XXL Nutrition

Log bob k

crossfit lijkt mij serieus ook best leuk om een keer uit te proberen. (inb4 gay)
allleen jammer genoeg is er niet echt een fatsoenlijke crossfit gym hier in de buurt ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Ezra had ook iets dergelijks, dus misschien kan je aan hem vragen wat hij er van vond: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/cutting-bulking-cycling-the-way-to-90-kg-ripped-265471/

Vind het ook wel een interessant concept, maar nog te weinig spiermassa :sad:

Thanks voor de tip man! Heb Ezra ff een pm gestuurd.

Daar hoef je toch niet veel massa voor te hebben? Tenzij je vetpercentage natuurlijk ook al laag is, dan kan je beter gewoon constant bulken.

Ziet er echt super uit zo'n training! Hebben nummer 1 en 4 ook een naam? Was wel benieuwd naar uitvoering.

Doen ze in jouw sportschool nooit van die circuitjes ofzo dan? Haha ik kan de namen niet vinden en heb echt goed gezocht (tussen de honderden verschillende abs oefeningen op exrx) maar ik kan ze wel voor je tekenen? :D

Daar hoef je toch niet veel massa voor te hebben? Tenzij je vetpercentage natuurlijk ook al laag is, dan kan je beter gewoon constant bulken.

Np.

V% is eerder te hoog :D (ga nu ook cutten). Maar zinspeelde er eigenlijk op dat ik nog redelijk beginner ben, en daarom naar mijn idee meer voordeel kan halen uit een constant calorie surplus (om echt alles uit lineaire progressie te halen).

• #1.384
crossfit lijkt mij serieus ook best leuk om een keer uit te proberen. (inb4 gay)
allleen jammer genoeg is er niet echt een fatsoenlijke crossfit gym hier in de buurt ofzo.

Tja en 'echte crossfit gyms' zijn ook volgens mij echt prijzig. Maar met een powercage en wat basic spul kom je al heel ver ;)

Np.

V% is eerder te hoog :D (ga nu ook cutten). Maar zinspeelde er eigenlijk op dat ik nog redelijk beginner ben, en daarom naar mijn idee meer voordeel kan halen uit een constant calorie surplus (om echt alles uit lineaire progressie te halen).

Ah oke, ja daar heb je gelijk in ;)

Doen ze in jouw sportschool nooit van die circuitjes ofzo dan? Haha ik kan de namen niet vinden en heb echt goed gezocht (tussen de honderden verschillende abs oefeningen op exrx) maar ik kan ze wel voor je tekenen? :D
Tekeningen werken voor natty niet! Je zult het volgende keer moeten filmen!!!

No homo

• #1.386

Maak een mooi kunstwerk zou ik zeggen:P

Ja bij mijn gym hebben ze wel zoiets maar niet in die intensiteit helaas. Moet wel beetje tempo in zitten vind ik.

Crossfit lijkt me ook wel wat, genoeg hier in de buurt allen zo mega duur als je abbo wilt.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 15:41 ----------

Tekeningen werken voor natty niet! Je zult het volgende keer moeten filmen!!!

No homo

:eyebrow:

Haha een deadlift repout ofzo wil ik wel filmen, maar dit gaat te ver. Bosubal evenwichtoefeningen zijn te gay voor dbb (hee dat rijmt)
Doe maar niet! Dan voel ik me weer slecht zoals op de meet! :(
Blij met mijn 5x150kg en dan gaat meneertje 2 of 3x 200kg liften :fuu:

• #1.389
Maak een mooi kunstwerk zou ik zeggen:P

Ja bij mijn gym hebben ze wel zoiets maar niet in die intensiteit helaas. Moet wel beetje tempo in zitten vind ik.

Crossfit lijkt me ook wel wat, genoeg hier in de buurt allen zo mega duur als je abbo wilt.

:eyebrow:

Zie bijlage

perv

Ja klopt, maar dat kan je zelf bepalen ;)

Als je een squatrack tot je beschikking hebt kan je zoiets proberen:

10x front squat + press
10x reverse rows
10x SLDL
10x pushups
10x BOR
repeat

inb4 ik begin een crossfitgym

natty2.GIF

• #1.390
Die signature op je tekening, phuck :roflol:

Doe dat! Wel in t mooie noorden dan he:P

Thnx voor t kunstwerk:kiss:

Natuurlijk kun je de intensiteit zelf aanpassen maar de oefeningen die gedaan worden spreken mij niet aan. Meer iets voor beginners vind ik.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:24 ----------

Heb m al geprint en aan de muur hangen:P Je weet maar nooit in the future:D

• #1.393

Ja voor je het weet wordt het resultaat van bloed, zweet en tranen zo over het net verspreid!

Doe dat! Wel in t mooie noorden dan he:P

Thnx voor t kunstwerk:kiss:

Natuurlijk kun je de intensiteit zelf aanpassen maar de oefeningen die gedaan worden spreken mij niet aan. Meer iets voor beginners vind ik.

Heb m al geprint en aan de muur hangen:P Je weet maar nooit in the future:D

Hahahaha srs? Als ze maar duidelijk zijn :D

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:27 ----------

Ja voor je het weet wordt het resultaat van bloed, zweet en tranen zo over het net verspreid!

o wait, ik snap het nu pas, het was een grapje. Vrijdagmiddag he..

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:27 ----------

o wait, ik snap het nu pas, het was een grapje. Vrijdagmiddag he..

Whahaha. :P Duidelijk toe aan weekend.

Maar hij is duidelijk hoor. Met de bonsu kan ik nog wel wat alleen de trx helaas niet aanwezig.
Vind het leuk zo nu en dan eens wat anders te proberen, keer iets fullbody.

• #1.395
Whahaha. :P Duidelijk toe aan weekend.

Maar hij is duidelijk hoor. Met de bonsu kan ik nog wel wat alleen de trx helaas niet aanwezig.
Vind het leuk zo nu en dan eens wat anders te proberen, keer iets fullbody.

De beweging van die TRX oefening is bijna hetzelfde als die van barbell ab rollouts, dus dan kan je die doen ;)

• #1.398
Tuurlijk belgje.... special place:eyebrow:

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 16:36 ----------

Bedenk me nu net dat je hem ook met een gymball kan gaan doen. Zelfde positie en bal naar je borst rollen met je benen.

Klopt, maar dan is ie toch wat minder zwaar ;)

Terug
Naar boven