MuscleMeat

[LOG] Gillian

Bezoekers in dit topic

80, met een monster techniek, ga eens naar iemand met ervaring om je de techniek aan te leren.
 
Waarom reps achter elkaar als je techniek zuigt? En doe gewoon eerst met 50kg ofzo, om techniek te leren, en doe dan SINGLES.
 
Waarom reps achter elkaar als je techniek zuigt? En doe gewoon eerst met 50kg ofzo, om techniek te leren, en doe dan SINGLES.

Normaliter is mn techniek wel iets beter dan dit. 1) was hartstikke moe en 2) de cam staat ook scheef:P. Maar goewd ik deed dit alleen ff om te laten zien dat ik niet 1 of andere k*t ecto bent die hier loopt te liegen oid.

That's the spirit. :)

wil je karma geven maar moet eerst ff andere geven hehhe.
 
Met een filmpje van een 80kg deadlift ga je niemand overtuigen dat je 110 bencht gast:p
 
Dat snap ik ook wel Alex:).
 
btw, kleine 20kg plates heb je.
 
HAHAHAA! Nee ik zei eerst 100, maar das excl de stang. Dus met stang 110:).
 
110 kg of niet, post een filmpje (zoals je trouwens ook al van plan bent; lees ik). Druk je geen 110 kg met goede techniek dan geef je ons een blowjob, druk je wel 110 met goede techneik dan krijg je liftetime karma. Deal? :D En dan is het gezeik erover ook van de baan.
 
WHAHAHAH dude je bent gek:P. @18fitie.

@bassie ik zal m is opmeten voor je.
 
110 kg of niet, post een filmpje (zoals je trouwens ook al van plan bent; lees ik). Druk je geen 110 kg met goede techniek dan geef je ons een blowjob, druk je wel 110 met goede techneik dan krijg je liftetime karma. Deal? :D En dan is het gezeik erover ook van de baan.

Aub! Spreek voor jezelf! :angstig: :bang:
 
Whaha alsof ik dat ooit ga doen... Plates van 20 kilo zijn 4 cm dik. Meer vragen:P.?
 
Back
Naar boven