XXL Nutrition

Log bob k

Ik wou dat ik net zo veel kcals als MassiveBe nodig had :( would be so much easier & cleaner

Ik start volgende week met het zakken in kcals. Ik ga gewoon rustig aan 8 a 9 weken cutten en de laatste week voor de foto's weer een ruime week clean bulken. Vorig jaar stond ik namelijk na een week bulken veel beter dan na de carbload. Contest log komt eraan ;)

We hadden al besproken & besloten dat het evenals een vloek kan zijn :mad:

Yeah contest log komt eraan :banana:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Awwwww nice!

• #1.587
Voor degenen die niet helemaal hebben gevolgd; het stemmen is van start gegaan! Momenteel sta ik op plek 4 waar ik vorig jaar geeindigd ben, maar het zou natuurlijk super zijn als ik in de top 3 zou eindigen. Vandaar het verzoek aan iedereen om te stemmen, en eventueel anderen te vragen om te stemmen. Thanks guys! Uiteraard sta ik ook altijd voor jullie klaar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...tion-nl-bodyenfitshop-nl-sportfood-nl-345370/

Laatst bewerkt:
Voor degenen die neit helemaal hebben gevolgd; het stemmen is van start gegaan! Momenteel sta ik op plek 4 waar ik vorig jaar geeindigd ben, maar het zou natuurlijk super zijn als ik in de top 3 zou eindigen. Vandaar het verzoek aan iedereen om te stemmen, en eventueel anderen te vragen om te stemmen. Thanks guys! Uiteraard sta ik ook altijd voor jullie klaar.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...tion-nl-bodyenfitshop-nl-sportfood-nl-345370/
DIT +10

Stemmen boys! Die top 3 verdient hij imo zeker

Nu baal ik dat ik je geen 10 gegeven heb dan :roflol:

Toch gefeliciteerd met je plaats man, was een zeer sterke line-up.
Volgend jaar is die podiumplek van jou ;)

Jammer dat je weer geen podiumplaats hebt bereikt, maar je fysiek mag er zijn man, dat weet je! Volgend jaar beter!

• #1.596
Toch gefeliciteerd met je plaats man, was een zeer sterke line-up.
Volgend jaar is die podiumplek van jou ;)

Thanks man, ik was ook zeer tevreden over mijn resultaat. Achja wellicht, als ik dan weer een gokje waag:D

Jammer dat je weer geen podiumplaats hebt bereikt, maar je fysiek mag er zijn man, dat weet je! Volgend jaar beter!

Thanks bro, wie weet;)

------------------------------

Planning trainingen komende tijd:

ma 12 aug- squats, pendlay rows, light bench, quads, kuiten,
wo 14 aug- heavy bench, borst, triceps, fr/s delts
vr 16 aug- rug, biceps, r delts, kuiten

ma 19 aug- Push (squats, bench, overhead press etc)
wo 21 aug- Pull (deads, pull-ups, rows etc)

vakantie 22-25 aug Zeeland

ma 26 aug- Push
di 27 aug- Pull

vakantie 28 aug-1 sept Berlijn

ma 2 sept- UB push
di 3 sept- LB
wo 4 sept- UB pull

vakantie 5-11 sept Tenerife
wellicht in Tenerife nog wel een training of twee.

Daarna starten aan Smolov jr bench press en eventueel de Stronglifts opbouw voor squat-dead-pendlay row om weer kracht op squat te bouwen.

In!:D

Dus je komt in je vakantie oerzeeuw kijken :p ?

Back ones again.... vakantieplanning ziet er uber uit bro.
Grappig dat jij ook overweegt om SL weer op te pakken na de vakantie, want ik wou dat ook gaan doen omdat je wat flexibeler kan werken dan met wendler (in mijn geval vanwege wisselende loopschema's)

Terug
Naar boven