Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn bob wist niet dat jij ook zo'n hoog metabolisme had... alleen dan de volgende dag bijna 2000 kcal lagerdat kan toch niet goed zijn?
Shit die repouts, heavy!
Succes met je contest bro, je gaat hoog scoren![]()

zoveel verschillen we niet qua kracht, alleen jij doet het voor de looks, en op dat punt versla je me met kop en schouderHelaas wel. Jij ook? Valt mee hoor, je zit nog helemaal volgeladen van 5 dagen bulken![]()
Thanks man, maar het duurt nog even voordat ik jouw huidige lifts na doe![]()
Thanks man. Hoog scoren weet ik niet, zo lang ik maar betere looks heb dan vorig jaar ben ik tevreden![]()

Helaas wel. Jij ook? Valt mee hoor, je zit nog helemaal volgeladen van 5 dagen bulken![]()

zoveel verschillen we niet qua kracht, alleen jij doet het voor de looks, en op dat punt versla je me met kop en schouder![]()
Behoorlijk, ben nu aan het cutten rond de 4000kcal
Blijf je dit trouwens ook doen voor de contest of ga je dan echt nog vol cutten?

Voor de contest moet ik nog wel serieus cutten ja, ben nu echt nog te fatty![]()

Teach me, master!
(PS: Ben laatste tijd druk met vriendin/school, maar één van de dagen antwoord ik wel op je PB!! )

Pizza , Pannekoeken & Chocomelk ....... what is there to teach ?![]()

(no homo)Teach me, master!
(PS: Ben laatste tijd druk met vriendin/school, maar één van de dagen antwoord ik wel op je PB!! )

100 ml olie achterover kiepen? been there done that. Volle kwark eten, chocomelk, pizza, allemaal oplossingen voor als je niet meer aan je kcals komt op een cleane manier.Flinke chins en squats.
Lekker bezig man.
Hoe bevalt wendler ?
Pizza , Pannekoeken & Chocomelk ....... what is there to teach ?![]()
Maar dan word je niet Bob-ish en ik wil Bob-ish worden! I wanne be just like Bob!(no homo)
Zo lang je maar kcals telt! En het liefst dirty troep na een cleane maaltijd indien mogelijk (bijvoorbeeld chocomelk na een pastamaaltijd oid, niet losstaand)
, toch bedankt 
Wat een training, sick bro!
Wat een luxe denk ik soms, 'dirty' eten om aan je kcals te komen![]()