Fitness Seller

[LOG] Gillian (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag getraind met een maat die nooit traint, dus waren meer aan 't kloten dan serieus trainen. Had ook nog last van rug en borst van vorige training; daarom heb 'k mn schema wat aangepast. Zelf benk wel tevree over vandaag:). Is 't overigens normaal dat ik met Incline BP meer moeite heb dan gewone BP?


Hack Squat
8*50
8*80
8*70

Full Squat
8*50
4*80
8*70

Lateral Raises
12*7.5
8*12.5
8*10

BP Incl
8*40
8*60
8*50

dumbbell Side bents
10*12.5
10*22.5
10*20

CB Pulldown (front)
10*40
8*50

CB Pulldown (rear)
10*40
8*50
 
Bedankt Santino, ik doe m'n best. Oja ik vergat er nog seated leg curls bij te zetten, maar dat maakt niet uit want dat was niet erg serieus. Deed er namelijk eerst 80 kilo op, toen donderde mn drukbank om:D. Toen 10 kilo d'r af en met 1 been gedaan maare dat ging niet helemaal lekker. Staat op film dus zal 'm wel uploaden een xtje.
 
Uhm ja, kzou m'n god niet weten hoe ik druk:P. Dat mag je mij vertellen als ik filmpje heb gepost.
 
zeer normaal, mijn incline bp zuigt :)
 
200e post alweer woei! Ouwehoer maar ff verder ik ben vretuuuhh!
 
Normaliter is mn techniek wel iets beter dan dit. 1) was hartstikke moe en 2) de cam staat ook scheef:P. Maar goewd ik deed dit alleen ff om te laten zien dat ik niet 1 of andere k*t ecto bent die hier loopt te liegen oid..

haha wat een filmpje. Ok, je hebt bewezen dat je niet één of andere ecto bent. Je ziet er echt een shredded beast van 70kg uit.
 
80kg en shredded WHAHAHA. Hopelijk was dat sarcastisch bedoelt...
 
Eindelijk je ware stats in je sig.
 
Ja ik d8 dat het tijd was om het maar eens op te biechten.. Vergeef me alstublieft:(
 
als ik uit m'n nest kom:
variërend van 2 tot 6 bruine boterhammen met altijd wat anders
350ml melk met whey
250ml fruitdrink zooi

10.30

4 bruine boterhammen met pindakaas/kip/andere vleeswaren
350ml melk met whey

13.30
idem als hierboven (alleen minder melluk)

Dan varieert de tijd heel erg (ligt eraan of ik werken moet/hoe laat ik uit ben van school e.d). Tussen 3 uur en 6 uur gaan er nog wat boterhammen naar binnen, veel water, 2 stuks fruit min, yoghurt, brinta en andere shit.

Dan meestal 18.30 avondeten

's Avonds nog wat fruit soms, brood, vooral water drinken en voor 't slapen min 250 gram kwark.
 
Veel brood! Misschien wat brood vervangen met meer carb rijk eten. Pasta's bijvoorbeeld. Voor school kun je ook van die noodles pasta zooi meenemen. Schranst makkelijk weg. Meergranen pasta producten, macaroni, rijst etc. Brood met pindakaas is wel goed voor in de bulk. Meer havermout/brinta. Ik noem maar wat. Ik kan me voorstellen dat je hier niet mee aankomt.
 
Ja ik zat toevallig zelf ook al te denken aan die noodles shit. Het probleem is dat ik op mn werk en school alles snel naar binnen moet werken en dat gaat met brood 't snelst:P. Maar misschien dat ik dan thuis gewoon ff snel wat noodles/ brinta naar binnen werk.
 
wnnr komt je bench clip? Liefst zonder veel gehijg dit keer :D
 
Back
Naar boven