XXL Nutrition

Contest Log (v) Log IsabelleVD

wel vervelend nieuws.. weet dat je er naar uit keek.. Hoop dat het gaat lukken met de ander.. zoniet, kom je gezellig vaker naar Den Haag ;)

Biggest Loser is geweldig!!! Kan niet wachten op seizoen 9....

inderdaad! Ik ben Biggest Loser 'Families' aan het kijken. Gisteren net gestopt vlak voor het einde, wat spannend! Vandaag is rustdag, dus geen cardio gedaan. Maar morgenvroeg spring ik weer m'n fiets op om het vervolg te kijken :D

Ben er ook echt verslaafd aan :o :D
Ik heb ook naar Biggest Loser Australie gekeken, maar na 1 seizoen waren Jillian en Bob vervangen door andere trainers, en dan is het toch een stuk minder leuk.

Succes met de volgende contestfoto's maken!

Hmmm, ik heb de biggest loser nog nooit gezien, maar ik aan de reacties te horen moet ik maar eens gaan kijken ;)
Ik youtube het wel eerst een keertje :)

Veel succes! ik heb zelf veel verschil gezien toen ik het brood uit m'n dieet gegooid!

Oh toppie, dat geeft weer moed!
Succes met het vinden van een nieuwe trainer, altijd vervelend dat soort dingen...

:eek:waarom eten jullie geen brood meer dan??
waar moet je dan je engerie vandaan halen????

De gluten in brood houdt vocht vast, vandaar.

Ik heb in de Chinese toko gedroogde zoete aardappelen gevonden.
Ziet er gewoon uit als dunne bami of ho fan, dat zijn die dikke platte slierten,
alleen een beetje groenig van kleur.
Korter koken dan pasta en het best redelijk te eten!

Wat een dag was me dat weer gisteren. Na het werk, richting gym, om daar slecht nieuws te horen te krijgen. Onze trainer wil ons enkel tot mijn fotoshoot blijven begeleiden. Daarna niet meer... Ik voelde het ergens wel aankomen. Hij haakte de laatste tijd wat vaker af, wegens 'te druk, te weinig tijd'... Hij had gisteren wel een afspraak voor ons geregeld met een andere trainer, die ons wel verder wil helpen en dat ook op lange termijn. Ik had er eerlijk gezegd wel een goed gevoel bij. Hij heeft athleten uit Nederland, België, Frankrijk, Duitsland,... Hij heeft trouwens ook drie mensen (twee mannen en één dame) die meedoen zaterdag op het WK in Den Haag. We zullen zien...

Ik ben gewoon wel teleurgesteld in onze trainer. We zijn zo goed begonnen en nu heb ik het gevoel dat hij er gewoon niet meer om geeft en dat ik er alleen voorsta (hij vertrekt morgenavond op vakantie). Ik denk ook niet dat hij goed begrijpt dat ik echt superdroog wil staan. Dus ik denk dat ik dit weekend zelf wat aan m'n dieet ga sleutelen. Ik ga m'n succes/resultaat echt niet laten afhangen van iemand die niet 100% achter mij staat en met mij begaan is. Gisteren was dus wel een setback, maar ik laat het niet aan mijn hart komen!

Vanavond staan de beentjes op het programma :)

Aan je discipline en uithoudingsvermogen zal het niet liggen, maar toch... balen dat je begeleiding wegvalt... weet je ergens anders nog goed begeleiding vandaan te halen?

Hoest verder?

Sterkte en Succes, kop op, laat je oude coach maar zien dat je het met een nieuwe nog beter kan!
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Oh toppie, dat geeft weer moed!
Succes met het vinden van een nieuwe trainer, altijd vervelend dat soort dingen...

De gluten in brood houdt vocht vast, vandaar.

Ik heb in de Chinese toko gedroogde zoete aardappelen gevonden.
Ziet er gewoon uit als dunne bami of ho fan, dat zijn die dikke platte slierten,
alleen een beetje groenig van kleur.
Korter koken dan pasta en het best redelijk te eten!

met andere woorden: iemand die niet zo gemotiveerd is als wij zou het nog niet aan z'n hond geven ;) het is ongeloofelijk hoe je je aanpast aan je voeding, als je maar wil. Een 'normaal' persoon is dol op chocola ofzo. Maar nu ben ik al blij met wat ananas, lekker zoet :o

wel vervelend nieuws.. weet dat je er naar uit keek.. Hoop dat het gaat lukken met de ander.. zoniet, kom je gezellig vaker naar Den Haag ;)

je bent echt schitterend, dat weet je toch, hé :D Misschien zal ik doen alsof het met de ander niet lukt, en toch gewoon vaker naar Den Haag komen ;)

Ben er ook echt verslaafd aan :o :D
Ik heb ook naar Biggest Loser Australie gekeken, maar na 1 seizoen waren Jillian en Bob vervangen door andere trainers, en dan is het toch een stuk minder leuk.

