MuscleMeat

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Wendler is iets langere termijn als 8 weken.... Ik volg het al een jaar

Sowieso! Maar de originele opzet met een 4 daags split om het maar even zo te zeggen past gewoon niet bij mij, vandaar dat ik het al wat gemodificeerd heb. Maar we zullen zien na 2 a 3 cycles :)

Zag het idd al ! Ma jij hebt bb doelen neem ik aan

• #1.204
Zag het idd al ! Ma jij hebt bb doelen neem ik aan

Mwah, zowel BB als PL. Groot én sterk worden is mijn doel met een gezond vetpercentage. Mijn trainingen zijn dus eigenlijk krachtgericht (met wat volume op assistance voor wat meer aansporing tot hypertrofie), en mijn voeding gericht op groeien.

Mwah, zowel BB als PL. Groot én sterk worden is mijn doel met een gezond vetpercentage. Mijn trainingen zijn dus eigenlijk krachtgericht (met wat volume op assistance voor wat meer aansporing tot hypertrofie), en mijn voeding gericht op groeien.

Precies mijn doelen! Alleen ik hanteer nu een lichte cut/recomp.

Ik heb deze week 4 trainingen gehad van Wendler en ik moet zeggen het bevalt me wel, ook om op 2 manieren (krachtuith. & kracht/hyp) bezig te zijn met chinnen gaat er zeker er wel voor zorgen dat ik ook daar sterker in word.. op naar volgende week!!

• #1.206
Training vrijdag:

Cycle 1, week 3
VRIJDAG
W Crosstrainer&RC work
M Overhead press
5x 28
5x 35
5x 43
5x 53
3x 60
3x 67 not bad.
A French press
3x10x 37,5 easy, ellebogen wel een beetje gevoelig.
A Face pulls
5x10x 21
A Seated side raises
5x10x 8
M Deadlift
5x 77
5x 96
5x 115
5x 144
3x 163 kreeg onderrug niet goed op spanning
3x 182 tegenvaller, heb even geleden nog 5x185 getrokken
1x 190 moest even natuurlijk
A Rack pulls kniehoogte
1x 210
1x 220 gewoon, omdat het kan.
A Barbell shrugs
5x10x 120 3x wide grip, 2x 30 graden voorovergebogen
A Bench press
3x3x 90 easy
A Dumbbell walk
1 rondje door de gym met 2x40 kg

Einde.
Deadlifts vielen tegen maar de rest ging prima. Gewicht na training: 90,2 kg (gaat weer de goede kant op)

Ik moet eigenlijk deze week gaan deloaden, maar ik trek deze cycle nog een week door en ga volgende week deloaden omdat ik niet het gevoel heb dat ik al echt aan een deload toe ben.

Precies mijn doelen! Alleen ik hanteer nu een lichte cut/recomp.

Ik heb deze week 4 trainingen gehad van Wendler en ik moet zeggen het bevalt me wel, ook om op 2 manieren (krachtuith. & kracht/hyp) bezig te zijn met chinnen gaat er zeker er wel voor zorgen dat ik ook daar sterker in word.. op naar volgende week!!

Mooi zo! Ah oke, ja ik ben zelf niet zo'n fan van recompen, maar dat heeft er deels mee te maken dat ik het liefst wat losser ben met mijn voeding denk ik, en ik zie graag duidelijke veranderingen in fysiek/weegschaal en dat gaat me bij recomp te langzaam.

Lekkere training Bob, is zo'n db walk zwaar?

• #1.208
Lekkere training Bob, is zo'n db walk zwaar?

Thanks Erik, ja dat is wel zwaar, niet voor je LB maar voor je grip en traps hehe. Ik wil wat meer "yoke" bouwen en heb het gevoel dat het naast rows, deads en shrugs echt nog wel wat toevoegt.

yoke:
yoke.jpg

• #1.209
globale planning deze week:

Vorige week:

ma
BP 2x1x110
SQ 1x160

wo
CH 2x+35

vr
OHP 3x67
DL 1x190

Deze week: Overload week

ma
BP 1x120 + partials en negatieven
SQ 1x170 + partials en negatieven

wo
CH 1x+40 + negatieven

vr
conditioning

zo
at meet: fullbody alles naar de klote

Volgende week: deload volgens wendler

Vanavond:

BP 1x120 + partials en negatieven
SQ 1x170 + partials en negatieven
Assistance:
Calf press 5x10x120
Incline flyes 5x10x18
Dips 5x10xbw
Cable crunches 3x10x50

Lekker getraind Bob, mooie OHP!

