MuscleMeat

Log bob k

Bob k - Stronglifts/Madcow/Smolov jr bench log

4 plates wordt aangeduid bij 20kg / 45lbs.., maargoed, terug OT: ja, klote is dat, wanneer de fysio zegt dat het vanzelf moet genezen he.. Zei die ook dat je wel rustiger aan moet doen voor sneller herstel? Schat je het op weken of maanden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Ik zie dat ik de training van maandag helemaal nog niet gelogd heb, nouja het was ook niet veel bijzonders omdat dit mijn deload week is. Dus wat benchen, CGBP, squatten, flyes etc op medium gewichten.

Ik ben er achter gekomen dat wenlder een fullbody variant voor 5/3/1 heeft. (http://www.blackironbeast.com/5/3/1/calculator) Nouja geweldig! Deze lijkt al heel veel op wat ik al deed. Ik heb o.a. de volgorde van de oefeningen omgedraaid zodat ik eerst de presses heb, dan de pull, dan legs, dan assistance en de squat op woensdag voor front squat omgewisseld. Zie bijlage (dit is een excel sheet die ik gewoon aangepast heb)

Planning voor vanavond:

Cycle 1
Week 4 (Deload)
Woensdag

Bench press
5x50
5x60
5x70

Pendlay row
3x5x80

Front squat
3x5x75

Incline flyes
5x12

Abs
5x12

Cardio met GF
nee pervs, gewoon in de gym een beetje fietsen/lopen

4 plates wordt aangeduid bij 20kg / 45lbs.., maargoed, terug OT: ja, klote is dat, wanneer de fysio zegt dat het vanzelf moet genezen he.. Zei die ook dat je wel rustiger aan moet doen voor sneller herstel? Schat je het op weken of maanden?

Omdat ik het toch even wilde weten:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138126963&page=1
Dus John, bij deze heb jij gelijk ;)

Nou om heel eerlijk te zijn heb ik zelf aangegeven dat het al steeds minder wordt en ik de behandelingen wilde stoppen omdat ik maar een beperkt aantal behandelingen vergoed krijg, en ik er nog wat over wil houden voor de rest van het jaar haha.

Nee ik mag gewoon alles weer doen, wat foamrollen etc is wel verstandig. Ik denk dat ik binnen een maand weer pijnvrij kan squatten.

Bijlagen

Beter man! Idd, beter bewaar je wat beurten voor noodgevallen..

Cardio met GF
nee pervs, gewoon in de gym een beetje fietsen/lopen

Beter man! Idd, beter bewaar je wat beurten voor noodgevallen..

oh-i-see-what-you-did-there-baby.jpg

keurig schema :)

Vortexx is echt zowat de zatte nonkel op een familiefeestje die steeds weer ongepaste coïtusuele opmerkingen kan maken, but I loll'd :roflol:

• #1.289
leave that to vortex, die pikt ze er altijd tussen uit :roflol:
Heheh
Thanks! Opmerkingen zijn altijd welkom
Vortexx is echt zowat de zatte nonkel op een familiefeestje die steeds weer ongepaste coïtusuele opmerkingen kan maken, but I loll'd :roflol:
Hahaha ja ik zie het echt al voor me :roflol: zou tof zijn als ie ook naar de volgende meet komt:p

Heheh

Thanks! Opmerkingen zijn altijd welkom

Hahaha ja ik zie het echt al voor me :roflol: zou tof zijn als ie ook naar de volgende meet komt:p

Zeker! We dwingen hem wel gewoon. Staat in de huisregels van DBB Dreamteam, onder het hoofdstuk Sociale Verplichtingen.

• #1.291
Training gisteren:
Cycle 1
Week 4 (Deload)
Woensdag

Mijn gf ging helaas niet meer mee, ze voelde zich niet lekker enzo. Haar broer ging wel mee. Het was goed warm in de sportschool dus ik kon mn warming up kort houden;)
warming up: 2 min crosstrainer, 1 setje RC, 1 setje face pulls

Bench press
25x20
20x40
15x40
5x60
5x70 -damn wat was het moeilijk om me in te houden, ik wilde 20 reps maken of 90 kg erop gooien, maarja deload is deload en zonder discipline komt het niet goed.
5x60 -heele trage reps gemaakt

Pendlay row
3x5x80 -Alweer even geleden dat ik deze heb gedaan, was weer heerlijk, goede contractie.

Front squat
3x5x75 -IT band deed nog wel een beetje pijn maar ging prima

Cable flyes
4x15x15 incline
1x12x18 vlak
1x12x20 decline

Toen wilden we abs doen, dus ik stelde voor om die in de TRX te doen maar in die zaal startte net de 'fietness wurkout' (zo spreekt die russische instructrice dat uit) dus we dachten 'ah dan combineren we abs en cardio toch gewoon en doen we mee'. Dat hebben we geweten hahaha, we hebben een halfuur moeten zweoegen! Ze hadden een circuitje gemaakt van 7 onderdelen (box jumps, reverse rows, bosu pushups, planks, ab rollouts, zandbal op de grond gooien, kettlebell swings) die je elk 30 seconden moest doen, dan had je een paar seconden rust en moest je door naar de volgende. Het had wat weg van crossfit training. Veel onderdelen kon licht, medium of zwaar doen. Wij deden alles zwaar en het zweet liep in straaltjes van mn hoofd, ik denk ook dat mijn lichaamsgewicht (92 kg) ten opzichte van de dames (50 kg) wel een verschil maakte.. Wel zieke onderrug pomp. Will do again.

Hierna nog benen foamrollen, stretchen en toen naar huis.

Zeker! We dwingen hem wel gewoon. Staat in de huisregels van DBB Dreamteam, onder het hoofdstuk Sociale Verplichtingen.

Haha en zo is dat! :D

Bob goes Stronglift! Haha, lekkere deload training en leuk circuitje!

• #1.293
Bob goes Stronglift! Haha, lekkere deload training en leuk circuitje!

Stronglifts? :P Wendler 5/3/1 Fullbody!
haha thanks.

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 10:10 ----------

Weet iemand hoe ik die topictitel ook al weer aanpas? Het is me eerder gelukt maar nu lukt het dus niet meer :(

haha thanks.

Weet iemand hoe ik die topictitel ook al weer aanpas? Het is me eerder gelukt maar nu lukt het dus niet meer :(

Wait wut, bedoelde crossfit. Nog niet goed wakker denk ik!

• #1.295

haha thanks.

Volgens mij gaat dat niet meer :( mij lukt het iig ook niet. Geloof dat he even een mod moet pm'en

• #1.299
Volgens mij gaat dat niet meer :( mij lukt het iig ook niet. Geloof dat he even een mod moet pm'en
Ik heb T al een PM gestuurd;)
Volgens D77 moet je een gulde donatie doen aan de mods/DBB en dan kan je dat aanpassen.. ;)
Haha nouja zo druk maak ik me nou ook weer niet om mijn topictitel ;)
Proteine zeker?

Die deload training zag er wel ****ing vermoeiend uit Bob, is dat een gedacht of was het ook echt zo?
No homo?

Dat cardio gedeelte was natuurlijk wel vermoeiend maar dat valt meer onder conditioning dan krachttraining. Dus ja het was ****ing vermoeiend maar vooral conditioneel, de belasting was verder laag ;)

Terug
Naar boven