- Waardering
- 10.365
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was gezellig!!!! Leuk dat je je bikini's toch nog gevonden heb, en ik kijk uit naar de foto's!

Mooie progressie is er op je foto's te zien.
Het motiveerd mij enorm om iemand zo droog te zien staan, dan zie je pas echt wat je hebt opgebouwd.![]()
Woohooo, mooe progressie! Echt heel gaaf! Laat die foto shoot maar komen over 4 weken. Super!
zooooooooooooooooooo mooi zeg!!!!goed gedaan meid!!!
Ja, zowiezo zie je er goed uit! In vergelijking met je begin is alles nog strakker, met name je buik en billen, maar de lijnen bij je borst zijn volgens mij ook scherper, bij je rug ook trouwens... Knap gedaan hoor! Mag je inderdaad terecht heel tevreden over zijn!
het is voor mij echt kicken 's ochtends wanneer ik de aders in m'n lies zie bovenkomen
Als je de vooruitgang ziet, dan pers je die extra herhaling er toch nog uit en hou je die laatste tien min. van je cardio toch nog het tempo erin, ... dan weet je waar je het voor doet.OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's. De eerste is niet zo goed, want daar heb ik door slechte lichtinval een donkere vlek op mijn buik, waardoor die heel erg dun lijkt. Maar heb de foto toch maar gepost omdat de voorkant van m'n benen toch goed zichtbaar zijn. Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe![]()
OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's. De eerste is niet zo goed, want daar heb ik door slechte lichtinval een donkere vlek op mijn buik, waardoor die heel erg dun lijkt. Maar heb de foto toch maar gepost omdat de voorkant van m'n benen toch goed zichtbaar zijn. Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe![]()
beachproof ben je zeker,super vooruitgang respekt.
mooi nice beauty
tja wat wil ik nog meer zeggen.
Wat een geweldige foto's Isabelle, je rug is ook echt een superplaatje!!!
Heel goed gedaan
Goede score ook 3 bikini'sshoppen is een goede vervanging voor snoepen
![]()
Super goed!!! Idd nog een paar mooie biniki's en je kan zo het podium opJe ziet echt verschil, benen zijn scherper, buik,borstetc. Je ziet er super goed uit!!!
Ik ben jaloers op je rug![]()

OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's.
Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe![]()