Fitness Seller

Log bob k

Lekker getraind Bob! ik heb ook echt ff een kuitentraining met CalfBrah nodig want ze willen niet groeien :(

Zag trouwens de foto's van meet te kijken, zag er leuk uit. Als ik wat minder ecto ben ga ik ook mee :p Ken je niet van gezicht maar je kon wel meteen zien wie jij was, je staat echt steeds alsof je op het punt staat te squatten haha :roflol:

Lekker getraind Bob! ik heb ook echt ff een kuitentraining met CalfBrah nodig want ze willen niet groeien :(

Zag trouwens de foto's van meet te kijken, zag er leuk uit. Als ik wat minder ecto ben ga ik ook mee :p Ken je niet van gezicht maar je kon wel meteen zien wie jij was, je staat echt steeds alsof je op het punt staat te squatten haha :roflol:

Foto's? Waar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Deadlift ging easy bro, die 220/230 zit er easy in, voor het squatten al helemaal

Thanks bro, ik hoop binnenkort de 220 te pullen!

Ziet er goed uit Bob, lekker getraind zo te zien!

Thanks Erik, was wel lekker ja, ook leuk met nieuwe mensen en andere gym.

Is een aanrader! Of eigenlijk een afrader als je niet van zelfpijniging houdt :roflol:

Hu wat? welke foto's bedoel je? :P

Die van vreet meet & je laatste progressie pics.

Leuk je gezien te hebben en de calf-training bro :D

• #1.249
Alle front pics, voeten schouderbreedte en naar buiten: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-jr-bench-log-317199/index24.html#post7269012

En dan weer precies hetzelfde op de groepsfoto :D

Ooooh zo haha, dat is gewoon mijn rusthouding :D Moet toch een beetje stabiel staan om niet om te waaien als ecto zijnde he :trollface:

Ohja, lees net de reactie: altijd welkom voor een calf-training hoor ;)

Mijn kuiten gaan vandaag met de minuut meer pijn doen :roflol:

• #1.251
Planning voor vanavond:
Cycle 1, week 4, Deload
MAANDAG
W Crosstrainer&RC work
M Bench press
5x 45
5x 55
5x 70
A Close grip bench press
3x10x 50
A Incline cable flyes
3x10x lightweight
M Squat
5x 5x65
5x 5x80
5x 5x96
A Cable crunches
5x10x 40

Graag gedaan hoor. Volgende keer het echte werk. Dan mag jij mij ook eens lekker afbeulen :D
Hehe :D Dat gaat goed komen!

Gisteren zijn we aan wat dingen helaas nog niet toegekomen maar dat komt de volgende keer wel. Je staat er trouwens goed bij man!

Succes vanavond Bob! Heb jij nog wat tips voor mij voor koolhydraatarme tussendoortjes of maaltijden?

• #1.253
Planning voor vanavond:
Cycle 1, week 4, Deload
MAANDAG
W Crosstrainer&RC work
M Bench press
5x 45
5x 55
5x 70
A Close grip bench press
3x10x 50
A Incline cable flyes
3x10x lightweight
M Squat
5x 5x65
5x 5x80
5x 5x96
A Cable crunches
5x10x 40

Hehe :D Dat gaat goed komen!

Gisteren zijn we aan wat dingen helaas nog niet toegekomen maar dat komt de volgende keer wel. Je staat er trouwens goed bij man!
We zaten helaas wat beperkt qua tijd natuurlijk, maar halen we perfect in dan ;)
hihi dankje. Maar jij bent echt massief! :eek:

Ik ken heel wat keto maaltijden en tips, maar die bevatten vaak wel veel vetten, is dat een probleem?

Nee hoor, graag zelfs! Heb best wat moeite om aan mijn vetten te komen en hou helemaal niet van noten, die eet ik met tegenzin. Haal nu veel vetten uit feta en olijfolie in de salades.

• #1.256
We zaten helaas wat beperkt qua tijd natuurlijk, maar halen we perfect in dan ;)
hihi dankje. Maar jij bent echt massief! :eek:

Zeker! Dan zal ik geen halfuur te laat zijn :( klote wegwerkzaamheden..

Haha een dikke powerlifter is ook massief? :P Je stond trouwens net zo droog als ik, en maar whinen!

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 11:12 ----------

Nee hoor, graag zelfs! Heb best wat moeite om aan mijn vetten te komen en hou helemaal niet van noten, die eet ik met tegenzin. Haal nu veel vetten uit feta en olijfolie in de salades.

-pindakaaspannekoeken
-keto pannekoeken (is alleen mayonaise, ei en zoetstof, echt lekker!)
-salades met feta/mozerella en walnoten
-alle soorten kaas, lekker met bijvoorbeeld augurk etc
-noten :D
-kijk eens in mijn contest log, staat ook vast wel wat in
-kijk eens op keto-websites, staan ook veel lekkernijen in

• #1.258
Hoe droog zou je mij dan schatten? :o

bob-droog!

haha nouja je had goed droge armen, veins en shit. In de kleedkamer heb ik je niet zitten bestuderen no homo jwz maar je had zichtbare abs, geen jelly onder de navel en chestaflijning was netjes, dus ik zeg sowieso maximaal 12%, hoeveel t precies is moet je een keer laten meten.

bob-droog!

haha nouja je had goed droge armen, veins en shit. In de kleedkamer heb ik je niet zitten bestuderen no homo jwz maar je had zichtbare abs, geen jelly onder de navel en chestaflijning was netjes, dus ik zeg sowieso maximaal 12%, hoeveel t precies is moet je een keer laten meten.

Daar doe ik het voor! Time to put on some mass now.
Bedankt, ik ben echt slecht in zulke dingen in te schatten dus. :)

• #1.260
Daar doe ik het voor! Time to put on some mass now.
Bedankt, ik ben echt slecht in zulke dingen in te schatten dus. :)

Inderdaad, langzaam schone, harde massa bouwen!

Schatten is sowieso moeilijk hoor, maar droog genoeg om door te bouwen in ieder geval.

Terug
Naar boven