XXL Nutrition

[LOG] Gillian

• Topic Starter Topic Starter
HAHHAHAHAH ik was aant flippen joh, blackout:P. Benchen heeft geen zin red ik nu tochnie. Doe ik volgende week wel.

Ja het maakt mij weinig uit, als jij 110 bencht moet je gelijk pl gaan doen (dr is een wedstrijd over 4-5 weken, zou je best bench only aan mee kunnen doen).

Maar dit filmpje zelf is lachen maar verre van overtuigend denk ik zo:D:p

Mja ach overtuigend, who gives a ****? Tis toch lol:thumbs:. Overtuigen komt nog wel;). Maare met 110 BP en dan al mee doen aan wedstrijd... Waar is dat dan?

Almere hier, met 110 bench na 3 maanden trainen op jouw leeftijd in de 82.5kg klasse is erg goed hoor, plus dat je tegen die tijd met een goeie techniek nog wel meer kg's pakt, kun je echt wel aan mee doen.

Maja is wel snel al, moet je dan niet inschrijven oid? En hoe werkt t precies, moet je niet eerst kwalificeren oid? Kheb er geen hout verstand van:P.

Is een b & c wedstrijd, mag iedereen aan mee doen, je moet je wel inschrijven, kost een paar tientjes voor een jaar en dan mag je zoveel wedstrijden mee doen als je wil voor 5 euro per wedstrijd (ook internationale). Heb je anders msn? praat wat makkelijker.

Dit topic heeft al 175 posts in minder dan een week, monster populair, straks owntie mijn log nog!

wat een gespam en geflame hier zeg.

Die DL van 80kg is niet speciaal na 3 maand trainen, die bench wel. Die willen we zien :). Maar ik heb het geduld om ondertussen niet je hele log vol te spammen.

*zucht, het is ook nooit goed.

wat een gespam en geflame hier zeg.

Die DL van 80kg is niet speciaal na 3 maand trainen, die bench wel. Die willen we zien :). Maar ik heb het geduld om ondertussen niet je hele log vol te spammen.

Dank u zeer:D. Volgende week flammen, dan doe ik wel SQ, DL en BP.

Rofl die video is lachen. Dat gekreun is vreselijk en overdreven, en je hijgt constant :D enfin, ik spam niet langer. En euh doe volgende keer het licht aan.

Spam all you want:thumbs: Licht staat aan hahaha, mn lamp is niet best. Volgende x doe ik 't wel netjes overdag.

85 en 110 is een heel verschil

Gewoon 8-10 reps maken met die 85.

Die van 110 komt er ook wel ohr, wees niet gevreesd. Maar ik denk dat ik volgende week geen tijd heb om naar die gozer toe te gaan, dus dan doe ik 85 kilo; toch nog iets om naar te kijken;).

Net mee bezig whahaha!

Terug
Naar boven