XXL Nutrition

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Netjes!
En las net dat er al een 5de blokje om de hoek komt gluren? Als je er nu 1 per week tevoorschijn tovert dan heb een een compleet 8pak bij de eindfoto! Dat zou heeeeeel cool zijn :)

Het zijn cursussen van Peter Van der Zon. Ik heb er vier besteld:
- voeding bij sport
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding
- afslankbegeleiding

Het is inderdaad zelf studie. Aan het einde van elke les krijg je opdrachten die je dan via mail instuurt. Op het einde kan je dan ook via mail examen afleggen. het zijn wel geen erkende diploma's, maar dat maakt me niet uit. het zijn interessante cursussen en ik doe het voor mezelf. Er zijn ook nog twee cursussen over doping, maar die heb ik niet besteld. Die heb ik niet nodig, geen interesse :p

Geen interesse om dopingcontroles uit te voeren?:p:rolleyes:

blij dat de curcussen bevallen.. Succes

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag benen getraind en dat voel ik nog steeds :) Gelukkig heb ik hier een zachte stoel op kantoor want mijn billen doen zoveel pijn!

Gisteren biceps en triceps aangepakt en ook dat ging goed. Ik heb niet zoveel energie meer, maar het feit dat ik goed het verschil zie in de spiegel, geeft mij de kracht om mijn gewichten min of meer te kunnen behouden :D

Wat deze periode voor mij zo zwaar maakt, is mijn werk. Ik verdrink echt in het werk en ben helemaal op van de stress. Ik hoop dat ik deze periode levend doorkom...

Dinsdag benen getraind en dat voel ik nog steeds :) Gelukkig heb ik hier een zachte stoel op kantoor want mijn billen doen zoveel pijn!

Gisteren biceps en triceps aangepakt en ook dat ging goed. Ik heb niet zoveel energie meer, maar het feit dat ik goed het verschil zie in de spiegel, geeft mij de kracht om mijn gewichten min of meer te kunnen behouden :D

Wat deze periode voor mij zo zwaar maakt, is mijn werk. Ik verdrink echt in het werk en ben helemaal op van de stress. Ik hoop dat ik deze periode levend doorkom...

Hahaha...de tweede dag is je spierpijn meestal het ergst tenzij je jezelf zooo vreselijk gemold hebt, dan krijg je morgen nog een portie :D
Gelukkig maar dat ons spiegelbeeld de laatste weken wonderen voor ons doet, zetten we tenminste door :)

Sterkte met de werkdruk Isabelle, wel lekker die stress in je training eruit gooien!

Ken het gevoel, net als destijds mijn wedstrijdperiode.. Werkte toen ook 40uur full-time en gaf nog 4 uur les in de week..

Dag begon met cardio, eten, werk,eten, slapen, eten, trainen, eten, om de dag lesgeven of cardio, eten, slapen enz.. Ik had niet eens de moed om met vrienden in het weekend af te spreken.. Moest echt van de hele week bijkomen en spendeerde groot gedeelte achter de PC of voor de tv door.. Dus nog even volhouden!! ;) Komt goed.. Blijf focussen op einddoel, dat heeft mij er ook doorheen geholpen en jezelf positief zien veranderen.. Echt waar..

Ken het gevoel, net als destijds mijn wedstrijdperiode.. Werkte toen ook 40uur full-time en gaf nog 4 uur les in de week..

Ik herken dit zo van vorig jaar, 30 uur werken, 50 uur sporten, en dan tussendoor nog vriendelijk proberen te blijven terwijl je continue honger hebt/ moe bent :)
Geloof me maar, resultaten zijn dat zo'n enorme beloning! Gewoon nog even volhouden!
Sterkte, maar houd jezelf voor, het is nog maar 3,5 week!

Dag begon met cardio, eten, werk,eten, slapen, eten, trainen, eten, om de dag lesgeven of cardio, eten, slapen enz.. Ik had niet eens de moed om met vrienden in het weekend af te spreken.. Moest echt van de hele week bijkomen en spendeerde groot gedeelte achter de PC of voor de tv door.. Dus nog even volhouden!! ;) Komt goed.. Blijf focussen op einddoel, dat heeft mij er ook doorheen geholpen en jezelf positief zien veranderen.. Echt waar..

Ik herken dit zo van vorig jaar, 30 uur werken, 50 uur sporten, en dan tussendoor nog vriendelijk proberen te blijven terwijl je continue honger hebt/ moe bent :)
Geloof me maar, resultaten zijn dat zo'n enorme beloning! Gewoon nog even volhouden!
Sterkte, maar houd jezelf voor, het is nog maar 3,5 week!

