XXL Nutrition

Log bob k

bob-droog!

haha nouja je had goed droge armen, veins en shit. In de kleedkamer heb ik je niet zitten bestuderen no homo jwz maar je had zichtbare abs, geen jelly onder de navel en chestaflijning was netjes, dus ik zeg sowieso maximaal 12%, hoeveel t precies is moet je een keer laten meten.

:roflol:

Dat wordt de nieuwe standaard binnen ons team (bob-droog) :D

"He hoe droog sta jij ?""
"Nou gewoon bob-droog jwt"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Ga je dit jaar terug meedoen?

Heb nog een mailtje van Big-T die is van 22 mei vorig jaar, dus zal dit jaar ook wel rond die tijd beginnen.
Komt mij wel goed uit, want dan begin ik ook ongeveer met cutten.

• #1.270
Ga je dit jaar terug meedoen?

Dat is wel het plan ja! Alleen ga ik niet meer zo diep als vorig jaar.

Duh. En deze keer gaat ie een podiumplek krijgen :cool:

Naast u!

Heb nog een mailtje van Big-T die is van 22 mei vorig jaar, dus zal dit jaar ook wel rond die tijd beginnen.
Komt mij wel goed uit, want dan begin ik ook ongeveer met cutten.

Okay nice, ook in dus?

Niet als wij meedoen :cool:

:roflol: bob dwarft mij hard en tov hem lijkt het alsof ik op een macdo dieet zit:sad:

:roflol: gast niet zo negatief, en doe het voor jezelf. Het is super leerzaam! En als er weer een paar van die 100kg-droog-mofo's mee doen maak ik ook geen schijn van kans hoor:D

Als ChefBrah & CalfBrah ook mee doen ben ik......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bob k - Stronglifts/Madcow/Smolov jr bench log

4 plates = 180KG :cool:

Ik reageerde via mob op een vraag van Bob (enkele pagina's terug), vandaar ff geen quotte..

• #1.275
Laatst bewerkt:
Normaliter wanneer men over plates per kant praat gaat het over 25 kg

• #1.279

Steeds minder gelukkig, ik ben maandag voor het laatst naar de fysio geweest, verder moet het vanzelf over gaan.

ik heb plates van 25 ... long way to go voor 4 plates aan elke kant :D

Ja de 220 squat moet ik nog wel minimaal een jaar of twee voor uit trekken :(

Normaliter wanneer men over plates per kant praat gaat het over 25 kg

Srs? Ahw shit ik dacht 20 (de meeste sportscholen hebben schijven tot 20) Heb het ge-edit :roflol:

Steeds minder gelukkig, ik ben maandag voor het laatst naar de fysio geweest, verder moet het vanzelf over gaan.

Ja de 220 squat moet ik nog wel minimaal een jaar of twee voor uit trekken :(

Srs? Ahw shit ik dacht 20 (de meeste sportscholen hebben schijven tot 20) Heb het ge-edit :roflol:

Ja mijn gym heeft ook schijven van 20. Ik verschoot toen ik in Turnhout mijn Leg Press begon te doen & deze opeens veel zwaarder leek dan anders :roflol:

Terug
Naar boven