XXL Nutrition

Log bob k

En een CliniClown kan ook leuk zijn :roflol:

black-kid-oh-snap.gif

Laatst bewerkt:
Dus ik hoor er niet bij, een member van het DBB Dreamteam en nog niet eens Bob zijn nummer :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.449
  • #1.451
-----------------------
Ik ben momenteel niet zo tevreden met mijn spiegelbeeld dus ik ga alle zaterdagen en zondagen cutten (2000 kcal).

ma-vr wil ik een basis van 3500 kcal houden en op trainingsdagen post workout 700 kcal extra bovenop die basis. Geen chocomelk meer overdag, alleen evt na de training.

Vandaag nuttig ik nog wel mijn chocomelk overdag, maar morgen gaan we dus ietsje cleaner.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 15:40 ----------

:eyebrow:

nee dat is speciaal tarief.

-----------------------
Ik ben momenteel niet zo tevreden met mijn spiegelbeeld dus ik ga alle zaterdagen en zondagen cutten (2000 kcal).

ma-vr wil ik een basis van 3500 kcal houden en op trainingsdagen post workout 700 kcal extra bovenop die basis. Geen chocomelk meer overdag, alleen evt na de training.

Vandaag nuttig ik nog wel mijn chocomelk overdag, maar morgen gaan we dus ietsje cleaner.

:orly:

:nowai:

:yarly:

wait, hoe vaak heb ik dat al aan mezelf beloofd de afgelopen maanden? :tanden:

Herkenbaar hoor bro, ik hoor mezelf ook wel vaker zo'n valse beloftes maken :roflol:
Gewoon beetje op letten, jezelf nog wel iets gunnen waar je trek in hebt & eventueel zoals je al aangaf in het weekend cutten. No big deal :D

Wordt er hier nog beetje getraint?:D

• #1.457
Herkenbaar hoor bro, ik hoor mezelf ook wel vaker zo'n valse beloftes maken :roflol:
Gewoon beetje op letten, jezelf nog wel iets gunnen waar je trek in hebt & eventueel zoals je al aangaf in het weekend cutten. No big deal :D

Nah, ik moet gewoon al m'n voeding regelmatig hier posten, dan kunnen jullie me op mn fl**ker geven :D
Dus bij deze: voeding vandaag
tot nu toe:

3 boterhammen vegetarische filet
1 boterham pindakaas
2 boterhammen kaas
liter chocomelk puur

zodadelijk:

1 boterhammen vegetarische filet
1 boterham pindakaas
handje amandelen

thuis:

broodje vegetarische hamburger met gebakken ei
blikje V-energy
pre workout supp

na training:
100 gr pasta met 100 gr olijven-tomatensaus en 90gr vegetarisch gehakt
shake van melk, kwark, oats en fruitsap
2 pannekoeken
bak kwark met muesli

Dat is het plan. Nu nog in uitvoering brengen.

Nah, ik moet gewoon al m'n voeding regelmatig hier posten, dan kunnen jullie me op mn fl**ker geven :D
Dus bij deze: voeding vandaag
tot nu toe:

3 boterhammen vegetarische filet
1 boterham pindakaas
2 boterhammen kaas
liter chocomelk puur

zodadelijk:

1 boterhammen vegetarische filet
1 boterham pindakaas
handje amandelen

thuis:

broodje vegetarische hamburger met gebakken ei
blikje V-energy
pre workout supp

na training:
100 gr pasta met 100 gr olijven-tomatensaus en 90gr vegetarisch gehakt
shake van melk, kwark, oats en fruitsap
2 pannekoeken
bak kwark met muesli

Dat is het plan. Nu nog in uitvoering brengen.

No worry, DBB Dreamteam - Nutrition checking in.
Ziet er op zich goed uit, wel wat boterhammen maar op zich niets mis mee in mijn ogen.
Ohja, plan je maaltijden op MyFitnessPal. Doe ik ook tegenwoordig & heb minder snel de neiging om ervan af te wijken/junken :D

• #1.460
Bij jou boeit dat niet, jij hebt het metabolisme van een kernreactor! :p

True, maar met de contest in het vooruitzicht .. :D

Wordt er hier nog beetje getraint?:D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-bob-k-317199/index72.html#post7660937 ;)

Trainen, wat is dat? Een nieuwe burger bij de macdo? :dunno:

Haha, helaas/gelukkig hebben ze bij de mac bijna nergens een vegetarische burger, dus daar kom ik weinig.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 16:52 ----------

No worry, DBB Dreamteam - Nutrition checking in.
Ziet er op zich goed uit, wel wat boterhammen maar op zich niets mis mee in mijn ogen.
Ohja, plan je maaltijden op MyFitnessPal. Doe ik ook tegenwoordig & heb minder snel de neiging om ervan af te wijken/junken :D

Thanks, wees maar kritisch inderdaad! veel brood klopt, maar op mn werk heb ik weinig keus.

Zou ik wel moeten doen maar die app werkt voor geen **** op blackberry dus ik ben aan het wachten tot mn abbo voorbij is :( dus het bijhouden doe ik even hier.

Terug
Naar boven