Bedankt meiden :) Ik doe mijn best, meer dan dat kan ik niet doen. Ik vind het gewoon stom. Mijn leven gaat op rolletjes: ik heb een fantastische vriend, waar ik heel veel van hou, ik heb alles wat ik nodig heb, mijn training gaat goed. Maar ik geniet er niet ten volle van omdat ik acht uur per dag achter die PC zit te stressen. En ik ben bang dat ik mijn resultaten ermee verpest. Gisteren had ik het gevoel dat ik er slechter uitzag dan de dag ervoor, gewoon door de stress => cortisol. ik mag me echt niet druk maken of het wordt mijn eigen ondergang... Dus elke dag zeg ik tegen mezelf: vandaag is een nieuwe dag. laat je niet kennen en trek het je niet aan. Dus dat ga ik dan ook weer proberen vandaag. Ik hoop dat het lukt :o

Gaat hartstikke goed meid!
Zelfs voor mij is het herkenbaar dat je soms echt een baaldag of stressmoment hebt.
En ik ben nog lang niet op het niveau van jou of de andere dames die in je log hierop gereageerd hebben.
Moet je nagaan. ;)
Kop op, doorzetten nu en straks genieten van je resultaten.
Je mag nu al trots zijn op jezelf! :)

Is er geen ander leuker werk voor jou te vinden?
Zo te horen heb je er helemaal geen plezier in :( , of is de werkdruk gewoon tijdelijk te hoog?

Voor de rest ga je super dus als je ook nog eens leuk werk hebt ben je helemaal happy de peppy!

Succes verder, je doet het prima! :)

Is er geen ander leuker werk voor jou te vinden?
Zo te horen heb je er helemaal geen plezier in :( , of is de werkdruk gewoon tijdelijk te hoog?

Voor de rest ga je super dus als je ook nog eens leuk werk hebt ben je helemaal happy de peppy!

Succes verder, je doet het prima! :)

thanks! Ik ben heel blij met hoe het gaat :D Ik heb er een ronduit heeeeeerlijke schouder en buik training opzitten. Echt heel fijn! Dat was een mooie afsluiter van een week hard trainen. Elke spiergroep heb ik de volgende dag goed gevoeld en daar ben ik heel tevreden mee. Vanaf volgende week ga ik de gewichten omlaag halen en langere reeksen doen. m'n vriend is voor een week naar Moskou voor zijn werk, dus dan durf ik sowieso geen 'zware' gewichten te pakken, omdat ik dan geen spotter heb. Lange reeksen en een hoog tempo erin houden.

Ik doe mijn werk echt heel graag, maar de laatste anderhalve maand is het gewoon echt superdruk. En mijn potje kookt nu heel snel over. Gewoon niet stressen, dat is de grootste uitdaging voor mij. Want ik wil ook niet dat mijn collega's zich gaan ergeren aan mijn gedrag. We zoeken iemand om mij en mijn collega in de 'backoffice' te ondersteunen. Maar vooraleer we iemand hebben gevonden en die ingewerkt is... Het ergste vind ik dat mijn baas ondertussen nog twee extra freelance verkopers heeft aangenomen en ik draai nu al op 110%. Het is dom om meer verkopers aan te nemen als de backoffice niet kan volgen, maar ja. Hij denkt enkel aan zijn centjes. Binnenkort gaat het fout lopen... Maar ik heb hem gewaarschuwd, meer dan eens. Meer kan ik niet doen, hé.:rolleyes:

thanks! Ik ben heel blij met hoe het gaat :D Ik heb er een ronduit heeeeeerlijke schouder en buik training opzitten. Echt heel fijn! Dat was een mooie afsluiter van een week hard trainen. Elke spiergroep heb ik de volgende dag goed gevoeld en daar ben ik heel tevreden mee. Vanaf volgende week ga ik de gewichten omlaag halen en langere reeksen doen. m'n vriend is voor een week naar Moskou voor zijn werk, dus dan durf ik sowieso geen 'zware' gewichten te pakken, omdat ik dan geen spotter heb. Lange reeksen en een hoog tempo erin houden.

Ik doe mijn werk echt heel graag, maar de laatste anderhalve maand is het gewoon echt superdruk. En mijn potje kookt nu heel snel over. Gewoon niet stressen, dat is de grootste uitdaging voor mij. Want ik wil ook niet dat mijn collega's zich gaan ergeren aan mijn gedrag. We zoeken iemand om mij en mijn collega in de 'backoffice' te ondersteunen. Maar vooraleer we iemand hebben gevonden en die ingewerkt is... Het ergste vind ik dat mijn baas ondertussen nog twee extra freelance verkopers heeft aangenomen en ik draai nu al op 110%. Het is dom om meer verkopers aan te nemen als de backoffice niet kan volgen, maar ja. Hij denkt enkel aan zijn centjes. Binnenkort gaat het fout lopen... Maar ik heb hem gewaarschuwd, meer dan eens. Meer kan ik niet doen, hé.:rolleyes:

hmmm, ja dat klinkt ook niet geweldig... jezelf niet over de kop werken he, zeker als je baas vooral met de centjes bezig is.

