AndroidHealthClinic

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

Super van je vet% omlaag! Je gaat echt goed!
En een lekkere training eruitgeknald! Top hoor!
swingend het jaar uit en sportend het nieuwe jaar in! :D

• Topic Starter Topic Starter
Super van je vet% omlaag! Je gaat echt goed!
En een lekkere training eruitgeknald! Top hoor!
swingend het jaar uit en sportend het nieuwe jaar in! :D

Juisttttt ! In het nieuwe jaar gaan we er 200% voor !! :wl:.
En jij gaat volgend jaar ook flink wat aankomen!:D

Juisttttt ! In het nieuwe jaar gaan we er 200% voor !! :wl:.
En jij gaat volgend jaar ook flink wat aankomen!:D
wat zeg je? 1000000%! dedication en alles geven! :D
En yep! ik ben alweer wat aangekomen en dat gaat gewoon verder!
Jij eraf en ik erbij! Yess!!!

Warming up: fietsend naar de sportschool 10 min.
Squat + Row: 3x10x36.5
Dumbell Fly: 3x10x8
bulgarian squat: 4x8x10 per been met barbell
Hammer curl: 3x10x12
Tricep dips: 3x10 (PR!)
Bosu bal labs (abs): 3x15
Back extension swiss:3x10
Push up met spidermanmove 5x vanuit tenen.(PR!)
Push up: 2x8 vanuit knieeen
Squat: 3x10x25
Tricep extension: 3x10x36 (PR!)
Shoulder press: 3x10x12
bicep curl: 3x10x12
Schuine planking: 4x30sec.

Fietsend naar huis 10 min.
Erna nog uur gewandeld.
Ga dadelijk uit eten ... ga geen sausjes pakken:)

Lekkere training!

enne.. die ene keer dat het kerst is kan het echt geen kwaad een keer te genieten he! ;)

Lekkere training!

enne.. die ene keer dat het kerst is kan het echt geen kwaad een keer te genieten he! ;)
Thx:D ...
Nouuuu genieten doe ik wel...... voor, hoofd en nagerecht op, geen sausjes, wel rode wijn en uiteindelijk in de kroeg beland en daar aan de sambuca gezeten...... :engel:.... nu is het voorbij en gaan we weer clean eten EN drinken! :)

Ik heb hier mijn aangepaste voedingsschema.
Ik wil deze aan gaan houden vanaf morgen... Eiwit shakes laat ik voorlopig achterwege, omdat ik zo al aan mijn eiwitten kom:)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kan je je een beetje vinden in je nieuwe schema?
Succes in ieder geval.

Ik heb hem nu hier neer gezet...
Ik hoop dat ik me kan vinden in dit schema:)

Ik vind het om eerlijk te zijn wel erg weinig. 1700 kcal (ik kom voor jouw onderhoud al tussen 2400-2500 kcal uit met gemiddeld 3 x sporten in de week). Denk dat je zelfs onder je BMR zit zo... en dan train je er ook nog bij. En ook maar 150 gram eiwit en 47 gram vet... Nog geen 2 gr eiwit per kg BW en vetten zou je in verband met je hormonen toch wel wat hoger moeten hebben. Dit zou niet mijn voorkeur hebben. Maar als het voor jou werkt moet je het gewoon proberen.

In!

Ik vind het om eerlijk te zijn wel erg weinig. 1700 kcal (ik kom voor jouw onderhoud al tussen 2400-2500 kcal uit met gemiddeld 3 x sporten in de week). Denk dat je zelfs onder je BMR zit zo... en dan train je er ook nog bij. En ook maar 150 gram eiwit en 47 gram vet... Nog geen 2 gr eiwit per kg BW en vetten zou je in verband met je hormonen toch wel wat hoger moeten hebben. Dit zou niet mijn voorkeur hebben. Maar als het voor jou werkt moet je het gewoon proberen.
Ik had mijn onderhoud berekend op 2200. .
2200-500= 1700.
Eiwitten heb ik zo berekend: 1, 7 x 78 kg ( gr. Eiwitten voor beginner)= 132, 6 gr E.
de vetten ... ja ik weet dat je 1 gr vet per kg lichaamsgewicht binnen moet krijgen. Maar als ik dat doe zit ik aan de 80 gr. en dan val ik gewoon niet of nauwelijks af..
Maar die berekening van mijn eiwitten is niet goed dan? T blijft een zoektocht. Maar zolang ik afval zonder spierverlies, wat tot nu toe Gelukkig het geval is ben ik tevreden. Alle tips zijn natuurlijk welkom ik ben hier ook geen expert in:D

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Welkom Lisa:D leuk dat je me gaat volgen! !!!