Succes met de volgende contestfoto's maken!

bedankt! Jillian is echt fantastisch! Wat een fysiek ook dat ze heeft, netjes!

Hmmm, ik heb de biggest loser nog nooit gezien, maar ik aan de reacties te horen moet ik maar eens gaan kijken ;)
Ik youtube het wel eerst een keertje :)

zeker doen!

Aan je discipline en uithoudingsvermogen zal het niet liggen, maar toch... balen dat je begeleiding wegvalt... weet je ergens anders nog goed begeleiding vandaan te halen?

Hoest verder?

vandaag op meting en weging, daarna nog schouders en buik trainen. Momenteel train ik eigenlijk mezelf. M'n trainer gaat op vakantie, dus ... En aan m'n dieet heb ik gisteren ook wat veranderd. Ik ga niet op hem zitten wachten. Ik vat bij de koe bij de horens!

Sterkte en Succes, kop op, laat je oude coach maar zien dat je het met een nieuwe nog beter kan!
Succes!

Dat ben ik van plan! Nog een extra motivatie erbij! :p

oh ja, bedankt iedereen voor de leuke reacties! dat is echt een enorme steun :)

:p nou ja ik neem een shake met 1 boterham met kipfilet dan na 2 uur zeg maar vis met stuk fruit, tussen de middag rauwkostsalade met stuk kipfilet dan vlak na het trainen shake en thuis weer rijst met kipfilet/ -of biefstuk en gekookte groente broccoli of sperzieboontjes dan savonds nog een keer kipfilet met gekookte groente of maak soms salade van witlof of komkommer met tomaat/ avocado. en laat nog een shake.

met andere woorden: iemand die niet zo gemotiveerd is als wij zou het nog niet aan z'n hond geven ;) het is ongeloofelijk hoe je je aanpast aan je voeding, als je maar wil. Een 'normaal' persoon is dol op chocola ofzo. Maar nu ben ik al blij met wat ananas, lekker zoet :o

:roflol:

Je hebt groot gelijk, hahahaha............

Lijkt ook wel of ik mijn hersens tijdelijk heb kunnen blokken voor chocola.
Ik weet niet hoe het kan maar het is wel zo. Hopelijk ga ik over 4 weken niet te erg uit mijn dak :eek:

Hmmm, ik denk dat ik over 4 weken maar gewoon helemaal los ga aan allerlei junk ;) 1 dagje maar ;)

Balen van je oude trainer.
Succes met je nieuwe trainer.
Fijn weekend!

Zo, even een update.

Vrijdag op weging en meting bij m'n trainer: 13%, weer één procent gezakt. Nu zal het lang duren vooraleer ik weer gemeten wordt want m'n trainer is op vakantie vertrokken :rolleyes: Volgende meting pas op 26 juni. Hij heeft niks meer aan m'n dieet gedaan, dus heb ik het zelf veranderd en ik zie het verschil op twee dagen al heel goed. Ik zei m'n trainer nog: over drie weken zal je me niet meer herkennen. Hij lachte wat scheefjes, maar IK MEEN HET ECHT. Hij zal omver vallen van verbazing!

Dan vrijdag nog meer slecht nieuws... De fotograaf van m'n fotoshoot stuurde me een mail om onze afspraak te verplaatsen. Hij is namelijk 4 juli opgeroepen om foto's te gaan maken in Zweden. Dus ja, zat er niks anders op dan de shoot te vervroegen naar 1 juli. Dus heb ik nu 4 dagen minder om klaar te zijn :eek: Dus heb ik vandaag alvast een tandje bijgestoken en een uurtje ochtend cardio achter de rug. Straks ga ik nog even mijn ouders bezoeken met de fiets. Heen en terug is dat ook weeral goed voor een uurtje :)

Gisteren naar het WK bodybuilding in Den Haag gaan kijken. MissF, Onnielief, het was erg gezellig. We zijn niet zo lang gebleven, want ik was echt moe van het vroege opstaan de afgelopen week. Onderweg terug ben ik de auto is slaap gevallen en m'n vriend was als verrassing naar het shopping center gereden in Wijnegem en daar hebben we onze bikini zoektocht verder gezet. Met succes! Drie bikini's gekocht :D Zal er straks eentje showen als ik foto's laat maken. De rest is voor de fotoshoot. Natuurlijk moet ik eerst vriendlief nog uit z'n bed krijgen, want die is gisteren gaan stappen. Ik ben echter op tijd in m'n bedje gekropen, want ik voel dat ik m'n rust echt nodig heb.

IMG_0458.jpg

Het was gezellig!!!! Leuk dat je je bikini's toch nog gevonden heb, en ik kijk uit naar de foto's!

Terug
Naar boven