Mooi planning, ben benieuwd!
Beviel Madcow je beter alleen omdat je niet met een 4-daags schema zat of? :)

• #1.212
Lekker getraind Bob, mooie OHP!

Dank!

Mooi planning, ben benieuwd!
Beviel Madcow je beter alleen omdat je niet met een 4-daags schema zat of? :)

Thanks bro. Tijdens Madcow had ik meer uitdaging omdat je elke week een stapje er bovenop deed, de algemene intensiteit was hoger en ik stond er gewoon beter bij heb ik het idee. Maar ik mag niet te snel conclusies trekken, het kan ook zijn dat ik me gewoon nog even aan moet passen. Ik loop natuurlijk ook al een hele tijd te klooien met m'n linkerbeen dus dat speelt ook mee.

• #1.213
Training gisteren:

In de ochtend naar fysio geweest voor beenblessure, dus mn heup was aardig beurs van de dry needling.

Warming up: 3 min crosstrainer

Squat
8x60
5x80
3x100
3x120
1x140
1x150
1x160 prima
1x170 met spot, moet de volgende keer zonder lukken.

Box squat parallel
5x140 faal bij laatste rep door techniekgewenning, ik doe nooit box squats. Daar zit je dan.. gelukkig kon iemand de barbell van mn nek pakken

Box squat 20 cm boven parallel (quarter squats ofzo)
8x100 om even aan te voelen
20x140 me likey

Bench press
13x50
5x80
3x90
1x105
1x110
1x115
1x120

Incline press, staand, Hammer Strength
12x15
8x25

Dips
10x
10x
12x +5 negatieven

Calf press
25x65
25x65

Cable flyes
12x

Helaas, gym gaat dicht.

Good pump. Gewicht na training: 91,2. Dat gaat iets te hard en dat is ook wel te zien in de spiegel, misschien even een paar dagen laag in kcals binnenkort.
Post workout junk: Pizza quattro formaggio en chocomelk met whey

Lekkere training man! die squat :cool: wat zie je dan in de spiegel dat je zegt dat het te hard gaatN

• #1.215
is this real life..
Nette training wederom!
fatgainz = story of my life. Op hoeveel % denk je dan te staan/of gestegen sinds einde van je cut?

Nee man echt goed bezig!

Btw @ je reactie in mijn log; jou straffen door dropsets? We all know it doesn't work that way...you like dropsets!

Kan die kilo ook niet iets met vocht te maken hebben, of ben je van het weekend helemaal los gegaan ? :D
Nog een vraagje over het spotten bij de squat, is dat ter ondersteunig bij je core of van bovenaf aan de stang ?
Nice singles op de BP :)

• #1.219
is this real life..
Nette training wederom!
fatgainz = story of my life. Op hoeveel % denk je dan te staan/of gestegen sinds einde van je cut?

thanks broski. Ach een beetje fat is gezond, als je je om elke gram druk gaat maken word je nooit groot. Ik denk dat ik nu een procentje droger sta dan voor mn cut, dus zoals ik al zei is het iets te hard gegaan haha, maar dat komt wel goed. No worries and happy gainz.

Nee man echt goed bezig!

Btw @ je reactie in mijn log; jou straffen door dropsets? We all know it doesn't work that way...you like dropsets!

:roflol: eentje misschien wel, maar 3 dropsets achter elkaar is echt wel een straf!

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 11:19 ----------

Kan die kilo ook niet iets met vocht te maken hebben, of ben je van het weekend helemaal los gegaan ? :D
Nog een vraagje over het spotten bij de squat, is dat ter ondersteunig bij je core of van bovenaf aan de stang ?
Nice singles op de BP :)

Ook vocht natuurlijk, ook omdat ik weer wat regelmatiger mn creatine blend zuip, maar ik ben ook aardig los gegaan, dirty bulk haha. (2 keer patat bij avondeten, ijsjes, friet kapsalon, 2x pizza, chocomelk, feelsgood.jpeg maar nu mag het weer wat cleaner)

Dat is inderdaad ondersteuning bij mn core, armen rond het lichaam en ondersteunen onder mn chest zegmaar.

Dank!

Heerlijke BP en squat, top!

Terug
Naar boven