MuscleMeat

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Leuke foto zeg! :)

ja nice pica :)

Ja, dat ziet er gezellig uit! :)

• Topic Starter Topic Starter
OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's. De eerste is niet zo goed, want daar heb ik door slechte lichtinval een donkere vlek op mijn buik, waardoor die heel erg dun lijkt. Maar heb de foto toch maar gepost omdat de voorkant van m'n benen toch goed zichtbaar zijn. Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe :p

IMG_0466.jpg

IMG_0467.jpg

IMG_0469.jpg

Zoooo, goede vooruitgang zeg!!

Ja, zowiezo zie je er goed uit! In vergelijking met je begin is alles nog strakker, met name je buik en billen, maar de lijnen bij je borst zijn volgens mij ook scherper, bij je rug ook trouwens... Knap gedaan hoor! Mag je inderdaad terecht heel tevreden over zijn!

zooooooooooooooooooo mooi zeg!!!! :) goed gedaan meid!!!

Woohooo, mooe progressie! Echt heel gaaf! Laat die foto shoot maar komen over 4 weken. Super!

Mooie progressie is er op je foto's te zien.
Het motiveerd mij enorm om iemand zo droog te zien staan, dan zie je pas echt wat je hebt opgebouwd. :)

Mooie progressie is er op je foto's te zien.
Het motiveerd mij enorm om iemand zo droog te zien staan, dan zie je pas echt wat je hebt opgebouwd. :)

Woohooo, mooe progressie! Echt heel gaaf! Laat die foto shoot maar komen over 4 weken. Super!

zooooooooooooooooooo mooi zeg!!!! :) goed gedaan meid!!!

Ja, zowiezo zie je er goed uit! In vergelijking met je begin is alles nog strakker, met name je buik en billen, maar de lijnen bij je borst zijn volgens mij ook scherper, bij je rug ook trouwens... Knap gedaan hoor! Mag je inderdaad terecht heel tevreden over zijn!

Zoooo, goede vooruitgang zeg!!

bedankt :) het is voor mij echt kicken 's ochtends wanneer ik de aders in m'n lies zie bovenkomen :D Als je de vooruitgang ziet, dan pers je die extra herhaling er toch nog uit en hou je die laatste tien min. van je cardio toch nog het tempo erin, ... dan weet je waar je het voor doet.

OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's. De eerste is niet zo goed, want daar heb ik door slechte lichtinval een donkere vlek op mijn buik, waardoor die heel erg dun lijkt. Maar heb de foto toch maar gepost omdat de voorkant van m'n benen toch goed zichtbaar zijn. Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe :p

beachproof ben je zeker,super vooruitgang respekt.
mooi nice beauty
tja wat wil ik nog meer zeggen.

Wat een geweldige foto's Isabelle :thumbs:, je rug is ook echt een superplaatje!!!
Heel goed gedaan :clap:

Goede score ook 3 bikini's :D shoppen is een goede vervanging voor snoepen :D

Super goed!!! Idd nog een paar mooie biniki's en je kan zo het podium op;) Je ziet echt verschil, benen zijn scherper, buik,borstetc. Je ziet er super goed uit!!!

Ik ben jaloers op je rug:o

Prof in spé :thumbup:

beachproof ben je zeker,super vooruitgang respekt.
mooi nice beauty
tja wat wil ik nog meer zeggen.

Wat een geweldige foto's Isabelle :thumbs:, je rug is ook echt een superplaatje!!!
Heel goed gedaan :clap:

Goede score ook 3 bikini's :D shoppen is een goede vervanging voor snoepen :D

Super goed!!! Idd nog een paar mooie biniki's en je kan zo het podium op;) Je ziet echt verschil, benen zijn scherper, buik,borstetc. Je ziet er super goed uit!!!

Ik ben jaloers op je rug:o

Wat een mooie complimenten! Bedankt iedereen, ben echt helemaal aan het blozen :o

Netjes seg ... mooie quads heb je opstaan. Ook wat droger lijkt het.

Toppie :thumbs:

EDIT: mmm ... verrek, dan hebben we mekaar misschien zelfs gezien in Wijnegem ;)

Laatst bewerkt:
Hele goede progressie zeg :thumbs:

Terug
Naar boven