Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa, deftige squats en single bench presses hoor en vandaag lekker postworkout shake/eten!!
Ga je er nog een cut in gooien binnenkort of blijf je bulken?!
Nette training, we zittn qua kracht ongeveer gelijk, wat train je in belgie zndag?

Voor die meal doe ik hetSolide training, lekkere Post workout maaltijd ook!

Dat is onderhandse gripWTF, je chint met +40kg? Is dat dan brede (bovenhandse) grip, of de smallere versie?
Sowieso sterk![]()
ik ben aan het opbouwen voor een BW+BW chin-up Thanks. Ik doe een fullbody training, een beetje van alles. Alleen mijn blessure zit nu weer behoorlijk te irriteren dus misschien moet ik met squats rustig aan doen. Jij?Nette training, we zittn qua kracht ongeveer gelijk, wat train je in belgie zndag?
Yez
(En calves!)Lekker Bob, ziek sterk die chins! In onze gym ben ik met 17,5 kg al degene die het zwaarste kan chinnen![]()
Maar naast mij is er ook maar één gast die ik ooit dat heb zien chinnen. Maar hij is huge en ik niet haha. 90 kg chinnen will be fun!

I know dat feel! Zie maar dat je tegen zondag terug fit bent
![]()
Maar we zijn allebei zondag weer fit en gaan dan wat insane hypertrophy veroorzaken 
I know dat feel! Zie maar dat je tegen zondag terug fit bent
![]()
I know you know that feel broMaar we zijn allebei zondag weer fit en gaan dan wat insane hypertrophy veroorzaken
![]()
arnodsiLaat jullie beiden maar eens verwennen door jullie gf's! Daar kikker je van op
Oh wacht...
arnodsi
inb4 mijn gf die u komt verwennen