XXL Nutrition

[LOG] Gillian

Gillian moet van de dokter nog zeker 3 weken rust nemen, hopelijk heeft hij niet z'n kracht verloren als hij weer hersteld is!

• Topic Starter Topic Starter
Twee weken Alex. En ik zit te denken aan een alternatief (one arm dumbbell press ofzo:P).

Als je niet mag bankdrukken moet je ook geen dumbbell presses gaan doen he:rolleyes:

heb ik iets gemist? waarom mag je nie bankdrukke?

Als je niet mag bankdrukken moet je ook geen dumbbell presses gaan doen he:rolleyes:

Alleen linker arm;). Links is nix mis mee, alleen rechterpols is naar de t*fus.

heb ik iets gemist? waarom mag je nie bankdrukke?

Pees in mn rechterpols is gescheurd (Tijdje terug alweer). Echter blijf ik er last van houden. Dus gisteren naar huisarts geweest en die wilt dat ik het twee weken laat rusten en als het goed is moet het dan wel over gaan.

brutal verhoudingen worden dat dan:p

Net als flex!

ja wacht gewoon 2 weken :)

Ja gewoon 1xtje dumbbell press met veel gewicht ofzo, niet trainen doh:P.

ik ga denk ik binnenkort ook powerlift gericht trainen,moet nog effe kijke hoe ik dat in 5 dage kan indelen en dat elke training niet langer dan een uur bezig ben.

en en en? Valt er al wat te zien?

Telkens als er hier een update is verwacht ik dat filmpje van die 100bp.

Ik denk niet dat hij al te snel 100 kg zal drukken met een gescheurde pees in z'n rechterpols. Dat wonder laat nog wel even op zich wachten. ;)

Ik weet het ook niet.. Ik wordt nu gek van het niet trainen. Niet aankomende dinsdag, maar de dinsdag erna moet ik weer naar de arts voor controle.

Ik mag niets doen waarbij ik mij pols belast, m.a.w nix waarbij iets moet oppakken. Het enige wat ik doe is seated/ lying leg curls, wat sit-ups/crunches en dat was t alweer. Ik moet m'n pols echt totale rust geven.

Terug
Naar boven