XXL Nutrition

Log bob k

Je zegt dat je iedereen tevreden moet houden, je familie, je vriendin, jezelf ... waar staan WIJ in dat rijtje?!

Je chest gaat toch goed qua massa, heb je dus helemaal geen heavy weights voor nodig...

Lekker getreent weer bradder, welkom terug!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.704
Akward, ik las je squat als bench ...

90876_10138.jpg

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 15:40 ----------

Tv toren vond ik nu niet zo speciaal. Lang wachten voor even Berlijn vanuit de hoogte te kijken..
Waren er nog steeds zoveel bouwwerken bezig? :roflol:
Haha dat dacht ik al. En het barbie dreamhouse dan? Vond je die wel leuk?
ja in Berlijn zijn zijn ze altijd aan het bouwen.
Je zegt dat je iedereen tevreden moet houden, je familie, je vriendin, jezelf ... waar staan WIJ in dat rijtje?!
Haha ja, jullie dus ook:p doe ik vanaf donderdag weer volop!
Je chest gaat toch goed qua massa, heb je dus helemaal geen heavy weights voor nodig...
Uuuuuh nouja incline bench ben ik gewoon zwak in, voor de rest is mn borst qua kracht wel aardig in verhouding imo :p
Lekker getreent weer bradder, welkom terug!

--------------------------------

Mijn vakantie is top, maar ik ben echt totaaaal uit vorm geraakt, ik schaam me er zelfs voor. Het wordt weer een flinke klus om alles weer terug te bouwen. Voeding was gewoon 4 weken slecht, en te weinig trainingen. Ik denk dat ik veel gewicht kwijt ben. Morgen vliegen we terug!

Mijn vakantie is top, maar ik ben echt totaaaal uit vorm geraakt, ik schaam me er zelfs voor. Het wordt weer een flinke klus om alles weer terug te bouwen. Voeding was gewoon 4 weken slecht, en te weinig trainingen. Ik denk dat ik veel gewicht kwijt ben. Morgen vliegen we terug!
Succes Bob!:thumbs:

Waarschijnlijk valt het mee en ben je zo weer in shape!

Geef jezelf een paar weekjes en het komt weer helemaal goed man!

• #1.707
Smtk training samen en je bent erbovenop!

• #1.709
Zojuist thuis aangekomen! Morgen weer lekker trainen. Ik heb op tenerife 1 keer getraind maar had totaal geen kracht met die warmte. Wel in de gym van Honore Cironte en ik ben ook nog met hem op de foto geweest! Geweldige gast, en nog steeds indrukwekkend.

Smtk training samen en je bent erbovenop!

Ik ga in een dikke trui om mijn gebrek aan massa te verbergen:(

Welkom terug bob!

Hoe ging je vier jaar geleden over straat dan, 4 truien? :roflol: hoe moet ik me dan wel niet voelen :o

1 a 2 weken en het zit er weer aan.

• #1.711
Vanavond eindelijk weer getraind, heerlijke pump gehad waardoor ik me eindelijk weer man voelde. Nu maar hopen dat ik snel weer op gewicht ben. Voor mijn training heb ik me gewogen en ik woog 86 kg. K*t dus. Nu zal ik wanneer ik weer fatsoenlijk ga bulken ik al snel 2 kg zwaarder zijn door extra glycogeenopslag en maaginhoud, dus vanag zo'n 88 kg wordt het weer rustig aan bouwen met wat spiergeheugen richting de 92 kg.

Die 92 kg wil ik december bereikt hebben, met hetzelfde vetpercentage dat ik vorig jaar begin december had op 90 kg. Vanaf daar zien we wel weer wat het volgende doel wordt. Ik denk 94 kg tegen volgende zomer.

De komende 2 weken wil ik weer even inkomen met een UB/LB split, 4x per week. Volume per training een beetje laag houden, trainingen binnen 90 minuten houden. Daarna Smolov Jr Bench press + SS mixje.

Training van vanavond: UB

Face pulls
16x12,5
10x17,5
10x17,5

Bench press
18x50
12x70
10x80
8x90
5x100
3x110 (1 spot)
Wel wat minder kracht, maar kon erger. Komt wel weer.

Close grip bench press
8x90

Bent over row, 15 graden boven parallel, pink tegen ringen.
16x60
12x80
10x100

Onderhands
6x100

Pullups
10x
8x

Overhead press
16x40
8x60

Side raises
16x8
12x12

Skullcrushers bijna tot op het bankje
16x27,5
10x37,5 + 6x27,5

Alternating dumbbell curl
10x20

EZ bar curl
10x27,5

Semi-spider curl
10x27,5

Chest dips
12x

Eind. Goeie pomp. Dat feel.

In de bijlage nog wat vakantiepics om mijn huidge shape weer te geven, onder andere eentje met Honore Cironte! Zijn gym zat op ons appartementencomplex in tenerife. Op die pic komen we wel beide erg slecht uit qua fysiek helaas haha. Maar geweldig vrolijke gast is dat.

Welkom terug bob!

Hoe ging je vier jaar geleden over straat dan, 4 truien? :roflol: hoe moet ik me dan wel niet voelen :o

1 a 2 weken en het zit er weer aan.

Toen voelde ik me breed dus droeg ik altijd super strakke witte tshirts :roflol:

Hoe langer ik train, hoe kleiner ik me ga voelen. Je verlegt je standaard sneller dan je vooruit gaat denk ik..

20130908_102805_resized.jpg

Kopie van 20130910_215421_resized.jpg

20130910_163758_resized.jpg

Klasse eerste training zo na een vakantie. Mooie plannen weer! Knallen gozer!

Vind dat de kracht er nog aardig inzit ondanks alle vakantiepret!

En je shape is ook nog goed!:thumbs: 92kg in december moet haalbaar zijn! Lang leve spiergeheugen:D

Lijkt Ron Jeremy wel.

Brah, niet zo hard zijn voor jezelf! Beetje vakantie had je wel verdiend en je kracht ziet er echt nog goed uit! Komt goed brah, gewoon weer knallen!

Lekker weer getraind, nu snel richting je oude gewicht!

Haha, wie is die piraat op die foto? :p En waarom traint die zijn benen niet? :p

• #1.718
Klasse eerste training zo na een vakantie. Mooie plannen weer! Knallen gozer!
Thanks man!
Vind dat de kracht er nog aardig inzit ondanks alle vakantiepret!

En je shape is ook nog goed!:thumbs: 92kg in december moet haalbaar zijn! Lang leve spiergeheugen:D
Thanks bro! Kracht viel me niet tegen inderdaad:) wanneer gaan we weer een keer samen trainen?
Haha nu je het zegt ja!
Brah, niet zo hard zijn voor jezelf! Beetje vakantie had je wel verdiend en je kracht ziet er echt nog goed uit! Komt goed brah, gewoon weer knallen!
Will do brah.
Lekker weer getraind, nu snel richting je oude gewicht!
absoluut! En droger dan toen!

Haha, wie is die piraat op die foto? :p En waarom traint die zijn benen niet? :p

Hahahaha hij is de jongste niet meer hè ;) hij is 76 maar op wedstrijd foto's ogen zijn benen niet slecht!

https://www.facebook.com/honore.cironte

• #1.719
Training vanmiddag:

Rehab routine
30 minuten

squat
12x40
10x80
5x100
5x120
3x130
1x140
1x150
failx160 - miste focus, nvm

front squat
10x40
5x80
3x100

calf press
20x75
12x95
12x115
10x135

that's it. Bw na training nog steeds 86 kg.

Doe je altijd zo laag in reps?

Terug
Naar boven