Fitness Seller

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Hnnngggg prowler! Lijkt me echt epic om daarmee cardio te doen!

Ja me too! Misschien begin ik met een sled, dat is easy as phuck om te maken. Stuk plaatmateriaal, zandzak, touw. Done.

Nu we toch bestellen..

Squat rack/power cage
Seated Calf Raise
...

Hahaha, daarvoor zou ik even op www.powercage.nl kijken, aan die prijzen kan ik niet tippen (en heb ik het machinepark niet voor)

Same here :D
Gf dit weekend (waren op bezoek bij familie en zaten in de tuin, stond een tuinhuis. Ik wil mijn homegym in een tuinhuis maken):

'Is zo'n thuinhuis groot genoeg voor je?'

WUT :eek: mijn gf is daar mee bezig...ik kan hieruit afleiden dat ik mijn homegym mag uitbouwen :D

same here :d
gf dit weekend (waren op bezoek bij familie en zaten in de tuin, stond een tuinhuis. Ik wil mijn homegym in een tuinhuis maken):

'is zo'n thuinhuis groot genoeg voor je?'

wut :eek: Mijn gf is daar mee bezig...ik kan hieruit afleiden dat ik mijn homegym mag uitbouwen :d

in!

• #1.344
Jelly, BenchBrah, jelly..

Same here :D
Gf dit weekend (waren op bezoek bij familie en zaten in de tuin, stond een tuinhuis. Ik wil mijn homegym in een tuinhuis maken):

'Is zo'n thuinhuis groot genoeg voor je?'

WUT :eek: mijn gf is daar mee bezig...ik kan hieruit afleiden dat ik mijn homegym mag uitbouwen :D
Damn, ik moet mijn vader precies nog eens aanspreken voor die garage!

• #1.346
Cycle 2, week 1, epic curl day
Maandag

Warming up:
-touwtje spirngen -> lol, geprobeerd maar daar ben ik dus echt niet voor gebouwd. Ik werd uitgelachen door instructeurs. Ik moest het maar gewoon houden bij wat ik goed kan, volgens hun squatten. Heb het maar bij 4 sets high box jumps voor de squats gehouden
-Face pulls 4 sets

Main lifts:

push: Bench Press (medium intensity)
20x40
10x60
5x80
5x90
5x100 (was net iets te veel voor medium, 3x5x90 is goed)
5x90

pull: Weighted chins
5x bw
5x bw
5x bw
5x+12.5
7x+25
Not bad, 8e rep net niet hoog genoeg. Ik zou nog makkelijk een paar reps tot iets onder die hoogte kunnen, alleen net niet meer met mijn kin boven de bar. En tja dat zijn dan net de quarter squats onder de chins.

legs: Squat
10x60
5x80
5x105
5x122.5
9x137.5
Tevreden over. 10e rep had er met een grinder in kunnen zitten maar mn rug gaf wat mee op de 9e rep dus heb het daar bij gehouden. Quads zijn vandaag sore dus zit wel goed.

Assistance: Calves, Biceps

Alternating dumbbell curls
20x12
16x14
12x16
8x18
6x20
4x22
3x24 +3 met spot

Calf press
40x55
30x65
25x75
20x85
25x55

Nog meer alternating dumbbell curls
15x14
10x20
3x26 +3 met spot

Hammer curls
20x20 vanaf 10e rep met leg drive

Hammer curls voor borst langs
10x12

Concentration curls
10x12 + 8x8

Overhead cable curls
10x
Cable curls van onder, achter
10x

Guns are ****ed
Einde.

Ik denk dat ChinBrah voor jou een goede bijnaam is Bob!

• #1.348
Holy shit gewoon 6 verschillende curls :eek:. Epic curl day indeed. Kan arnuhld nog wat van leren :D

• #1.350
:grinny:kun je inderdaad beter andere warming up doen dan touwtjespringen;) Lekker voor thuis bewaren.

Nice log btw;)

• #1.352
:grinny:kun je inderdaad beter andere warming up doen dan touwtjespringen;) Lekker voor thuis bewaren.

Nice log btw;)

Hee wat leuk dat je ook zo spontaan even hier komt kijken :eyebrow:

Tja ik ben niet meer zo lichtvoetig als toen ik 64 kg woog :(

Dankje!

• #1.353
Planning voor vanavond:

warming up:
Crosstrainer, RC work, lunges

push:
Bench press
5x75
5x87.5
(5)x100 (repout)

pull:
Pendlay row
3x5x90

legs:
Front squat
3x5x85

Assistance:
Pecs (nadruk op upper chest) & abs

Conditioning:
30 min crossfit. Misschien eens kijken of ik wat car pushes kan organiseren aangezien m'n zwager weer mee traint.

Ik begin nu echt in de spiegel te zien dat mijn borst wat plat blijft, dus ik ga de nadruk op incline presses/flyes te leggen. Misschien volgende cycle eens incline benchen ipv plat (CalfBrah style)
Qua voeding moet ik ook weer even de riemen strak trekken, dus vanaf morgen weer even een weekje netjes alles noteren.

Laatst bewerkt:
Succes vanavond Bob!

Toch terug even wat cardio inlassen? Want je was er geen fan van als ik me herinner :D
Calfbrah style - my job is done.

btw: hoe heb je in hemelsnaam je titel kunnen aanpassen? :scratch:

Ik zie nu pas dat je topictitel is aangepast, haha!

• #1.357
Dokken man! Wie is je connectie :eek:

Ow wait...

• #1.359
Training woensdag (gisteren):

warming up:
2 min Crosstrainer, Face pulls

push:
Bench press
15*50
5x80
5x87.5
7x100
Had iets meer van deze repout verwacht. Spotter was onervaren en dat werkte ook niet mee (wilde aan de bar zitten bij de 6e rep, moest hem corrigeren en bye concentratie). Ik faalde overigens op de lockout, heb ik nog niet eerder gehad. Daar maar eens wat meer aandacht aan besteden.

pull:
Pendlay row
5x80
3x5x90 easy

legs:
Front squat
5x40
3x5x85 prima

35 minuten 'fietnis wurkout', deze keer was hij wat meer op buikspieren gericht, maar nog steeds slopend. Helemaal naar de klote. Wel weer touwtje mogen springen, lucky me.

Assistance:
Cable flyes
18x15
Incline
12x12.5
10x12.5

Einde.

Een uurtje later eens dat auto duwen geprobeerd. 100 meter sprint in zn vrij met de handrem iets aangetrokken, was leuk en zwaar. Dikke leg pump jwz. Vaker doen.

Een goede spotter is inderdaad niet te onderschatten, goede training overigens :)
Hahaha auto duwen, must try :roflol:

Terug
Naar boven