Fitness Seller

Contest Log (v) Log IsabelleVD

OK, hier zijn ze dan, mijn progress foto's. De eerste is niet zo goed, want daar heb ik door slechte lichtinval een donkere vlek op mijn buik, waardoor die heel erg dun lijkt. Maar heb de foto toch maar gepost omdat de voorkant van m'n benen toch goed zichtbaar zijn. Ik ben zelf tevreden met de vooruitgang tot nu toe :p

Heel mooi! Ik vind je benen en rug het mooiste.
Je kan zeker zien dat je vet kwijt bent.
Hoop dat de volgende 4 weken weer zo goed gaan qua vetpercentage-daling!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag borst en buik getraind. Borst ging lekker, na vier oefeningen had ik een goed vol gevoel.

Omdat ik nu ongeveer 350 kcal lager zit, ga ik elke spiergroep weer apart trainen (behalve biceps en triceps samen). Door het lagere aantal kcal ga ik minder snel herstellen en heb ik ook minder energie. Met deze nieuwe indeling krijgen de spiergroepen langer rust en kan de energie die ik heb voluit losknallen op één spiergroep ipv te moeten verdelen over twee groepen. Zaterdag wordt dan rustdag en zondag enkel twee uur cardio. Eén uur in de ochtend en één in de late namiddag.

Verder ga ik mijn cardio nog opschroeven als volgt:
deze week:
- ma/di/woe/do/vrij: 35 min. ochtendcardio
- ma/woe/do 1 uur na de KT en vrij nog 35 min. na KT
volgende week:
- ma/di/woe/do/vrij: 40 min. ochtencardio
- ma/woe/do 1 uur na de KT en vrijdag nog 40 min. na KT
derde week: 45 min. ochtendcardio
- ma/di/woe/do/vrij: 45 min. ochtencardio
- ma/woe/do 1 uur na de KT en vrijdag nog 45 min. na KT
En dan nog telkens de twee uurtjes op zondag.

Jeetje, als ik het zo allemaal bij elkaar zie... Het is een hele hoop... Maar ik wil dan ook echt nog zeker 3% zakken. Voor wat hoort wat!

Vandaag borst en buik getraind. Borst ging lekker, na vier oefeningen had ik een goed vol gevoel.

Omdat ik nu ongeveer 350 kcal lager zit, ga ik elke spiergroep weer apart trainen (behalve biceps en triceps samen). Door het lagere aantal kcal ga ik minder snel herstellen en heb ik ook minder energie. Met deze nieuwe indeling krijgen de spiergroepen langer rust en kan de energie die ik heb voluit losknallen op één spiergroep ipv te moeten verdelen over twee groepen. Zaterdag wordt dan rustdag en zondag enkel twee uur cardio. Eén uur in de ochtend en één in de late namiddag.

deze week:
volgende week:

Jeetje, als ik het zo allemaal bij elkaar zie... Het is een hele hoop... Maar ik wil dan ook echt nog zeker 3% zakken. Voor wat hoort wat!

wow!! Lekker zeg al die cardio!! geniet er van!!:thumb::wave:

Ziet er behoorlijk heftig uit je nieuwe schema, zwaarrrrrr :zweet:

Succes!!!

ziet er heftig uit, hoop dat je het allemaal goed kan volhouden! Geb je al een nieuwe auto? Ben erg benieuwd!

ziet er heftig uit, hoop dat je het allemaal goed kan volhouden! Geb je al een nieuwe auto? Ben erg benieuwd!

Ja, ik hoop het ook. Maar ik weet vanmezelf dat het bij mij geen kwestie van volhouden is. Ik doe het gewoon, al val ik erbij neer :D

Nog geen nieuwe auto... Had er vanmorgen de zoveelste bespreking over met m'n baas. Ik ben nu aan het nagaan of we misschien een nieuwe Mini Cooper kunnen doen voor ons budget. Ik heb hem vanavond alle info doorgemaild en hoop morgen een antwoord te krijgen. Spannend!

Succes met de Mini en je mag trots zijn op je lichaam..

Succes met de Mini en je mag trots zijn op je lichaam..

Bedankt! Dat ben ik ook. Ik besef heel goed en ben ook heel dankbaar dat jij me zover gebracht hebt en zoveel geleerd hebt! Het feit dat ik nu ZELF m'n dieet kan bepalen, ipv van af te hangen van m'n luie trainer, heb ik echt volledig aan jou te danken.

Oh ja, vanmorgen dacht ik toch blokje nummer 5 lichtjes te zien verschijnen :D

Bedankt! Dat ben ik ook. Ik besef heel goed en ben ook heel dankbaar dat jij me zover gebracht hebt en zoveel geleerd hebt! Het feit dat ik nu ZELF m'n dieet kan bepalen, ipv van af te hangen van m'n luie trainer, heb ik echt volledig aan jou te danken.

Oh ja, vanmorgen dacht ik toch blokje nummer 5 lichtjes te zien verschijnen :D

Mooi is dat he:)

COOL!!:) Lekker doorzetten!!! :thumb:

Zo mag ik het horen.. Positiviteit!!!! Zijn je opleidingen leuk?

lekker bezig meid! Strak in de plannig en in je voeding, goede discipline, super!!!
Zo, als die mini lukt... wauw!!!!!

deze week:
volgende week:

Pittig schema hoor! Veel succes,gaat je lukken! :thumb:

Zo mag ik het horen.. Positiviteit!!!! Zijn je opleidingen leuk?

Ja, heel leerzaam. Ik schat binnen een maand klaar te zijn met de eerste (Voeding bij sport). ik heb gisteren nog wat opdrachten opgestuurd en wacht nu in spanning op de verbetering.
Na deze cursus zal ik beginnen aan 'trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen'.

Ja, heel leerzaam. Ik schat binnen een maand klaar te zijn met de eerste (Voeding bij sport). ik heb gisteren nog wat opdrachten opgestuurd en wacht nu in spanning op de verbetering.
Na deze cursus zal ik beginnen aan 'trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen'.
even nieuwsgierig... waar of hoe doe je die cursus? Klinkt interessant namelijk!

Zie hier goede progressie !!
Gaat goed meid , keep it up :thumbs:

Spannend hoor Isa! Hoop dat je baas accoord gaat! Oh, en hoe volg je die cursussen precies? Is het zelf studie? Ben benieuwd!

Het zijn cursussen van Peter Van der Zon. Ik heb er vier besteld:
- voeding bij sport
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding
- afslankbegeleiding

Het is inderdaad zelf studie. Aan het einde van elke les krijg je opdrachten die je dan via mail instuurt. Op het einde kan je dan ook via mail examen afleggen. het zijn wel geen erkende diploma's, maar dat maakt me niet uit. het zijn interessante cursussen en ik doe het voor mezelf. Er zijn ook nog twee cursussen over doping, maar die heb ik niet besteld. Die heb ik niet nodig, geen interesse :p

Het zijn cursussen van Peter Van der Zon. Ik heb er vier besteld:
- voeding bij sport
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding
- afslankbegeleiding

Het is inderdaad zelf studie. Aan het einde van elke les krijg je opdrachten die je dan via mail instuurt. Op het einde kan je dan ook via mail examen afleggen. het zijn wel geen erkende diploma's, maar dat maakt me niet uit. het zijn interessante cursussen en ik doe het voor mezelf. Er zijn ook nog twee cursussen over doping, maar die heb ik niet besteld. Die heb ik niet nodig, geen interesse :p

Leuk zeg!!
succes er mee:)

Terug
Naar boven