AndroidHealthClinic

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Back once again.... vakantieplanning ziet er uber uit bro.
Grappig dat jij ook overweegt om SL weer op te pakken na de vakantie, want ik wou dat ook gaan doen omdat je wat flexibeler kan werken dan met wendler (in mijn geval vanwege wisselende loopschema's)

fixed ;)

Thanks, heb er ook wel zin in!
Klopt inderdaad, al kun je met stronglifts weer niet twee dagen direct achter elkaar trainen. Nouja het kan wel maar is niet handig :D

Ik volg je!! (weer)

Succes met je nieuwe programma man!

In

• #1.605
Training gisteren:

rehab routine
30 min.

Squat
20x30
10x80
3x110
3x130
1x140
1x150
1x160
Voelde allemaal goed en waren mooi diep, had al een tijdje een 160 meer kunnen squatten dus ben er blij mee. Benen voelden wel goed stram direct daarna, ze moeten er weer even aan wennen.

Bench press (medium)
25x20
16x50
5x80
5x100
5x100
voelde zwaarder dan het was, had ook een k*t bankje.

Pendlay row
10x40
10x60
5x80
5x100
5x110

Bent over row
12x80 supinated
12x80 pronated

Shrugs
20x80
20x120
20x120

Calf press in leg press
10x45 (per been)
10x45
10x45
10x95 (tegelijk)
dropset: 8x95 6x75 8x55 10x45

Walking lunges
14 stappen met 10 kg stang in nek
14 stappen met 10 kg overhead
7 stappen met 10 in nek

Gewicht na training: 89,5 kg - voeding verhogen dus om rond de 90 te blijven
Spiegel: Ik oog wel weer wat droger, kan ook vocht zijn. Armen ogen wel wat leger.

Ik heb wat feedback op mijn voedingsschema gekregen van Cools en voeg op zijn aanraden twee handjes walnoten, 100 gram groenten en twee kiwi's toe, en stop met de melatonine omdat dat behoorlijk testosteronverlagend blijkt te zijn. Ook sla ik mijn mutlivitamine om de dag over en heb ik geen vitamine C meer nodig door de kiwi's. Ik ben benieuwd of ik over een paar maanden kan zeggen dat het positief bijgedragen heeft.

Ik volg je!! (weer)
Succes met je nieuwe programma man!
Welkom (weer) en thanks;)
Welkom!

Ook voor jou Bob :D

En shit man die squats...benen brak vandaag?
15f41fa.jpg

Erg sterk die squats en BP !

• #1.608
Sterke squats man,

Wat voor schema hanteer je nu?

Ik volg je weer; )

Man, man Bob! Flinke training!:thumbs: Die squats gaan lekker!

• #1.612
Sterke squats man,

Wat voor schema hanteer je nu?
Momenteel even niet echt een schema, ik ga bijna op vakantie dus ik vul gewoon mijn laatste weken even op. Ik wil gewoon mijn shape vasthouden tot ik op vakantie ga (90 kg onder 10%) en het liefst veel singles draaien om eventueel nog een PR eruit te slepen.

Ik heb de laatste maanden Wendler 5/3/1 gedaan met een eigen weekindeling (fullbody achtig) Zie ook:
Planning trainingen komende tijd:

ma 12 aug- squats, pendlay rows, light bench, quads, kuiten,
wo 14 aug- heavy bench, borst, triceps, fr/s delts
vr 16 aug- rug, biceps, r delts, kuiten

ma 19 aug- Push (squats, bench, overhead press etc)
wo 21 aug- Pull (deads, pull-ups, rows etc)

vakantie 22-25 aug Zeeland

ma 26 aug- Push
di 27 aug- Pull

vakantie 28 aug-1 sept Berlijn

ma 2 sept- UB push
di 3 sept- LB
wo 4 sept- UB pull

vakantie 5-11 sept Tenerife
wellicht in Tenerife nog wel een training of twee.

