Fitness Seller

Log bob k

HAha Bob wat een training, persoonlijk vind ik het helemaal niet zo heel moeilijk om 2000 kcal naar binnen te schuiven, ik ben dan ook een grote eter.

Maar ik ben ook benieuwd naar wat fat attack gaat doen voor je. Wil misschien eind Mei er ook eentje gebruiken.

vergeet niet dat bob vegetarisch is he. dat maakt het allemaal al wel wat moeilijker.

Verdomme bob, wat een workout & maaltijd nadien!

Hoe bevalt Unleash je?

Ziek die training man...en mensen kijken mij raar aan als ik 2 uur train :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.565
:roflol: dippen +50
Beast!!!

En damn, 2.5uur trainen :eek:

=D

HAha Bob wat een training, persoonlijk vind ik het helemaal niet zo heel moeilijk om 2000 kcal naar binnen te schuiven, ik ben dan ook een grote eter.

Maar ik ben ook benieuwd naar wat fat attack gaat doen voor je. Wil misschien eind Mei er ook eentje gebruiken.

Ik ben dus van nature een matige eter, ik ben bij elke maaltijd de laatste happen met enige tegenzin aan het wegproppen helaas. Grote eters kunnen vaak gemakkelijk spiermassa winnen. Van Fat Attack verwacht ik niet veel hoor, ik hoop gewoon dat het dat beetje extra helpt. 5% van het totaal zeg maar.

vergeet niet dat bob vegetarisch is he. dat maakt het allemaal al wel wat moeilijker.

True dat :( Minder variatie, minder clean, duurder ..

Verdomme bob, wat een workout & maaltijd nadien!

Approved by CalfBrah? =$
Klopt..dat maakt het een stuk minder lekker:trollface:

*nooffence Bob* ;)

Sad but true :roflol: maar ik red me prima hoor, zo erg is het allemaal niet. Ook vegetarisch kan je heerlijk eten.

Hoe bevalt Unleash je?

Ziek die training man...en mensen kijken mij raar aan als ik 2 uur train :p

Pas 1 scoop geprobeerd, ik kon wel echt lang doorgaan maar ik kan niet zeggen of de unleash daar aan bij droeg. Vanavond 2 scoops proberen ;)

• #1.566
Voeding zaterdag en zondag rond 2500 kcal. Vandaag weer 4200. Shape lijkt te verbeteren op deze manier. Nu ik weer whey heb verhoog ik mn eiwitten met 40-60 gram per dag.

De slaap supp is wel fijn trouwens, ik word nog wel eens wakker 's nachts maar wanneer ik slaap slaap ik veel dieper en ik droom ook weer wat ik normaal gesproken bijna nooit doe.

Fat attack ga ik pas gebruiken als ik echt ga zakken in kcals.

Planning voor vanavond:

Cycle 2, week 4 (DELOAD), maandag
crosstrainer, foamrollen, schouders opwarmen

(push) Bench Press
3x5x80

(pull) Weighted chins
3x5xbw

(legs) Squat
5x65
5x80
5x100

Calves
Biceps

Dan nog 15 minuten cardio in de vorm van kettlebell/circuit/complexes

Laatst bewerkt:
zo doe ik het al jaren met mijn voeding, zit zaterdag en zondag ook rond de 2/3000 kcal en vandaag eet ik weer rond de 6000, altijd grappig om tezien zondags heel plat en maandags weer helemaal vol geladen met carbs :D

• #1.568
zo doe ik het al jaren met mijn voeding, zit zaterdag en zondag ook rond de 2/3000 kcal en vandaag eet ik weer rond de 6000, altijd grappig om tezien zondags heel plat en maandags weer helemaal vol geladen met carbs :D

Goed te horen dat jij er goede ervaring mee hebt ;)
Haha ja, maar zondag wel definitie en maandag bloated as phuck. Welke dagen train jij dan?

Heb jij ervaring met ZMA supps als slaapmiddel? (vooraleer ik je vraag die te vergelijken met sleep essentials :p)

• #1.570
Goed te horen dat jij er goede ervaring mee hebt ;)
Haha ja, maar zondag wel definitie en maandag bloated as phuck. Welke dagen train jij dan?

hehe hier ook flink bloated altijd, nu blijft me bw ook altijd hetzelfde, alleen als ik serieus bezig ben eet ik wel elke dag rond de 6000
zaterdag & zondag zijn mijn rust dagen, en zo nu en dan mis ik een leg day dus dat is dan ook een rust dag:o

Even beetje logje doorgespit interssante log erg veel van te leren!
Dus vanaf heden volg ik!

