- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik denk dat we het na de derde keer wel hebben begrepen Bob![]()
Haha **** die hele browser werkt hier niet meer. Straks op mobiel ff aanpassen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we het na de derde keer wel hebben begrepen Bob![]()

Vond het ook wel oke!
Ik wil nog wel meerOefffff nog zo'n CGBP na het benchen! Dat wil ik ook!

Thanks bro. Ik kan nog wel iets meer power cleanen. Het probleem is altijd het weer op de grond krijgen van de barbell als je niet mag gooienStevige training bro, respect dat je meer als je eigen gewicht kan cleanen.
Gozer nou niet ziek worden vlak voor je vakantie en idd kan het gewichtsverlies te wijten zijn aan je toestand, dus maak je daar niet te druk over.
Thanks Bart

Ik heb inderdaad een flinke krachtboost sinds ik weer hoog in kcal zit! Hehe ja inderdaad, al zat er nog wel wat in de tank. Mijn benen zijn nu wel aardig ****ed, dat wordt een paar dagen pijn lijden. Ik wil niet weten hoe mn benen zouden voelen na een training zoals jij die altijd doet!Damn Bob! Je gaat hard zo na de contest!
Die fsq's moeten echt slopend zijn geweest!![]()
Thanks kerel!Jammer dat je weer net buiten de prijzen ben gevallen Bob.
K*t stem systeem. Snap ook niet dat Big T die twee 1 sterren niet wil verwijderen, ik kan het nu even niet vinden maar ik weet zeker dat vroeger er altijd stond dat absurd lage score's verwijderd zouden worden.
Maar goed volgende keer beter kerel!
achja lekker laten gaan.Thanks voor de complimenten manBen ff wat minder op dbb geweest de afgelopen twee weken maar je contest foto's zagen er echt enorm goed uit. Wat een top fyiek heb je.

Ik zou beginnen met de backsquat zo goed mogelijk onder de knie te krijgen en daar kracht op te bouwen. De front squat bouwt monster quads maar is technisch net zo moeilijk en je kan beter goed zijn in 1 lift dan matig in 2 lifts. De houding van je core, armen en polsen is ook echt wennen.Vraagje, wat is het grote verschil tussen een normale squat en een front squat?
Qua spieropboub bedoel ik, en raadt je het ook aan tijdens SL 5*5?
Ik wist het! Die verdomde true naturals ook altijd met hun principes

Ik wist het! Die verdomde true naturals ook altijd met hun principes![]()

haha vergil's kracht komt uit een potje
good train beest!