MuscleMeat

Log bob k

Voor mij voelt het meer als een vloek, ik wou dat ik met 2200 kcal kon bulken, alles ****ing clean enzo. :(

&thanks!

Als je de maaginhoud en honger van een buffel hebt maar het metabolisme van een comateuze kleuter is het echt vaker een vloek hoor :roflol:
Nog eens bedankt voor je input daarstraks bro, heb ze ten harte genomen. Had wel honger op het werk maar :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
---------------

updated voor vandaag (maandag):
http://www.myfitnesspal.com/food/diary/bob_k?date=2013-05-06

--------------

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 00:39 ----------

Als je de maaginhoud en honger van een buffel hebt maar het metabolisme van een comateuze kleuter is het echt vaker een vloek hoor :roflol:
Nog eens bedankt voor je input daarstraks bro, heb ze ten harte genomen. Had wel honger op het werk maar :D

i lol'd twice :D

Graag gedaan bro! Tja leermomentje voor volgende keer ;)

Haha nouja gewoon kcals tellen en wanneer je merkt dat je moeilijk aan je kcals komt ga je steeds een stapje dirty-er :P 100 ml olie achterover kiepen? been there done that. Volle kwark eten, chocomelk, pizza, allemaal oplossingen voor als je niet meer aan je kcals komt op een cleane manier.

Bob heeft het ook op die manier gedaan ;) Zo lang je maar kcals telt! En het liefst dirty troep na een cleane maaltijd indien mogelijk (bijvoorbeeld chocomelk na een pastamaaltijd oid, niet losstaand)

Dirty kan prima als je gewoon genoeg vezels erbij pakt (& macro's goed pakt), als je al die shit met elkaar mengt wordt het toch langzaam opgenomen ookal heeft het hoge GI. Zeker met ons metabolisme.

En 100ml olie achterover kiepen :roflol: dan moet je wel epic gag reflex control hebben.......... wil je ons wat vertellen Bob :trollface:

Laatst bewerkt:
Volle kwark, chocomelk, pizza ... als laatste hulplijn om aan je kcals te komen? Dat is bij mij net het 'cleane' gedeelte :o

• #1.505
Dirty kan prima als je gewoon genoeg vezels erbij pakt (& macro's goed pakt), als je al die shit met elkaar mengt wordt het toch langzaam opgenomen ookal heeft het hoge GI. Zeker met ons metabolisme.

En 100ml olie achterover kiepen :roflol: dan moet je wel epic gag reflex control hebben.......... wil je ons wat vertellen Bob :trollface:

Precies, jij snapt het.

Nou het is best vies maar ik heb pre workouts geproefd die 10 keer meer kotsneigingen gaven :D En je kan het gewoon wegspoelen met chocomelk. het probleem is meer dat mijn verteringssteltsel het niet aan kon, het kwam er soms 's nachts weer uit :( Was wel easy 900 kcal elke keer dat het lukte.

Volle kwark, chocomelk, pizza ... als laatste hulplijn om aan je kcals te komen? Dat is bij mij net het 'cleane' gedeelte :o

Dus jij krijgt niet een pizza, een bak volle kwark en een pak chocomelk op op een dag? Dat is namelijk al zo'n 2700 kcal, daar moet jij op kunnen bulken :D

Even wat gemist hier, maar ik ben weer bij. Lekker aan het bunkeren zie ik!

• #1.507
Even wat gemist hier, maar ik ben weer bij. Lekker aan het bunkeren zie ik!

Nou eigenlijk juist cleaner en met de weekenden onder onderhoud! :D

--------------------------

Planning voor morgen:
Cycle 2, week 3, woensdag

Goed schouders opwarmen

Bench press
5x88 5
3x99 3
(1)x111 1 (repout, moet er 5 halen om theoretisch 1RM van vorige week te evenaren)

Pendlay row
3x5x90

Front squat
3x5x85

Assistance:
'fietnis wurkout' (30 minuten plyo/cardio/core)
Pecs

Volgende week weer deload week, maar dat vind ik eigenlijk wel prettig. Even alles herstellen en wat andere dingen uitproberen.

