XXL Nutrition

Log deca only (schouderblessure)

younggod zei:
dom is idd niet echt een juiste benaming... Alleen heb ik zelf een kuurtje 200 deca only gedaan, en veel andere topics gelezen waarin heeeel veel mensen er lang last van hadden.

daarom snap ik niet zo goed waarom je dan deca only neemt... Maar er zullen wel sportschool jongens zijn die deca only zonder nakuur een prima kuur vinden.

succes ermee......

Als je van 200mg deca al libido problemen krijgt zit het tussen je oren of heb je al een probleem.. en ff net iets minder presteren is natuurlijk niet gelijk een probleem... lijkt me.

Tis jammer dat chemical niet meer zo actief is hier.. zijn eerste kuurtje was ook een deca only.. met mooie resultaten..

Nakuren wel of niet.. sja.. persoonlijk zou ik het bij deze dosering niet doen.. nolva/clomid is ook geen geheel onschuldig spul...In ziekenhuizen mogen zusters bijvoorbeeld nolva alleen met handschoenen aanraken...

Succes met je herstel. Persoonlijk zou ik wel nakuur nemen. Heel simpel: die neem je altijd!

Als 1 tab. d-bol je testproductie volledig plat kan gooien zal 200 deca dat ook wel doen. En zoals hierboven is gezegd, is het een 19-nor variant; dus nog drukkender op je axis.... Persoonlijk wil ik mijn test zo snel mogelijk online krijgen.:p :p

• Topic Starter Topic Starter
Yzord zei:
Daarbij ben ik als de dood voor naalden, dus de keuze was absoluut niet 123 gemaakt. (kennen jullie die dude die het wereldrecord deathlift op zijn naam heeft staan en het filmpje? Nou voordat hij zijn deathlift doet, zo maf, zo stond ik dus tegenover de spuit)

Zo dus [Link niet meer beschikbaar] zie de barbell als de inject :D

Paar posts verwijderd.

Svp weer ontopic.

Ik vind dat je ook hierbij moet nakuren. No doubt about that.

krijg je geen deca d*ck als je er geen testosterone bij zet ?

Week 2

schouder voelt goed en de aangepaste training lijkt zijn werk te doen. Ik kan nog weinig zeggen over de deca. Voorlopig blijf ik tot eind februari deze schema aanhouden. Eind februari heb ik weer een afspraak bij de sportarts.

Nakuur zou ik zeker niet altijd nemen! Het is toch weer een middel extra in je lichaam, en wanneer men geen last heeft van deze lage dosis deca (welke niet bedoeld is om te gainen) zou ik dus als ik Yzord was niks pakken.

Als het toch niet nodig is waarom??

Ik had precies dezelfde symptomen in allebei m,n schouders.
Sleutelbeen was de boosdoener.
Ik ben geopereerd aan rechts die is nu weer goed, en de klachten van de linker heb ik met menschediek weg gekregen.

Mischien een tip voor jou?

enne altijd nakuren, zeker met deca, maar dit terzijde.

Week 3,

De borsttraining voelt prima aan en de deca lijkt ook in te slaan. Tijdens het weekend kreeg ik elke keer een gigantische pomp in mijn onderrug met het in en uit laden van een vrachtwagen. 28 februari heb ik weer een afspraak met de sportarts en na deze afspraak wil ik het gewicht langzaam gaan verhogen met 5kg per week. Dit betreft dus mijn borsttraining.

Tot nu toe ben ik zeer content met deze aanpak. Ok, pomp en/of spierpijn in borst heb ik al tijdje niet meer gehad, maar het voelt gewoon goed als ik weer rustig aan het drukken ben. Die cortisonenspuit mag ze in haar eigen kontje duwen ;)

zo, dat gaat niet slecht, dus Deca Durabolin is dus echt goed voor gewrichten. Maar heb je nu een ontstekking opgelopen?
Nou zet je mij toch aan t denken om ook zo'n kuurtje te nemen.

Ik had waarschijnlijk geen ontsteking. In dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=54704 staat toch wel aardig omschreven wat ik heb.

Voordat ik hiermee begon, had ik elke morgen een stijve en zeurende schouder. Wat resulteerde dat ik dat gevoel de hele dag had. Nu voel ik wat spanningen bij de eerste set. 2de set is het helemaal weg. Na de borsttraining voel ik wel wat trekken bij mijn sleutelbeen, maar dat gaat na 1 a 2 uur weer weg. De volgende dag wordt ik niet wakker met een zeurende en stijve schouder, maar voel ik de schouder wel wat meer bij vlugge bewegingen (autorijden ofo). De dag erna is dat helemaal wel en ben ik geheel pijnloos. Totdat de volgende borsttraining weer komt en alles weer van voor af aan begint met als pluspunt dat het elke keer beter aanvoelt.

Of de deca of mijn borstschema, welke ik aanhou, nu zijn werk doet, zal ik misschien wel nooit weten, maar het helpt wel. Ook andere oefeningen gaan nu beter.

nakuur wel of niet heb ik even geen mening over.

hoop dat je snel hersteld, en dat je schouder goed blijft.

succes:thumbs:

Week 4

Gisteren naar de sportarts geweest en die vond de vooruitgang goed gaan. Ze verwacht toch wel dat eind maart de blessure op zijn eind moet zijn. Heb afgelopen dagen er wel meer last van gehad. Dit is waarschijnlijk mijn eigen schuld geweest door het schuin bankdrukken even te laten in het schema en er plat flyes met licht gewicht erbij te doen. Morgen ga ik dus gewoon weer over naar mijn oude schema.

Deca lijkt nu iets meer zijn werk te doen, maar of het nu echt per direct werkt op mijn blessure is nog maar de grote vraag. Ok, dosering is laag, maar de komende weken moet ik toch echt verschil gaan merken, mocht het dus positief werken voor blessures (waar men dus vanuit gaat in de NFL). Vooralsnog geef ik de vooruitgang de schuld aan mijn trainschema voor mijn borst.

Ik voorspel dat eer je stopt met dit kuurtje, je weer meer last gaat krijgen.

Niet om je te ontmoedigen... meer om je pragmatisch te laten denken, wat je ook gelukkig doet.

Ik wil je eraan herinneren dat de deca alleen maar als ondersteunend gezien moet worden. Ik heb ook nog een aangepast borstschema welke echt zijn vruchten afwerpt.
Gisteren kon ik voor het eerst in tijden pijnloos schuin benchen (wel volgens schema, dus lichtere gewichten). Ook voelt plat benchen in de eerste set goed aan. Vanaf aankomende week zal ik langzaam aan het gewicht opschroeven (in stappen van 5kg per keer). NK bankdrukken red ik helaas niet meer, maar dat had ik toch al opgegeven.

Op hoeveel kg zit je nu ?

Lichaamsgewicht of benchgewicht?

aardappelen..??

Terug
Naar boven