• #1.574
Training vanavond:

Ook vanavond was er een 'fietnis wurkout' dus die heb ik maar als warming up gepakt aangezien dit toch mijn deload week heb. 30 minuten cicuit van face pulls, bokspaal, kettlebell swings, box jumps, TRX reverse rows, zandbal smijten, ab rollouts met voeten in TRX. Alles steeds 45 seconden met 10 seconden zuurstof happen tussendoor. Afgesloten met vlak planken en op beide zijden. Zo dat was het eerste litertje zweet.

Vervolgens:
(push) Bench Press
20x20
10x60
3x5x80

(pull) Chins
3x5xbw

(legs) Squat
20x20
5x60
5x80
5x100 twee vingers in mn neus

Seated calf press
5x25x55 (kan een rep meer of minder zijn, goede burn in ieder geval)

Cable curl
2x15x21 oid

Leg extension (die heb ik al lang niet meer gedaan!)
3x12x55 lekker langzaam

Alternating dumbbell curl (per hand)
10x18
8x22
8x26 (laatste 2 reps spot)
5x28 (laatste 2 reps spot)

concentration curls (min. 30 sec per set)
15x12

Hammer curls (Max's stijl)
8 reps links en rechts 90 graden houden, dan rechts 8 reps en links 90 graden houden
4 reps links, 4 rechts, 4 links, 4 rechts met ook de andere arm 90 graden statisch.

Einde.

Post workout:
22:45 25 gr whey, 25 gr oats
23:10 Pizza Quattro Formaggio
23:50 gebakken krieltjes met vegetarische kaasschnitzel en roerbakgroenten
00:20 Kwark met ananasstukjes

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 23:37 ----------

Even beetje logje doorgespit interssante log erg veel van te leren!
Dus vanaf heden volg ik!

Welkom en dank je!

Hier? Veel te leren?

Jij weet dat de rest van ons hier allemaal enkel en alleen maar zijn voor Bob's aesthetics?

(no homo)

Ja fuaark loop ik hier een beetje interessant te doen terwijl het jullie alleen om de pics gaat? :fuu:

WAT?! Dumbbell Curls met 28kg per hand?! Laat dat aub een typfout zijn :o

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 23:40 ----------

Ja fuaark loop ik hier een beetje interessant te doen terwijl het jullie alleen om de pics gaat? :fuu:

Uhu, begrijp ook niet goed waarom je al die trainingen hier neergooit. :scratch:

Laatst bewerkt:
  • #1.576
WAT?! Dumbbell Curls met 28kg per hand?! Laat dat aub een typfout zijn :o

Uhu, begrijp ook niet goed waarom je al die trainingen hier neergooit. :scratch:

Haha nee, was Max zn idee. Max heeft 50+ cm armen als ik het zo inschat.

:sad: ik start wel een trainingslog voor mn trainingen. o wait.

Lol die dumbekk curl :p respect bob!

Iets gevoeld van unleash?

• #1.578
Lol die dumbekk curl :p respect bob!

Iets gevoeld van unleash?

Hehe dank ;)

Nou om eerlijk te zijn, niet veel. Nou krijg je natuurlijk na zo'n cardiosessie niet echt meer een pomp, dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Maar van Supercharge kreeg ik echt een energieboost, van Unleash krijg ik wel de bekende prikkelende huid op mn voorhoofd enzo, maar volgens mij zit er gewoon minder cafeine enzo in. Wat natuurlijk wel fijn is aangezien ik laat train. Ik wacht nog even met mijn oordeel geven maar ik had iets meer verwacht van 2 scoops.

Ik ben dus van nature een matige eter, ik ben bij elke maaltijd de laatste happen met enige tegenzin aan het wegproppen helaas. Grote eters kunnen vaak gemakkelijk spiermassa winnen. Van Fat Attack verwacht ik niet veel hoor, ik hoop gewoon dat het dat beetje extra helpt. 5% van het totaal zeg maar.

Ik ben blij dat ik een grote eter ben icm dat ik een hoog aantal kcal nodig heb om wat aan te komen :D

Wanneer ga je starten met de cut?! En hoelang verwacht je te cutten?

• #1.580
Ik ben blij dat ik een grote eter ben icm dat ik een hoog aantal kcal nodig heb om wat aan te komen :D

Wanneer ga je starten met de cut?! En hoelang verwacht je te cutten?

Ik wou dat ik net zo veel kcals als MassiveBe nodig had :( would be so much easier & cleaner

Ik start volgende week met het zakken in kcals. Ik ga gewoon rustig aan 8 a 9 weken cutten en de laatste week voor de foto's weer een ruime week clean bulken. Vorig jaar stond ik namelijk na een week bulken veel beter dan na de carbload. Contest log komt eraan ;)

Terug
Naar boven