XXL Nutrition

Log bob k

Thanks bro! Kracht viel me niet tegen inderdaad:) wanneer gaan we weer een keer samen trainen?
Moeten we inderdaad weer eens plannen! Vond het wel leerzaam en leuk om weer wat nieuwe technieken te leren en weer eens een andere uitvoering te zien. Werkt ook altijd goed motiverend!:thumbs:

Training vanmiddag:

Rehab routine
30 minuten

squat
12x40
10x80
5x100
5x120
3x130
1x140
1x150
failx160 - miste focus, nvm

front squat
10x40
5x80
3x100

calf press
20x75
12x95
12x115
10x135

that's it. Bw na training nog steeds 86 kg.
Sterke FSQ's nog na die squats Bob!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Doe je altijd zo laag in reps?

Op squat, bench, deads en bepaalde varianten daarvan meestal wel ja. Mijn doel is niet alleen massa ;)

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 12:22 ----------

Moeten we inderdaad weer eens plannen! Vond het wel leerzaam en leuk om weer wat nieuwe technieken te leren en weer eens een andere uitvoering te zien. Werkt ook altijd goed motiverend!:thumbs:

Sterke FSQ's nog na die squats Bob!:thumb:
Inderdaad!

Ik hoorde dat je uit de buurt van nijmegen komt, ik ook. Idee om samen keertje richting marvin te rijden voor een meet?

• #1.724
  • #1.727
Training gisteren:

Face pulls
10x17
10x17
10x17

Bench press
20x40
12x70
10x80
5x90
5x100
4x110 (1 spot)
Dropset: 3x110 5x90 7x60 3 pushups 5 pushups op knieën

BOR
20x40
12x80
8x100

Pendlay row
6x100
8x80

Incline flyes
18x14
10x20
8x24

Seated cable row
18x67
12x97

Side raises 'around the world'
20x8

Cable triceps extensions
18x35
10x45

Cable curls
12x35
10x35

Eind. Speciaal voor mack hoog in reps.

Lekker altijd om veel reps voor bi/tri te doen.., goede training kerel!

Goede bench man!
Begin je met facepulls om je shouders op te warmen?

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 10:10 ----------

Massief fysiek al op de vorige pagina en ook goed droog. Nu weer aan het bulken dus?

Nice UB train bro, Side raises 'around the world' ff op youtube bekeken en is zeker een leuke afwisseling op gangbare lateral raises.

• #1.731
Lekker altijd om veel reps voor bi/tri te doen.., goede training kerel!
Thanks kerel! Klopt, al mogen die armen van mij wel nog wat meer hebben :D
Begin je met facepulls om je shouders op te warmen?

Massief fysiek al op de vorige pagina en ook goed droog. Nu weer aan het bulken dus?

Thanks man. Ja klopt, die doe ik elke training een paar setjes. Sinds ik dat doe heb ik nooit meer schouderproblemen en zijn mn schouders ook beter ontwikkeld geraakt.

Thanks, ja inderdaad weer rustig aan bulken. Vakantie is voorbij dus heb nu ook weer mooi regelmaat met voeding.

Nice UB train bro, Side raises 'around the world' ff op youtube bekeken en is zeker een leuke afwisseling op gangbare lateral raises.

Thanks bro, ja klopt! Buuuurn :P

Mooie training!

Maar ging jij niet SL5*5 doen dacht ik?
Persoonlijk gestopt ermee omdat rug pijn ging doen ivm 3 keer squat en 1 of 2 keer hardlopen per week.

Ziet er goed uit kerel! Stevige rows en een zware dropset op de bench!

• #1.734
Mooie training!

Maar ging jij niet SL5*5 doen dacht ik?
Persoonlijk gestopt ermee omdat rug pijn ging doen ivm 3 keer squat en 1 of 2 keer hardlopen per week.

Balen dat je rug pijn ging doen, waar had je precies last van? Ik deed SL icm teakwondo en dat ging prima.

Merci! Het plan was inderdaad Smolov jr voor bench en SL voor squat, deadlift en rows, maar mijn squat is eigenlijk al weer aardig op peil (wat ik niet verwachtte) dusss..;

Wat denken jullie van dit idee? Smolov jr. voor bench EN squat draaien, maar dan uitsmeren over 4 weken ipv 3. Alle trainingen beginnen met foamrollen en face pulls en de nodige stretches.
Ma bench+squat 6x6
Di
Wo bench+squat 7x5
Do
Vr bench+squat 8x4
Za Rug+biceps+calves
Zo
Ma bench+squat 10x3
Di
Wo bench+squat 6x6
etc
Ziet er goed uit kerel! Stevige rows en een zware dropset op de bench!
Gracias!

Helaas een steek in mn onderrug bij iedere beweging, ben er 2 keer voor mn gevoel "doorheen" gegaan.
Ik train normaal altijd s'avonds na het werk en dan gaan probleem, maar ben 2 keer s'ochtends gegaan tijdens vakantie en toen voelde ik een soort streek bij het naar boven gegaan.

Vooral last van tijdens slaap/in bed liggen, na een warme douche gaat het meestal wel.
Merk dat de last nu een stuk minder is zonder zoveel squats, ik probeer nu 1 keer per week te squatten tijdens mn split.

Denk dat de dubbele smolov wel gaat, is wel echt zwaar, je zal iets meer moeten gaan eten dan normaal. Of misschien 2 aparte trainingen per dag doen zelfs, zodat je carbs kunnen laden ofzo.

Helaas een steek in mn onderrug bij iedere beweging, ben er 2 keer voor mn gevoel "doorheen" gegaan.
Ik train normaal altijd s'avonds na het werk en dan gaan probleem, maar ben 2 keer s'ochtends gegaan tijdens vakantie en toen voelde ik een soort streek bij het naar boven gegaan.

Vooral last van tijdens slaap/in bed liggen, na een warme douche gaat het meestal wel.
Merk dat de last nu een stuk minder is zonder zoveel squats, ik probeer nu 1 keer per week te squatten tijdens mn split.

Dat is k*t.

• #1.738

Klinkt niet best man. Al naar laten kijken? In de ochtend ben ik ook altijd wat zwakker en minder gefocussed. Beterschap!

Denk dat de dubbele smolov wel gaat, is wel echt zwaar, je zal iets meer moeten gaan eten dan normaal. Of misschien 2 aparte trainingen per dag doen zelfs, zodat je carbs kunnen laden ofzo.

Meer eten gaat wel goed komen. Misschien haal ik stiekem zo nu en dan de chocomelk zelfs weer eens tevoorschijn ;) 2 trainingen per dag gaat helaas niet lukken, ben door de week niet voor 5 uur thuis. Thanks voor de feedback bro. Als ik me niet meer ga bedenken start ik er volgende week mee.

Deze week nog UB/LB.

Vanavond LB, hams en adductoren voelen nog wel zuur maar ze moeten er maar alvast aan wennen.

plan:

Deads low rep
Squats 2x8
Calf presses
seated calf presses
evt wat abs

Laatst bewerkt:
Het zal je in ieder geval epic gains opleveren! Zou nu wel ff rust pakken want die smolov gaat aanslag op je pezen en gewrichten zijn

• #1.740
Het zal je in ieder geval epic gains opleveren! Zou nu wel ff rust pakken want die smolov gaat aanslag op je pezen en gewrichten zijn

Het is wel 'maar' smolov junior he, weet niet of je daar overheen gelezen had :p maar ik zal inderdaad ff rustig doen einde van de week.

Terug
Naar boven