BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ezra had ook iets dergelijks, dus misschien kan je aan hem vragen wat hij er van vond: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/cutting-bulking-cycling-the-way-to-90-kg-ripped-265471/
Vind het ook wel een interessant concept, maar nog te weinig spiermassa![]()
Ziet er echt super uit zo'n training! Hebben nummer 1 en 4 ook een naam? Was wel benieuwd naar uitvoering.

Thanks voor de tip man! Heb Ezra ff een pm gestuurd.
Daar hoef je toch niet veel massa voor te hebben? Tenzij je vetpercentage natuurlijk ook al laag is, dan kan je beter gewoon constant bulken.
(ga nu ook cutten). Maar zinspeelde er eigenlijk op dat ik nog redelijk beginner ben, en daarom naar mijn idee meer voordeel kan halen uit een constant calorie surplus (om echt alles uit lineaire progressie te halen).crossfit lijkt mij serieus ook best leuk om een keer uit te proberen. (inb4 gay)
allleen jammer genoeg is er niet echt een fatsoenlijke crossfit gym hier in de buurt ofzo.
Np.
V% is eerder te hoog(ga nu ook cutten). Maar zinspeelde er eigenlijk op dat ik nog redelijk beginner ben, en daarom naar mijn idee meer voordeel kan halen uit een constant calorie surplus (om echt alles uit lineaire progressie te halen).

Tekeningen werken voor natty niet! Je zult het volgende keer moeten filmen!!!Thanks voor de tip man! Heb Ezra ff een pm gestuurd.
Daar hoef je toch niet veel massa voor te hebben? Tenzij je vetpercentage natuurlijk ook al laag is, dan kan je beter gewoon constant bulken.
Doen ze in jouw sportschool nooit van die circuitjes ofzo dan? Haha ik kan de namen niet vinden en heb echt goed gezocht (tussen de honderden verschillende abs oefeningen op exrx) maar ik kan ze wel voor je tekenen?![]()
Tekeningen werken voor natty niet! Je zult het volgende keer moeten filmen!!!
No homo
Thanks voor de tip man! Heb Ezra ff een pm gestuurd.
Doen ze in jouw sportschool nooit van die circuitjes ofzo dan? Haha ik kan de namen niet vinden en heb echt goed gezocht (tussen de honderden verschillende abs oefeningen op exrx) maar ik kan ze wel voor je tekenen?![]()

Tekeningen werken voor natty niet! Je zult het volgende keer moeten filmen!!!
No homo

Doe maar niet! Dan voel ik me weer slecht zoals op de meet!Haha een deadlift repout ofzo wil ik wel filmen, maar dit gaat te ver. Bosubal evenwichtoefeningen zijn te gay voor dbb (hee dat rijmt)

Maak een mooi kunstwerk zou ik zeggen
Ja bij mijn gym hebben ze wel zoiets maar niet in die intensiteit helaas. Moet wel beetje tempo in zitten vind ik.
Crossfit lijkt me ook wel wat, genoeg hier in de buurt allen zo mega duur als je abbo wilt.
![]()

2x maar!Doe maar niet! Dan voel ik me weer slecht zoals op de meet!
Blij met mijn 5x150kg en dan gaat meneertje 2 of 3x 200kg liften![]()

Je weet maar nooit in the future
Doe dat! Wel in t mooie noorden dan he
Thnx voor t kunstwerk![]()
Natuurlijk kun je de intensiteit zelf aanpassen maar de oefeningen die gedaan worden spreken mij niet aan. Meer iets voor beginners vind ik.
Heb m al geprint en aan de muur hangenJe weet maar nooit in the future
![]()

Ja voor je het weet wordt het resultaat van bloed, zweet en tranen zo over het net verspreid!
Hahahaha srs? Als ze maar duidelijk zijn![]()
Ja voor je het weet wordt het resultaat van bloed, zweet en tranen zo over het net verspreid!
Hahahaha srs? Als ze maar duidelijk zijn
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:27 ----------
o wait, ik snap het nu pas, het was een grapje. Vrijdagmiddag he..
Duidelijk toe aan weekend. Whahaha.Duidelijk toe aan weekend.
Maar hij is duidelijk hoor. Met de bonsu kan ik nog wel wat alleen de trx helaas niet aanwezig.
Vind het leuk zo nu en dan eens wat anders te proberen, keer iets fullbody.

Heb m al geprint en aan de muur hangenJe weet maar nooit in the future
![]()

De beweging van die TRX oefening is bijna hetzelfde als die van barbell ab rollouts, dus dan kan je die doen![]()
Tuurlijk belgje.... special place
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:36 ----------
Bedenk me nu net dat je hem ook met een gymball kan gaan doen. Zelfde positie en bal naar je borst rollen met je benen.

Als dit niets voor je doet ben je een marsmannetjeAb roller heb ik ook eens een tijdje gedaan alleen deed die niet veel voor mij.![]()