Daarna starten aan Smolov jr bench press en eventueel de Stronglifts opbouw voor squat-dead-pendlay row om weer kracht op squat te bouwen.
Nice:)
Man, man Bob! Flinke training!:thumbs: Die squats gaan lekker!
Ben ik ook blij mee ja! Is een tijdje geleden dat ik zwaarder dan 130 kg gesquat heb door die blessures. Ik heb nu ook behoorlijke spierpijn in mn hamstrings en adductoren :D

in :)

Goede traning! Toch even een paar vraagjes:

"en stop met de melatonine omdat dat behoorlijk testosteronverlagend blijkt te zijn"

Meen je niet? Ik neem 3MG per dag om in te slapen.
Ik kan dus beter ZMA ( Zink-monomethionine-aspartaat) nemen om in te slapen dat juist een goede invloed heeft op de testosteron productie?

Ik zag dat jij ook ervaring hebt met SL5*5, pak je daar je "vleugels" ook mee aan? Of kan ik die er beter los naast pakken?

• #1.615
Ik voel me vereerd.
Goede traning! Toch even een paar vraagjes:

"en stop met de melatonine omdat dat behoorlijk testosteronverlagend blijkt te zijn"

Meen je niet? Ik neem 3MG per dag om in te slapen.
Ik kan dus beter ZMA ( Zink-monomethionine-aspartaat) nemen om in te slapen dat juist een goede invloed heeft op de testosteron productie?

Ik zag dat jij ook ervaring hebt met SL5*5, pak je daar je "vleugels" ook mee aan? Of kan ik die er beter los naast pakken?
Dank!

Ja ik dus ook haha. Ik had het met Cools over voeding en noemde mijn supps er ook bij, hij adviseerde te stoppen met melatonine. Dus ik bewaar het maar voor noodgevallen. ZMA heb ik geen ervaring mee en heb ik me ook niet in verdiept, maar Cools is vaak behulpzaam dus je kan het hem vragen, misschien komt het ookm wel terug in een van zijn onderzoekstopics.

Klopt! Met rows train je je hele rug, dus ook je latissimus dorsi ('vleugels'). Doe je trouwens Bent over rows of Pendlay rows?

Het kan geen kwaad om wat chinups/pullups/lat pulldowns te doen overigens voor wat meer belasting voor je lats. Zorg er wel voor dat ze niet je main lifts belemmeren.

Ja, want die drop in je test door mela is het het waard dat je je de goede eigenschappen van mela dropt.
Godver zeg, die Cools moet maar eens wat meer proberen ipv enkel te lezen

• #1.617
Ja, want die drop in je test door mela is het het waard dat je je de goede eigenschappen van mela dropt.
Godver zeg, die Cools moet maar eens wat meer proberen ipv enkel te lezen

Dat moet ik nog goed overwegen ;) Ik moet daar nog wat meer over gaan lezen. En het een maandje laten liggen om te kijken of ik verschil merk leek me wel een goed plan. Merk ik niks qua gains/mentaal dan kan ik het gewoon er weer in knallen.

TNX voor je antwoord, ik doe een BOR, dus ik houd mn rug recht en beweeg hem (bijna) niet, gewicht raakt de grond net niet en ik trek hem omhoog en knijp met mn rug voor zover dat lukt.

Als assistance doe ik optekken met smalle grip en optrekken met wijde grip.

Rare is dat ik smalle grip makkelijk 7 keer kan met mn bodyweight, terwijl ik wijde grip niet zonder hulpgewicht omhoog kom? :(

Mela zorgt niet enkel voor een goede slaap. Ook voor een fastere adaptation to training. Waardoor je dus sneller
vooruitgang maakt. En een diepere slaap is oa ook hogere hgh, minder cortisol, etc...

Cools bedoeld het allemaal wel goed, maar een studie is uiteindelijk maar een studie. Ik heb hier zelfs al eens een
studie ergens geplaatst waaruit bleek dat roken gezond zou zijn.

Kunstmatig omgeving met dingen wat je niet 100% kan controleren (de ene reageerd beter dan de andere bv) en
daar conclusies uit trekken kan je wel een idee geven van iets. Maar als je eigen gevoel iets anders zegt, daarop
af gaan.

In!

Terug
Naar boven