Kan je er misschien niet even een weekendje er tussenuit? stoomafblazen, even bijtanken?

Ik vroeg me af trouwens... wat ga je na de contest doen? ga je door? of ga je aanpassen of wedstrijden of... ? (nieuwsgierig :) )

hmmm, ja dat klinkt ook niet geweldig... jezelf niet over de kop werken he, zeker als je baas vooral met de centjes bezig is.

Kan je er misschien niet even een weekendje er tussenuit? stoomafblazen, even bijtanken?

Ik vroeg me af trouwens... wat ga je na de contest doen? ga je door? of ga je aanpassen of wedstrijden of... ? (nieuwsgierig :) )

Na de fotoshoot op 1 juli ga ik eerst wat rusten :) Mijn lichaam rustig terug laten wennen aan een dieet met meer kcal. in het weekend ga ik dan toch wel eens een bezoekje brengen aan de Mac ofzo en een ijsje heb ik dan ook wel verdiend, denk ik :D

ik ga gewoon lekker blijven trainen en mijn BF niet te hoog laten oplopen. In aug. heb ga ik met mijn vriend twee weken naar de Côte d'Azur en dus wil ik tegen dan nog altijd beachproof zijn. Op lange termijn wil er toch nog graag wat spiermassa bij. Want nu ik het vet zie verdwijnen, vind ik dat ik toch maar smalletjes ben en helemaal niet zo gespierd als ik dacht. Dus dat wordt mijn belangrijkste missie: mijn BF niet te hoog laten oplopen en 'schoon' bulken tot volgende zomer :)

Gelukkig dat je trainingen tenminste wel lekker lopen, dat zit vast wel goed met die fotoshoot.
Daarna lekker een beetje bijkomen en een mooie vakantie in het verschiet,
dat moet je dan maar op de been houden :)

maar als het zo door gaat kijkt die baas van jou binnenkort wel op zijn neus........

Ik heb echt geen slechte baas, ik mag niet zoveel klagen. Het is gewoon nu eenmaal zo, dat eens je op je tandvlees zit, dat je dan alles veel negatiever gaat inzien. Nu kan ik het goed relativeren en heb ik weer goede moed in voor morgen en de nieuwe week. Maar eens ik erin zit en verzuip in het werk, is het moeilijk om die dingen te relativeren omdat je er met je neus knal op zit.

Ik heb het niet moeilijk om mezelf op de been te houden, hoor! Zoveel leuke dingen in de nabije toekomst... En ik geniet nu ook van de veranderingen die ik elke dag zie. Vanmorgen op de weegschaal gaan staan, 53 kg :eek: ik denk dat het gemakkelijk 10 jaar geleden is dat ik dit gewicht had. En ik heb er nog nooit zo goed uitgezien als nu, vind ik zelf. Dus die fotoshoot komt inderdaad wel goed, ik heb het volste vertrouwen in mezelf... En dat is volgens mij ook makkelijk 10 jaar geleden dat ik me zo zelfzeker heb gevoeld :o

Mooie doelen, ook voor de lange termijn. :)

Super gewicht voor jouw lengte!
Ik moet er nog 2 maanden bij hebben voordat ik dat haal :D

je bent niet iemand die de kantjes er van af loopt he! Integendeel! Je lijkt me zelf wel beetje perfectionistisch. Zolang het niet ten koste van jezelf gaat, goede eigenschap, is ook wel nodig als je dat wilt bereiken met je lichaam. Nou goed: respect voor je doorzettingsvermogen!!!

mooi werk verricht.. vervelend als het gewicht zoveel naar beneden gaat.. Zwaar blijven trainen ook met je hoge reps om zoveel mogelijk massa te houden.. Succes

mooi werk verricht.. vervelend als het gewicht zoveel naar beneden gaat.. Zwaar blijven trainen ook met je hoge reps om zoveel mogelijk massa te houden.. Succes

Ik vind niet dat het zo snel gaat. Ik ben 5 kg kwijt, verspreid over twee maanden. Ik hoop inderdaad zoveel mogelijk massa te houden en doe indaad hoge reps nu.

Borst ging heerlijk vandaag. Ik had heel snel een goed vol gevoel. En ik voelde me helemaal niet slap, waar ik wel voor vreesde. Zaterdag en zondag heb ik me de hele tijd zo slap als een vaatdoek gevoeld. Maar vandaag voelde ik me toppie en sterk. Ook op kantoor heb ik me vandaag rustig kunnen houden :D ben helemaal 'zen' gebleven!

Terug
Naar boven