MuscleMeat

Log deca only (schouderblessure)

Yzord zei:
lol, vandaag weer 2 x 115kg gedrukt zonder pijn of moeite. Een derde rep zat er echt wel in, maar wilde niet overdrijven. Echt geweldig weer. Vooral als je bedenkt dat 120 met pak mijn PR is :P

pff klinkt heerlijk man,,, maar je raadt het af voor n 17 jarige he ? :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het idd niet doen. Bezoek naar de fysio is iets wat ik je wel kan aanbevelen.

Ik mag na enkele maanden concluderen dat Deca wel degelijk helend werkt voor langdurende blessures. Ik kan weer normaal trainen en ik ben er zelfs stukken sterker erdoor geworden.

Ik raad iedereen aan die niet benauwd is om aas te gebruiken en met een blessure te kampen heeft om er over na te denken. Ik ben er echt blij mee.

Nakuren raad ik ten strengste aan!!!!! Hoe licht je dosis ook is.

Volgens mij is dat bij andere anabolen ook het geval, je herstel is sneller, dus je blessures genezen ook sneller... of zit ik er nu naast?

Klopt, ik kende iemand die na een zware beenoperatie fysiotherapie kreeg, stiekem een potje anavar naar binnen gooide en "wonderbaarlijk" sneller herstelde ;)

Elk aas en peptide hormonen hebben zo'n z'n voordelen.

De generalisering: Met aas herstel je sneller, dus je blessures ook, gaat niet op helaas.

Sommige zijn goed voor bep. blessures, andere voor botgenezing etc.

ff een bump, ik ben benieuwd naar hoe het nu gaat met Yzord zijn schouders, is er nog enige vorm van terugval geweest? train je nu weer zwaar zonder problemen of heb je af en toe nog last van een zeurende pijn etc.?

Van mijn schouders heb ik soms nog last. Ik kan bijvoorbeeld zwaar halter bankdrukken wel doen, maar dan moet ik in mijn achterhoofd houden dat mijn schouders 3 dagen in puin liggen. Met dumbbell drukken nergens last van. Dus halterdrukken staat op een laag pitje bij mij.

Maar ik heb ook manuele therapie, en die kerel repareert alles bij me lol.

Terug
Naar boven