- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ik gooi mn melatonine nog maar even niet wegIk ben benieuwd wat je eindconclusie wordt Cools, en thanks Rob voor de positievere berichten
![]()

Jongens Bob K zet grammen test per week, maakt voor hem niks uit
FF serieus, max je elke training?
was het maar zo'n feest, maar dan zet mn gf me eruit.ik kom hier eigenlijk gewoon voor mijn post count hoor![]()

Het heeft een serieus effect op je testosteronproductie ja. Daarom staat ook op de bijsluiter kans verlaging libido en zelfmoordneigingen.
En verlaging van testosteron (en dus verhoging prolactine en hierdoor activatie oestrogeenreceptoren) heeft een negatief effect op spiergroei.

Nog een paar vragen waar ik heel blij mee zou zijn mocht je ze beantwoorden, vind het ook interressante info: (Kan ook in ander toipic als dat gewenst is)
1> SSRI medicatie en daarnaast ook nog eens 3MG melatonine supplementatie is dus helemaal uit den boze omdat de melatonine supps de testosteren nog verder verlagen dan de SSRI's al doen?
2> Is het idee van SSRI's niet dat de Serotonine levels gelijk worden gemaakt aan die van een gemiddeld persoon, met andere woorden: is het level van iemand met deze medicatie niet ongeveer gelijk aan iemand die de medicatie niet nodig heeft, en daardoor de testosteron drop te verwaarlozen is?
3> is er weleens bekeken van hoe grote negatieve invloed SSRI's ongeveer kunnen zijn op de spieropbouw?
4> Is er (legale) suppementatie beschikbaar voor SSRI gebruikers die hun testosteron willen verhogen? (ik denk zelf bijv aan ZMA, met flink veel Zinc, Magnesium en B6)
![]()

Hehe ik gooi mn melatonine nog maar even niet wegIk ben benieuwd wat je eindconclusie wordt Cools, en thanks Rob voor de positievere berichten
![]()
)
) Ik sliep er altijd lekker op en werd frisser wakker.Ik ben een bomenknuffelaar. En koetjes zijn lief. En bananen geven gains.Heb het nog nooitgevraagd volgend mij, maar waarom ben je vega?

Welkom en merci!
Haha ja dat was een beste set, de 7e rep van die pushups klapte ik ook gewoon op mn smoelFlinke training weer Bob! En wat een monster dropset op die bench...gewoon zo hard gaan dat normale pushups niet meer mogelijk zijn!![]()

Thanks man.. al was dat na die slopende dropset dus er had normaal gesproken nog wel meer in gezetenSterke borst zie ik, 13 x 36's db press is behoorlijk!

Welkom! En ik probeer het overzichtelijk te houden ja

Welkom! Ja, afhankelijk van de uitvoering natuurlijk. Dan laat ik de beweging vooral uit mn core en niet vanuit mn schouders komen.In!
Goeie training. Als ik het goed heb, gebruik jij dumbbell pullover meer als core-oefening?
Thanks bro!Flinke presses zijn dat nog na die bench man, ziek sterk!