- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Cycle 2, week 2, woensdag
push: Bench press
15x50 + 10 face pulls
5x70 +10 face pulls
3x82.5 +10 face pulls
3x95
Repout:6x105 -meh, had meer moeten zijn
Dropset:10x100 (wel weer nice!) 2x90 8x60 8x40 15x20 epic pump
note: 6x105 is een theoretische 1RM van 122 en 10x100 is een theoretische 1RM van 133, zou ik dan nog gewoon niet goed warm geweest zijn voor mn repout? Volgende keer iets uitgebreider opwarmen.
pull: Pendlay row
10x40
5x70
3x5x90
10 minuten bovenbenen foam rollen
legs: Front squat
10x40
5x60
3x5x85 pijnloos
Er was geen "fietnis wurkout" ivm vakantie, we wilden nog wel gaan kettbellen maar we hadden niet zoveel tijd meer.
assistance:
Incline cable flyes op bankje tussen cable station
6 sets van 8-20 reps met wat negatieven
edit: + 6x 10 seconden car push sprint
Ab rollout en daarna stretchen (pecs, benen, shoulder dislocations)
@Kragt88: ik heb het een en ander geprobeerd, als je van knieen overgaan tot direct op je voeten een te grote stap vind dan zou ik eens kijken of je:
-met een elastische band aan je barbell/roller de weerstand kan verhogen (band om rack heen en naar je toe trekken) wanneer je hem op je knieen uitvoert of
-de weerstand verkleinen (band van je voeten naar de barbell/roller) wanneer je hem op je voeten probeert.
-met de roller op een verhoging en je voeten dus iets lager verlicht het ook wat
-je zou met zware cable crunches ook je ab/heupflexie kunnen versterken
Verder is het gewoon veel oefenen, desnoods negatieven doen of iemand vragen je te helpen in de weg naar boven.
------------------------------
Voeding in de avond: wat van het plan afgeweken.
direct thuis: vegetarische burger met 2 gebakken eieren en gebakken uitjes + blikje energy drink + pre workout supp
na training: 500 ml chocomelk (moest eerst mn zwager nog naar huis brengen en langs Albert Heijn en zou anders te lang geen voeding hebben)
thuis: 100 gr spaghetti met 225 gr olijvensaus en 90 gr vegetarsich gehakt + 3 pannekoeken met banaan erin + shake van 250 gr kwark, 100 ml fruitsap en 100 ml melk. Ik zat vol
push: Bench press
15x50 + 10 face pulls
5x70 +10 face pulls
3x82.5 +10 face pulls
3x95
Repout:6x105 -meh, had meer moeten zijn
Dropset:10x100 (wel weer nice!) 2x90 8x60 8x40 15x20 epic pump
note: 6x105 is een theoretische 1RM van 122 en 10x100 is een theoretische 1RM van 133, zou ik dan nog gewoon niet goed warm geweest zijn voor mn repout? Volgende keer iets uitgebreider opwarmen.
pull: Pendlay row
10x40
5x70
3x5x90
10 minuten bovenbenen foam rollen
legs: Front squat
10x40
5x60
3x5x85 pijnloos
Er was geen "fietnis wurkout" ivm vakantie, we wilden nog wel gaan kettbellen maar we hadden niet zoveel tijd meer.
assistance:
Incline cable flyes op bankje tussen cable station
6 sets van 8-20 reps met wat negatieven
edit: + 6x 10 seconden car push sprint
Ab rollout en daarna stretchen (pecs, benen, shoulder dislocations)
@Kragt88: ik heb het een en ander geprobeerd, als je van knieen overgaan tot direct op je voeten een te grote stap vind dan zou ik eens kijken of je:
-met een elastische band aan je barbell/roller de weerstand kan verhogen (band om rack heen en naar je toe trekken) wanneer je hem op je knieen uitvoert of
-de weerstand verkleinen (band van je voeten naar de barbell/roller) wanneer je hem op je voeten probeert.
-met de roller op een verhoging en je voeten dus iets lager verlicht het ook wat
-je zou met zware cable crunches ook je ab/heupflexie kunnen versterken
Verder is het gewoon veel oefenen, desnoods negatieven doen of iemand vragen je te helpen in de weg naar boven.
------------------------------
Voeding in de avond: wat van het plan afgeweken.
direct thuis: vegetarische burger met 2 gebakken eieren en gebakken uitjes + blikje energy drink + pre workout supp
na training: 500 ml chocomelk (moest eerst mn zwager nog naar huis brengen en langs Albert Heijn en zou anders te lang geen voeding hebben)
thuis: 100 gr spaghetti met 225 gr olijvensaus en 90 gr vegetarsich gehakt + 3 pannekoeken met banaan erin + shake van 250 gr kwark, 100 ml fruitsap en 100 ml melk. Ik zat vol

Laatst bewerkt:

ik ging William Wallace googlen