- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Je hebt ook gelijk, ik kan het altijd nog bestellen. Heb je zelf ervaring met het product?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wilt...Ja ik heb ook gekeken naar die Fat Attack inderdaad, maar Dexaprine is dan weer veel langer op de markt en daar zijn velen positief over, dus twijfel(misschien ook even vragen of ze nog wat old skool DMAA hebben liggen
)
Nee, maar was het wel aan het overwegen, maar die van XXL klinkt ook goed en is meestal beter gedosseerd. Bestel zelf tegen eind mei een fatburner, dus moet nog de ingredienten en doseringen checken..Je hebt ook gelijk, ik kan het altijd nog bestellen. Heb je zelf ervaring met het product?
Nee, maar was het wel aan het overwegen, maar die van XXL klinkt ook goed en is meestal beter gedosseerd. Bestel zelf tegen eind mei een fatburner, dus moet nog de ingredienten en doseringen checken..

Hebben fat burners volgens jullie echt een merkbaar effect dan?
damn zoveel voor je gaat slapen, eet je de rest van de dag niks ofzo?
Overdag ongeveer 2000 kcal op en moet aan 4200 komen, dus vandaar. En ik ben niet zo'n ontbijter, eet liever van 11 tot 2 in de avond. Plus post workout kan je het overschot wel gebruiken.
al ben ik bang dat ik niet in de buurt kom van 2000 kcal!misschien ga ik ook eens proberenal ben ik bang dat ik niet in de buurt kom van 2000 kcal!

Behoorlijke deads, met flinke repout! Hou ons op de hoogte wat betreft de fat-attack!
ik heb in ieder geval gezorgd dat mn deload week komdende week niet voor niets is