Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat dacht ik al. En het barbie dreamhouse dan? Vond je die wel leuk?Akward, ik las je squat als bench ...
![]()
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 15:40 ----------
Tv toren vond ik nu niet zo speciaal. Lang wachten voor even Berlijn vanuit de hoogte te kijken..
Waren er nog steeds zoveel bouwwerken bezig?![]()
Haha ja, jullie dus ookJe zegt dat je iedereen tevreden moet houden, je familie, je vriendin, jezelf ... waar staan WIJ in dat rijtje?!
doe ik vanaf donderdag weer volop!Uuuuuh nouja incline bench ben ik gewoon zwak in, voor de rest is mn borst qua kracht wel aardig in verhouding imoJe chest gaat toch goed qua massa, heb je dus helemaal geen heavy weights voor nodig...

Gracias

Succes Bob!Mijn vakantie is top, maar ik ben echt totaaaal uit vorm geraakt, ik schaam me er zelfs voor. Het wordt weer een flinke klus om alles weer terug te bouwen. Voeding was gewoon 4 weken slecht, en te weinig trainingen. Ik denk dat ik veel gewicht kwijt ben. Morgen vliegen we terug!
Succes Bob!
Waarschijnlijk valt het mee en ben je zo weer in shape!
Geef jezelf een paar weekjes en het komt weer helemaal goed man!

Welkom terug bob!
Hoe ging je vier jaar geleden over straat dan, 4 truien?hoe moet ik me dan wel niet voelen
1 a 2 weken en het zit er weer aan.

Thanks man!Klasse eerste training zo na een vakantie. Mooie plannen weer! Knallen gozer!
Thanks bro! Kracht viel me niet tegen inderdaadVind dat de kracht er nog aardig inzit ondanks alle vakantiepret!
En je shape is ook nog goed!92kg in december moet haalbaar zijn! Lang leve spiergeheugen
![]()
wanneer gaan we weer een keer samen trainen? Haha nu je het zegt ja!
Will do brah.Brah, niet zo hard zijn voor jezelf! Beetje vakantie had je wel verdiend en je kracht ziet er echt nog goed uit! Komt goed brah, gewoon weer knallen!
absoluut! En droger dan toen!Lekker weer getraind, nu snel richting je oude gewicht!
Haha, wie is die piraat op die foto?En waarom traint die zijn benen niet?
![]()
hij is 76 maar op wedstrijd foto's ogen zijn benen niet slecht!