar doen dan zal dit erg lastig worden om te kunnen voltooien - ik denk dat je dan het een en ander zal moeten aanpassen
Word je niet snel weer veel vetter met al die boterhammen?.
Dat denk ik ook niet
Meer heb je ook niet echt nodig, ja idd een leg curl is dan het enige wat je moeilijk kan vervangen als je ook geen cable hebt. Een riem om je enkel en dan een schijf eraan ofzo.. Wat bedoel jij trouwens met een sissy squat? Ik ken namelijk alleen de oefening maar je zegt het alsof het een machine/ascesoire is.
Ga je verhuizen dan John?
Training ging super! Squats gingen easy, overhead presses was alleen de laatste rep van de laatste set even persen en deadlifts gingen easy. Als assistance chins (3x6xbw), dumbbell curls (10x14, 10x12) brede neck presses (10x40, 8x40) Training in 35 minuten gedaan.
Neehoor, het is volkoren brood dus complexe carbs voor zover dat boeit en ook nog eens in combinatie met vetten en eiwitten uit de kaas, en zout hoef je je imo geen zorgen om te maken als je jong bent en niet aan de AAS. Verder heb ik nooit last van bergen carbs, ik blijf droog. Van pannekoeken met honing zou ik dan eerder vet worden dan van de boterhammen.
Ja, al geprobeerd maar vind dat niet fijn trainen..
Dit is een sissy-squat, je zet je onderbeen op slot zeg maar, naar wens houd je schijven vast voor extra gewicht:
![]()
Ja, we gaan van Westen richting oosten (tegen Arnhem), vrouw heeft heimwee..
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 10:56 ----------
Ik geloof ook niet dat je van boterhemmen dik wordt, zeker niet van volkoren brood! Al is het in een wedstrijd / contest voorbereiding niet het ideale voer ivm zout & onderhuids vocht, maar dat is idd een ander verhaal...
Wel netjes dat je op dat kcal nog zo droog blijft man..
Je bench en squat gaan ook nog steeds lekker kerel![]()
dan kom je hier in de buurt te wonen dus! 90kg wegen in 15 weken, intredesting. - ben wel in!
abbo weer