Zooooo, wat een dagen. Flink gegeten, gedronken en gefeest. Nu is het weer mooi geweest. Schade is kwa gewicht beperkt gebleven. Morgen beginnen we weer met sporten na 3 dagen niks aan sport te hebben gedaan... Ik heb er zin in en even flink wat boodschappen inslaan zodat we weer clean kunnen gaan eten en afvallen:D. Half jaartje flink knallen, ben benieuwd hoeveel mijn lichaam in die tijd nog kan veranderen :engel:.
Zal ik dan minstens een bikini figuurtje hebben? aaaah ik hoop het zo!!!!:loopband:

Tja.. feestdagen hakken er altijd wat in he.
Maar zo te horen gaat dat wel goedkomen! :D
Er kan heel veel veranderen in een half jaar. Inzet en doorzettingsvermogen doen wonderen met trainen en voeding erbij! Zet hem op dit jaar en train ze morgen!

Tja.. feestdagen hakken er altijd wat in he.
Maar zo te horen gaat dat wel goedkomen! :D
Er kan heel veel veranderen in een half jaar. Inzet en doorzettingsvermogen doen wonderen met trainen en voeding erbij! Zet hem op dit jaar en train ze morgen!

Ja klopt, gaat echt snel. Mijn buik voelt zo opgezwollen, alsof ik 5 kg zwaarder ben, maar de weegschaal geeft maar een halve kg aan.... Hopelijk is dat opgezwollen snel weg :D..
Doorzettingsvermogen zit een ieder geval goed! Ja thxxxx jij ook!!!!!!

Ik heb besloten om te experimenteren met IF methode. Ik eet van 18:00 tot 12:00 uur niks en daar tussenin eet ik zoveel mogelijk voedzame producten. Ik ga morgenvroeg wegen en zal na 7 dagen opnieuw wegen en het hier noteren:) . Erna gaan we weer verder op 1700 ckal per dag.

Gewoon proberen. Alleen dan weet je of het voor je werkt :)
succes!

Inderdaad Marina. En ik was even toe aan een nieuwe uitdaging ofzo, dit geeft me weer extra motivatie. ... dus ben heeeeeel benieuwd :D

Vanochtend op lege maag 1 uur cardio gedaan. Tussen cardio door gesquat, deadlift, opdrukken, buikspieren, dips en bicepcurls gedaan.
Ging lekker.

Om 12:00 had ik mijn eerste maaltijd:

10 plakken kipfilet
2 eieren
1 extra eiwit
1 gele paprika
100 gr. Champignons
1 ui
Peper
Sambal
2 grote theelepels kokosboter
250 gr. Magere kwark met 10 stevia druppels

15:15
Eiwitshake: whey protein isolate

18:00
100 gr. Rijst
500 gr. Groente (taugé, paprika, witte kool, champignons etc)
100 gr. Kipfilet
100 ml. Amoy oestersaus
Kokosboter
10 gr. Walnoten
Eiwit shake

Ik zit tot nu toe nog bom vol van de lunch van 12... vanavond dus geen hapjes of alcohol:) dat wordt afkicken na de feestdagen.

Gewicht op de sportschool vanochtend: 78, 5 kg
Kcal: 1700
Vetten vandaag: 65
Koolhydraten: 93
Eiwitten: 153

Laatst bewerkt:
Je maakt in ieder geval een goede start!

Haal je zo je macro's nog wel? Het lijkt zo weinig....maar kan ook mijn idee zijn...

Terug
Naar boven