cardiogenetics
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 32%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci!
Haha danket*ring tepels wat een kracht!
lekker hoor die CGBP!!!
I alwees tren hard bro.Lekkere trenning bro.
En vergil cheat als een malle op zijn bor
Geniet van je vakantie!
Waarom rollen en stretchen voor je training?
Ik heb volgens mij ooit gelezen dat stretchen voor je training je training (negatief) kan beïnvloeden
En geniet van je vakantie bro!![]()
Flinke training Bob! Die vakantie heb je weer verdiend!
Geniet ervan![]()

Kijk tijdens vakantie houden nog trainen, das discipline!
Goed bezig Bob! Ik vind je trainingen nog steeds sterk gezien de situatie..
Geniet van al het vakantie'geweld' kerel!![]()
Hahaha ik moet iedereen tevreden houden hier. Familie, vriendin en die laatste is het meest voor mezelf. Nu loop ik elke dag van 11 tot 7 winkel in en uit met mn handen vol tassen met kleren, goede calf en traps workout.

Yeah call me b*ch now, b*chMisschien moeten we je omdopen tot bitchbrah?
J/k, geniet ervan man!!
Haha dat hoopte ik alNa die training mogen we je denk geen bitchbrah meer noemen!
Wat een ziek aantal oefeningen en mooie gewichten!
Shopping bags dragen doet je goed![]()
thanks manEuuh welke bench?Na zo'n zware bench zou ik ook niet meer goed zijn in de incline bench![]()

Was echt super! We hebben vooral geshopt maar zijn ook in de tv-toren geweest enzo. We hadden weer hetzelfde hotel als de vorige keer en dat is echt een mooi hotel ook. Veel gelachen samen en we gaan sowieso weer een keer.
Haha dat hoopte ik althanks man
Euuh welke bench?
Was echt super! We hebben vooral geshopt maar zijn ook in de tv-toren geweest enzo. We hadden weer hetzelfde hotel als de vorige keer en dat is echt een mooi hotel ook. Veel gelachen samen en we gaan sowieso weer een keer.