Mel74
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind niet dat het zo snel gaat. Ik ben 5 kg kwijt, verspreid over twee maanden. Ik hoop inderdaad zoveel mogelijk massa te houden en doe indaad hoge reps nu.
Borst ging heerlijk vandaag. Ik had heel snel een goed vol gevoel. En ik voelde me helemaal niet slap, waar ik wel voor vreesde. Zaterdag en zondag heb ik me de hele tijd zo slap als een vaatdoek gevoeld. Maar vandaag voelde ik me toppie en sterk. Ook op kantoor heb ik me vandaag rustig kunnen houdenben helemaal 'zen' gebleven!
Fijn dat je vaatdoek-af bent, en werk onder controlle! Beter!
ik wil niet ziek worden! Dan heb ik zo lang en hard gewerkt voor niks... 
Ja, ik was gisteren ook heel happy. Maar vandaag ben ik opgestaan met flinke keelpijnik wil niet ziek worden! Dan heb ik zo lang en hard gewerkt voor niks...
![]()
Zou dat kunnen of ben ik gewoon al gewend geraakt aan hoe ik er nu uitzie?Oef, het gaat al wat beter dan vanmorgen! Ik heb een pijnstiller genomen tegen de keelpijn en dat heeft opgelucht. Ik heb enkel nog wat spierpijn in mijn traps, maar dat kan aan mijn hoofdkussen liggen.
Pfff... ik heb anders wel even een dipje. ik heb op korte tijd veel verandering gezien en nu lijkt het alsof ik ben stilgevallenZou dat kunnen of ben ik gewoon al gewend geraakt aan hoe ik er nu uitzie?
Ik gok dat laatste. Als je twijfelt aan je progressie, dan moet je gewoon een foto nemen van elk moment dat je tevreden denkt te zijnover je lichaam, en die naast elkaar in een album plakken! Das een geweldige motivatie!

Je bent al heel erg droog Isabel.....Ik denk dat je te vaak in de spiegel kijkt![]()
ik weet het... ben nogal veeleisend...
die kwam tijdens de training even dag zeggen 
Ik ben van plan ze lekker te slopen met veel plyometrische oefeningen. Daarna moet ik snel naar de repetitie van de modeshow van mijn toekomstige schoonmoeder. Ze studeert mode en zondag show ik voor haar één van haar drie outfits die ze voor haar eindproject heeft gemaakt. Ze krijgt helemaal grijze haren van mij omdat mijn taille steeds smaller wordt
en ze moet dus voortdurend de outfit smaller maken.
Ik voel me zoveel beter! Jippieeee! Ik heb me gisteren echt naar de gym moeten slepen, maar ik ben heel blij dat ik uiteindelijk toch gegaan ben. Ik heb er een super biceps en triceps training uitgeknald met een gruwelijke pomp. Heb ook kennis gemaakt met de ader op mijn linker armdie kwam tijdens de training even dag zeggen
Ik ben gisteren om 9.15u in mijn bedje gekropen, wanneer het nog klaarlicht was buiten en dan vanmorgen om 05.30u eruit, wanneer het AL klaarlicht was. Ik voel me goed uitgerust en mijn keelpijn is zo goed als voorbij. Ik ben helemaal klaar voor een nieuwe dag en voel me sterk. Ik zal het nodig hebben vandaag voor mijn beentjesIk ben van plan ze lekker te slopen met veel plyometrische oefeningen. Daarna moet ik snel naar de repetitie van de modeshow van mijn toekomstige schoonmoeder. Ze studeert mode en zondag show ik voor haar één van haar drie outfits die ze voor haar eindproject heeft gemaakt. Ze krijgt helemaal grijze haren van mij omdat mijn taille steeds smaller wordt
en ze moet dus voortdurend de outfit smaller maken.
Maar het belangrijkste: vanavond skypen met m'n ventje in Moskou![]()
...
Wonder boven wonder heb ik me goed gevoeld vandaag, na maar 3 uurtjes slaap
De hele nacht, tot half drie, heb ik wakker gelegen, woelen en muggen vangen... Ik ben nu wel helemaal uitgeput. Ik heb er nog een goede rugtraining op zitten voor vandaag en morgen doe ik nog schouders. Dan twee dagen rusten om dan volgende week de laatste loodjes in te zetten... Het begint echt spannend te worden nu! Echt kicken!Vandaag een hectische dag op kantoor, maar ik ben heel kalm gebleven!Wonder boven wonder heb ik me goed gevoeld vandaag, na maar 3 uurtjes slaap
De hele nacht, tot half drie, heb ik wakker gelegen, woelen en muggen vangen... Ik ben nu wel helemaal uitgeput. Ik heb er nog een goede rugtraining op zitten voor vandaag en morgen doe ik nog schouders. Dan twee dagen rusten om dan volgende week de laatste loodjes in te zetten... Het begint echt spannend te worden nu! Echt kicken!

Worden er foto's op de modeshow gemaakt? Ben wel benieuwd..

maar het wordt vast een leuke ervaring. Woensdag ben ik gaan repeteren en alle andere studenten zeiden tegen de moeder van mijn vriend: "Zeg, Irina, jouw model heeft zo'n mooi figuur, dat is niet eerlijk!" Ze waren dus allemaal stik jaloers