Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 plates wordt aangeduid bij 20kg / 45lbs.., maargoed, terug OT: ja, klote is dat, wanneer de fysio zegt dat het vanzelf moet genezen he.. Zei die ook dat je wel rustiger aan moet doen voor sneller herstel? Schat je het op weken of maanden?

Cardio met GF
nee pervs, gewoon in de gym een beetje fietsen/lopen
Beter man! Idd, beter bewaar je wat beurten voor noodgevallen..

Hehehleave that to vortex, die pikt ze er altijd tussen uit![]()
Thanks! Opmerkingen zijn altijd welkom
Hahaha ja ik zie het echt al voor meVortexx is echt zowat de zatte nonkel op een familiefeestje die steeds weer ongepaste coïtusuele opmerkingen kan maken, but I loll'd![]()
zou tof zijn als ie ook naar de volgende meet komt
Heheh
Thanks! Opmerkingen zijn altijd welkom
Hahaha ja ik zie het echt al voor mezou tof zijn als ie ook naar de volgende meet komt
![]()
Zeker! We dwingen hem wel gewoon. Staat in de huisregels van DBB Dreamteam, onder het hoofdstuk Sociale Verplichtingen.

Bob goes Stronglift! Haha, lekkere deload training en leuk circuitje!
Wendler 5/3/1 Fullbody!
Stronglifts?Wendler 5/3/1 Fullbody!
haha thanks.
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 10:10 ----------
Weet iemand hoe ik die topictitel ook al weer aanpas? Het is me eerder gelukt maar nu lukt het dus niet meer![]()
Wait wut, bedoelde crossfit. Nog niet goed wakker denk ik!
Ja soms vind ik het interessant om eens te proeven van de andere takken binnen de krachtsport.Stronglifts?Wendler 5/3/1 Fullbody!
haha thanks.
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 10:10 ----------
Weet iemand hoe ik die topictitel ook al weer aanpas? Het is me eerder gelukt maar nu lukt het dus niet meer![]()
mij lukt het iig ook niet. Geloof dat he even een mod moet pm'enVolgens mij gaat dat niet meermij lukt het iig ook niet. Geloof dat he even een mod moet pm'en

Proteine zeker?Volgens D77 moet je een gulde donatie doen aan de mods/DBB en dan kan je dat aanpassen..![]()
Ik heb T al een PM gestuurdVolgens mij gaat dat niet meermij lukt het iig ook niet. Geloof dat he even een mod moet pm'en

Haha nouja zo druk maak ik me nou ook weer niet om mijn topictitelVolgens D77 moet je een gulde donatie doen aan de mods/DBB en dan kan je dat aanpassen..![]()

Proteine zeker?
Die deload training zag er wel ****ing vermoeiend uit Bob, is dat een gedacht of was het ook echt zo?

Volgens D77 moet je een gulde donatie doen aan de mods/DBB en dan kan je dat aanpassen..![]()