Wat een dag was me dat weer gisteren. Na het werk, richting gym, om daar slecht nieuws te horen te krijgen. Onze trainer wil ons enkel tot mijn fotoshoot blijven begeleiden. Daarna niet meer... Ik voelde het ergens wel aankomen. Hij haakte de laatste tijd wat vaker af, wegens 'te druk, te weinig tijd'... Hij had gisteren wel een afspraak voor ons geregeld met een andere trainer, die ons wel verder wil helpen en dat ook op lange termijn. Ik had er eerlijk gezegd wel een goed gevoel bij. Hij heeft athleten uit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland,... Hij heeft trouwens ook drie mensen (twee mannen en één dame) die meedoen zaterdag op het WK in Den Haag. We zullen zien...
Ik ben gewoon wel teleurgesteld in onze trainer. We zijn zo goed begonnen en nu heb ik het gevoel dat hij er gewoon niet meer om geeft en dat ik er alleen voorsta (hij vertrekt morgenavond op vakantie). Ik denk ook niet dat hij goed begrijpt dat ik echt superdroog wil staan. Dus ik denk dat ik dit weekend zelf wat aan m'n dieet ga sleutelen. Ik ga m'n succes/resultaat echt niet laten afhangen van iemand die niet 100% achter mij staat en met mij begaan is. Gisteren was dus wel een setback, maar ik laat het niet aan mijn hart komen!
Vanavond staan de beentjes op het programma