- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je recept, klinkt super lekker!Hier is het recept: twee blikken gepelde tomaten + 1 blik paddestoelen + 1 rode en gele paprika, 1 dikke ui, 1 bouillon blokje (vetarm) + kruiden (spaghetti kruiden, nootmuskaat, ...) Dat alles fijn snijden en stoven. Dan een klein blikje tomatenpuree toevoegen om de saus te binden. En klaar is kees!

ik hoop nog minstens 1%, maar stiekem hoop ik op 2% hihihiBen tot nu toe ongeveer 1% per week aan het zakken, dus hoop dat proces zich nog verder zet. Over een week ga ik ook beginnen met wat ochtend cardio, dus dat zal hopelijk wel het vet weer wat naar beneden duwen.
met die auto van de zaak, dat is nog eens een lekkere meevaller!Beschaamd? Zeg we zijn hier toch geen testo-bundels die zich moeten 'bewijzen' tegenover de rest of zo?
Gewoon lekker posten joh, als het voor jou zwaar is, das alles wat belangrijk is toch. Iedereen heeft wel oefeningen waarvan ze in andere logjes ziet dan andere vrouwen soms wel 200% meer tillen dan zij, dat moet je echt helemaal niks interesseren, want het gaat tenslotte om JOU!
nee ik ben ook benieuwd hoe je traint hoor
Tuurlijk, geen probleem. Er zijn er verschillende: kip, runds en groenten. Breng ik van elk één pakje van drie doosjes mee (dus in totaal 3*36 blokjes) of wil je graag meer?
Doe maar 3x groenten, Brenda is vegetarisch en eten vaak samen uit een pan.. Thx!!
PS gefeliciteerd met de auto van de zaak!!

Grappig dat je met incline bench press sterker bent dan met de normale chest press, meer kracht in je schouders zeker.
Cardio ook lekker lang, netjes!![]()
Bij je tricep press je ellebogen naar je tenen laten wijzen en armen zo dicht mogelijk naast
je lichaam laten zakken
Succes vanavond

Dat doe ik ook, maar toch, na een paar herhalingen voel ik het meer in mijn schouders dan in mijn triceps, echt vreemd![]()
Inderdaad vreemd. Druk je hem niet te ver boven je hoofd?
Een beetje a la navel naar middenrif drukken zoiets

De training gisteren liep lekker. Zoals gezegd waren rug en biceps aan de beurt
Deadlift 15x10kg 12x25kg 10x30kg 10x40kg 8x45kg
pull down met V-stang 12x15kg 10x25kg 10x35kg 8x45kg
lat pull down 12x35kg 10x40kg 10x40kg 8x45kg
bent over dumbbell row met twee armen 12x20kg 10x24kg 10x28kg 8x30kg
seated dumbbell curl 10x6kg 10x8kg 10x8kg
hamer curl (met touw/cable) 10x15kg 10x20kg 10x22.5kg
incline bankje met je buik op de leuning liggen en dan EZ bicep curl (ik weet niet of het duidelijk is, maar ken de benaming niet) 10x10kg 10x12kg 10x12 kg
En dan nog een uurtje cardio gedaan. Vanavond lekker uitrusten. ik heb het nodig. Niet van de training, maar van het werk. Ik heb echt zoveel stress, ik word er helemaal moe van en heb vandaag weeral hoofdpijn...![]()
De weegschaal doet echter rare dingen. Zondag had ik me gewogen: 54.7kg en nu vanmorgen 55.5kg. Ik heb niet de indruk dat ik vet ben bijgekomen, maar ja, een paar mm zie je niet met het blote oog. Misschien houd ik vocht vast door de stress? Ik denk niet dat het mogelijk is dat ik met 1800 kcal toch nog spiermassa kan aankomen, toch? Wat denken jullie?

Veel reps op je deadlift seg ...
Hoofdpijn -> drink je wel genoeg?
Gewicht -> schommelingen in vocht, spierglycogeen, etc kunnen bij mij zelfs 3kg verschil
geven. Geen aandacht aan schenken zou ik zeggen. De spiegel en een meetlint is je vriend.
Ivm die 1800kcal: er wordt gezegd dat je een overschot aan kcal moet hebben om in spiermassa
aan te komen. Maar, er is ook zoiets als de juiste voeding op het juiste moment binnen krijgen.
Dat in je achterhoofd houden zou het wel kunnen dat je massa bijkomt met een relatief lager aantal kcals
maar dat je ze gewoon op het juiste moment eet. Maar dat is een hele wetenschap op zich![]()

De hoofdpijn is puur te wijten aan de stress. Maar ik heb mezelf voorgenomen om me vandaag niet druk te maken op kantoor. Alles wat vandaag niet af is, is voor morgen. Ik heb maar één kop en twee handen. Ik moet leren om nee te zeggen of om de mensen wat te laten wachten. Maar ik ben een perfectionist, dus dat is niet makkelijk voor mij.
Ik denk dat het vooral vocht is. heb deze week wat andere kruiden voor m'n vlees gebruikt, waar wel wat zout inzit. normaal eet ik altijd zoutloze kruiden op mijn vlees. Dus daar kan het wel aan liggen. Maar ik trek er mij niet te veel van aan. De spiegel toont een mooi plaatje![]()
, de spiegel liegt niet!Goed toch Isabelle, de spiegel liegt niet!
.....en je werk is niet het belangrijkste, meer dan je uiterste best kan je nu eenmaal niet doen.
)! En iedereen zegt wel dat ze het voor zichzelf doen, maar ik denk dat iedereen toch ook stiekem in de prijzen hoopt te vallen. Het zijn nu eenmaal mooie prijzen. Maar ik ben fier op mezelf dat ik niet ben blijven zeuren en zelfmedelijden hebben. I snapped out of it