Fitness Seller

[LOG] Gillian

wat een p*ssy training, maar je zegt dat je nog moest wennen dus deze keer nog geen negatieve karma.

• Topic Starter Topic Starter
Om aan je schema te wennen is het acceptabel.:)

Go for it!

thnQ

Dude volgende week post ik filmpje:thumbs:

Wat een BS zeg:mad: M'n kk pols was naar de t*fus dat weet je, ik moet wennen aan new schema. Doe ik ff rustig aan, ga je meteen lopen zeiken over mn PR. Tfoe. Heb gewoon beetje geduld, dan post ik filmpje en dan ben jij ook weer blij.

Whaha nice signature Jesaja:thumbs: Wil je met me trouwen?

Gezellig boeltje hiero btw:P

Gewicht is ex stang btw. Dat doet toch iedereen ofnie? Naja reken dr 10K bij en je hebt incl stang:P.

ik doe alles met stang; want stang is ook gewicht imo + sommigen liften met oly stang, anderen met andere stang.

Tuurlijk tel je de stang mee, moet je ff kijken wat voor stang je hebt:

-30mm stang, uiteinden waar de gewichten aan hangen zijn even dik als de bar zelf, weegt 10kg
-50mm vrouwen stang, olympische halter maar kleiner dan een mannenstang, weegt 15kg
-50mm mannen stang, olympische stang van 20kg
-Squat halter, sommige gyms hebben speciale squat halters die nog steviger zijn, wegen 25kg.

Dus je bencht eigenlijk 110 of 120kg:p?

Ik heb de 1e stang van 10K. Dus ja dan bench(te) ik 110:P. Paar dagen kwam ik niet verder dan 50K (uhmz 60 dus), ivm m'n pols. Nu ging het redelijk gemakkelijk met trainen, dus heb er wel weer vertrouwen in.

Ja, maja rond lekker af op 10 joh:P. Anders krijg je ook van die iritante getallen.

Ik heb het helemaal niet over je bench prestatie, ik weet dat je polsje pijn doet :D maar ik kijk naar de rest van je stats en die zijn behoorlijk uit verhouding als je 100 kan benchen.

Ik vind het iig een wonder!

Gillian is ook een wonderkind.

ik geloof er geen fl**ker van da je 100 kilo bencht maargoed

Goed, als hij het zegt, waarom niet. Lijkt me nogal zielig om daar over te gaan liegen. Als het een 100% technisch goeie bench is, is het een goeie prestatie, alleen vraag ik me dat af.

Maar de rest is dan wel uit verhouding met je bench Gillian.
Succes iig ;)

Terug
Naar boven