Voeding vandaag :3500 kcal (rustdag)
Voeding morgen: 4200 kcal (trainingsdag)

Oh boy dat wordt weer een mooie workout!
Probeer je dan nieuwe assistance oefeningen uit op je deload week? Best benieuwd, heb binnenkort (2 weken denk ik..) ook een deload week & vraag me af hoe deze te vullen.
En hoe pak jij je voeding aan op een deload? Gewoon op onderhoud of je systeem/macro's aanhouden? :)

• #1.509
Oh boy dat wordt weer een mooie workout!
Probeer je dan nieuwe assistance oefeningen uit op je deload week? Best benieuwd, heb binnenkort (2 weken denk ik..) ook een deload week & vraag me af hoe deze te vullen.
En hoe pak jij je voeding aan op een deload? Gewoon op onderhoud of je systeem/macro's aanhouden? :)

Ik ga mn best doen ;)

Mwoa ik probeer altijd wel nieuwe dingen tussendoor, maar in de deload doe ik minder belastende dingen zoals kettlebell shit enzo.

Tja voeding twijfel ik nog, ik denk gewoon zoals normaal doorzetten. Evt tikkeltje minder.

Ik ga mn best doen ;)

Mwoa ik probeer altijd wel nieuwe dingen tussendoor, maar in de deload doe ik minder belastende dingen zoals kettlebell shit enzo.

Tja voeding twijfel ik nog, ik denk gewoon zoals normaal doorzetten. Evt tikkeltje minder.

Wanneer train jij met kettlebells dan? Na je krachttraining of op een losse dag?

• #1.511
hoe staat het ervoor met je bodyweight/bf inmiddels?

• #1.513
93 a 94 kg na de training, rond 13% BF denk ik. Aardig vet voor mijn doen, maar dat is wel weer prettig voor m'n kracht. Bij jou dan?
80-81kg uitschieters van 82kg bij 8% zoiets schat ik, kracht gaat goed.
En dat met 2600-2900kcals meer krijg ik meestal niet binnen op werkdagen

• #1.515
80-81kg uitschieters van 82kg bij 8% zoiets schat ik, kracht gaat goed.
En dat met 2600-2900kcals meer krijg ik meestal niet binnen op werkdagen

Wel lekker droog dus! Tja ik ken dat met werkdagen, tot 18u krijg ik zo'n 2000 kcal weg, de rest moet allemaal in de avond. Ja ik lag net dat je nog 'ff' 140 gedrukt had, nice man. Wel jammer van je been en onderrugblessures, begin dit jaar heb ik ook lopen k*tten met beenblessures.

• #1.516
whop whop training ging lekker. cliffs: Bench press repout 6x110, daarna 2x120 nog gedrukt (3e rep spot). One hand barbell rows 3x5x57,5. ook nog een zieke zieke zieke 'fietnis wurkout' gehad. Alleen ik en mn zwager waren er dus de instructeur hoefde geen rekening te houden met zwakkelingen. kettlebell lunges, kettlebell front squats, kettlebell swings, allen 20x, box plyo jumps, TRX hamstring curls, TRX ab rollouts. Dat alles 2 rondes achter elkaar. Totale tijd 25 minuten. brandende longen, litertje zweet, epic pump in benen. Mn vriendin gevraagd pics te schieten voor mn contest log openingspost, meningen? 93kg @ 13% schat ik, armen waren nog aardig leeg op de foto's, chest had wel iets pump

IMG-20130508-WA001.jpg

IMG-20130508-WA003.jpg

IMG-20130508-WA004.jpg

IMG-20130508-WA005.jpg

IMG-20130508-WA006.jpg

IMG-20130508-WA009.jpg

IMG-20130508-WA010.jpg

Haha brute foto's man!

Gaaf die foto's Bob, ziet er bruut uit!

Goede shape brah, ik zou je eerder zo'n 10-11% geven als ik de laatste foto zie.

Terug
Naar boven