Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel 'maar' smolov junior he, weet niet of je daar overheen gelezen hadmaar ik zal inderdaad ff rustig doen einde van de week.
Nope

heb zelf ook smolov junior een keer voor bench en eens voor military press gedaan. maar geloof me, zelfs die 3 weekjes gaan je pijntjes opleveren. goeie warming up, foamrollen , dislocations, de hele reutemeteut is cruciaal
4x per week zwaar squatten en zwaar benchen hè, hoelang geleden heb je zo zwaar getraind
Nope
Ik heb hem 1 keer voor bench gedaan en inderdaad met een hoop prehab shit en visolie voorkom je de meeste problemen. Ik had toen nergens last van gehad.
3 keer in mijn geval, en dat is inderdaad al wel even geleden. Vorig jaar tijdens stronglifts in de zwaarste weken zal vergelijkbaar zijn. Het zal zeker afzien worden, maar dat kan geen kwaad. En ik kan sowieso de verhogingen tussen de weken zelf nog bijstellen. Ik hoop alleen dat mijn heup zich goed houdt.
Hoe beviel smolov jr voor military press trouwens?

Heb er ook wel eens over na gedacht maar ohp vind ik op het moment ff minder interessant.is al even geleden, maar volgens mij heb ik er wel gains op gemaakt. niet extraordinair veel
Ik kom weer vast volgen man
Gaaf dat je Smolov Jr wilt doen voor de Bench!
Ga samen met maat van studie ook smolov doen ergens eind januari begin februari
Doel is om beide onze squat naar de 200kg te gaan krijgen!
Moeten ook sowieso weer eens training samen pakken!
Alhoewel ik qua schema nu wel lastig zit aangezien ik 3x per week fullbody train hehe

Damn son..those thats are nice!
Ben bijna geneigd ook weer eens te kijken waar mijn max ligt...bijna![]()

Lekkere training man!
Goede strength op je huidige gewicht!!
Ja, hou logje bij met me voorbereiding op de Flex Cup
*zie handtekening onder me post*
Ahja, lezen bob, lezen. Heb m weer aan mn abbo's toegevoegd!Lekker wakker vanmorgen, Haha. Bedoelde deads, zoals je al begreep!
Ahja, lezen bob, lezen. Heb m weer aan mn abbo's toegevoegd!

deadlift
10x40
10x80
5x110
3x140
1x170
1x190
1x200
1x210 not bad op 86 kg
LolWtf gast, stop potverdomme met liften en geef andere ook eens een kans!
wat

Thanks man!
Merci

Hahahaha, je hebt gelijk. Maar ik vind 1RM's gewoon leuk. Achja daarom zal ik nooit zo sterk zijn als jijGoedzo !
Al valt er rationeel gezien iets over te roepen

KloptNice train, die 10x110 zal wel lekker zijn geweest na die deads.
al zat er nog wel een rep of 3-5 in de tank.