Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ab roller heb ik ook eens een tijdje gedaan alleen deed die niet veel voor mij.![]()
Als ik nu zo'n mooie ab weel had.... maar helaasch. En met barbell ding werkt het echt niet. Sowieso niet vanuit staande positie.
Voelde hem niet goed genoeg. Maar komt waarschijnlijk omdat ik geen abwheel gebruikte.
De oefening die ik sowieso het beste 'voel' zijn cable crunches. Maar probeer het nog maar eens een keer, met een korte barbell.

Hanging knee/lag raises, cable crunches en planks = 3 dagen niet kunnen lachen en fatsoenlijk opstaanDie zie ik nu heel veel voorbij komen in mijn gym. Heb er al eens aan gedacht.
Thnx voor de tip,zal eens andere barbell proberen. Die gewone crunches of machines zijn niet zoveel aan,sla meestal ook buik over.![]()

ontcijfer het zelf maar bishHanging knee/lag raises, cable crunches en planks = 3 dagen niet kunnen lachen en fatsoenlijk opstaan![]()

Shit son wat een training! Niet moeilijk dat je kaput bent. Hetzelfde heb ik met die abs. 1ste dag volledig stijf, 2de keer niets meer aan de hand - whut. Hopelijk heeft dat geen effect op doeltreffendheid ervan?Training gisteren, sorry voor de opmaak maar heb dit tijdens de training ff op mn mobiel getyptontcijfer het zelf maar bish
Repout overhead press: 11x60 (vorige keer 6x60)
wijde pullups 5x5 was zwaarder dan normaal, weet niet waarom.
Deadlift repout: 10x167,5 nice! (Vorige was 10x162,5)
Rear/side delt V raises 5x10
Bovenkant borst flyes 5x10
4x5x100 bench press lockout
4x10 en 1x5x+20 dips
French press 20x27,5 18x27,5 14x27,5 + 8x smal drukken
14x8 single arm overhead db extensions
2x10x30 klokov press
1x9x40 klokov press
Vieze smerige pijnlijke schouderpomp
Par grip lat pd slow 14x57 10x67 10x67+5x onderhands+45 sec stretch str arm voorover
3x10x120 shrugs snatch grip
Alles kaput. Bw na training 93,2 kg
Post workout meal friet kapsalon van overfrites, falafel en cheddar kaas, chocomelk+whey en halve pizza
---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 12:13 ----------
Ook na een paar trainingen? Bij mij went dat altijd heel snel, heb er dan echt geen last meer van.
Thanks![]()

Hey Brah, mijn GF wil dat ik jouw fysiek krijg, daarom de volgende vraag: hoe?
Semi srs.
Ben op zoek naar nieuw schema, omdat m'n progressie weer stilstaat. Komt voor 90% door voeding aangezien ik de helft van de dagen niet eens boven de 2000 kcal's kom, maar misschien ook voor 10% door mijn splitschema, wat ik al maand of 10 volg. Afwisseling is misschien dus welgekomen, daarom wou ik even horen welk schema jou het meest heeft vooruitgeholpen?
Misschien moet bob eens overwegen om hierover een startersgids te schrijven, aangezien hij deze vraag wel meer krijgt.
'How to Become bob in Ten Easy Steps' - by bob k
semi srs - would buy
epic repouts en goeie post workout meal, dat dere bulk
Shit son wat een training! Niet moeilijk dat je kaput bent. Hetzelfde heb ik met die abs. 1ste dag volledig stijf, 2de keer niets meer aan de hand - whut. Hopelijk heeft dat geen effect op doeltreffendheid ervan?
Mooie post-workout trouwens![]()
niet zo culinair, wel veel kcals en lekkerHey Brah, mijn GF wil dat ik jouw fysiek krijg, daarom de volgende vraag: hoe?
Semi srs.
Ben op zoek naar nieuw schema, omdat m'n progressie weer stilstaat. Komt voor 90% door voeding aangezien ik de helft van de dagen niet eens boven de 2000 kcal's kom, maar misschien ook voor 10% door mijn splitschema, wat ik al maand of 10 volg. Afwisseling is misschien dus welgekomen, daarom wou ik even horen welk schema jou het meest heeft vooruitgeholpen?

Misschien moet bob eens overwegen om hierover een startersgids te schrijven, aangezien hij deze vraag wel meer krijgt.
'How to Become bob in Ten Easy Steps' - by bob k
semi srs - would buy

aardig killend voor je traps en schoudersLekker bezig hier!! Mooie progressie ook in de lifts!!
Doe jij wel is standing ab wheel rollouts?! Mijn lukt het nog niet, heb jij enig idee hoe je daar naar toe kan werken?! Op mijn knieën voel ik er niet meer zo veel van...
En lekkere postworkout junkfood!!![]()