Fitness Seller

Contest Log (v) Log IsabelleVD

• Topic Starter Topic Starter
De modeshow zit erop! Ik ben niet gevallen :o en heb niks verkeerd gedaan. Wat een adrenaline wel... Ik ben nu helemaal slaperig en lui... Gelukkig komt mijn schatje zo terug van Rusland. Wat ga ik lekker dicht bij hem kruipen en hem knuffelen tot ik in slaap val :kiss:

De modeshow zit erop! Ik ben niet gevallen :o en heb niks verkeerd gedaan. Wat een adrenaline wel... Ik ben nu helemaal slaperig en lui... Gelukkig komt mijn schatje zo terug van Rusland. Wat ga ik lekker dicht bij hem kruipen en hem knuffelen tot ik in slaap val :kiss:

Goed zo!
Je bent vast enorm opgelucht :)

Fijne avond :wave:

Hier zijn een paar foto's van achter de schermen

2009 06 20 003.jpg

2009 06 21 003.jpg

grappig die foto's, kunstzinnig!

Staat je idd goed die kleur....Al weer bijgekomen van het knuffelen?;)

Laat je man nu maar weer ff los, en pak die dumbbells op :cool:

Laat je man nu maar weer ff los, en pak die dumbbells op :cool:

Dat heb ik al gedaan. Hij heeft me gisteren serieus laten afzien tijdens de schouder training ... Maar hij is echt een schatje en een schitterende trainingspartner. Hij was wel onder de indruk en kon na een week afwezigheid duidelijk zien dat ik droger was geworden :D

Laatst bewerkt:
Dat heb ik al gedaan. Hij heeft me gisteren serieus laten afzien tijdens de schouder training ... Maar hij is echt een schatje en een schitterende trainingspartner. Hij was wel onder de indruk en kon na een week afwezigheid duidelijk zien dat ik droger was geworden :D

Mooi die progressie en dat het hem meteen opvalt ;)

Leuk zeg! mooie foto's :)

Gisteren heb ik nog wat foto's gemaakt en ik dacht vanmezelf dat ik niet veel meer vooruitgang had gemaakt. Maar als ik de foto's naast elkaar legde, zag ik toch op m'n rug en buik weer een verschil. M'n vriend stond stomverbaasd dat ik ondertussen al zo droog sta. Hij kan er maar niet aan wennen :D En hij zit voortdurend aan m'n vel te voelen, omdat dat nu helemaal loskomt van de spier en dat geeft een raar gevoel :p

Verder begint de vermoeidheid wel toe te slaan. Tijdens de trainingen moet ik m'n gewicht toch wel omlaag halen, om aan de hoge herhalingen te komen. En om te verkomen dat ik sterretjes ga zien :o

Een ander ziet het vaak toch beter, die heeft geen gevoelens erbij en kijkt wat objectiever ;)
Maar zelf zag je het ook wel, toen je naar de foto's keek en de details vergeleek..
Keep it up! :thumbs:

Gisteren heb ik nog wat foto's gemaakt en ik dacht vanmezelf dat ik niet veel meer vooruitgang had gemaakt. Maar als ik de foto's naast elkaar legde, zag ik toch op m'n rug en buik weer een verschil. M'n vriend stond stomverbaasd dat ik ondertussen al zo droog sta. Hij kan er maar niet aan wennen :D En hij zit voortdurend aan m'n vel te voelen, omdat dat nu helemaal loskomt van de spier en dat geeft een raar gevoel :p

Verder begint de vermoeidheid wel toe te slaan. Tijdens de trainingen moet ik m'n gewicht toch wel omlaag halen, om aan de hoge herhalingen te komen. En om te verkomen dat ik sterretjes ga zien :o

Kan ook niet anders dat je zo'n mooi resultaat hebt!
Ik las in een andere post dat je 's morgens 40min. cardio doet, 's avonds kt + cardio op 1300kcal....

Doe ik je niet na meid :thumbs:

Vandaag even een rustdag, om dan morgen, zaterdag en zondag te gaan depleten. Maandag, dinsdag en woensdag (de dag van m'n fotoshoot) ga ik dan carbloaden.

Ik heb wel goed nieuws gekregen hier op kantoor: de kogel is door de kerk! Ik krijg een Mini One :D Vrijdag gaan we waarschijnlijk even kijken naar de stockwagens en als daar niks tussen zit, bestellen we gelijk een nieuwe. Hopelijk gaat dit door, want dat komt dan net goed uit. Ik zal vrijdag toch heel zwak zijn door het depleten en dan ben ik weer een paar uurtjes van m'n pc weg :p. Gelukkig werk ik vrijdag ook maar tot 13.00u. Want ik voel nu al dat het zwaar zal worden. Maar vandaag geniet ik nog volop van het mooie weer en m'n rustdag!

He super, gefeliciteerd met de auto, gaaf!!!

Goed zeg, altijd leuk een bevestiging dat het echt goed gaat!

Gefeliciteerd met je leuke autootje.

Laatste dagje depleten morgen.. vanaf maandag lekker bijeten meis.. Woensdag super op de foto en dan even rusten en genieten van je mooie foto's en van mekaar..

Gtz

Ook nog gefeliciteerd met het autootje, komt op het goede moment!

Succes met de laatste loodjes :)

Gefeliciteerd met je auto.
Leuke foto!

Zo te lezen gaat het prima met je en de bevestiging heb je ook van je partner gekregen.
Ik ben erg benieuwd naar jou eindresultaat.

Lijkt me echt heel zwaar voor je om dit allemaal op 1300 cal.

Zo, de ergste drie dagen zijn achter de rug nu... Oef... Vanaf vrijdag ochtend tot en met gisteren heb ik drie dagen enkel op eiwitten en aminozuren geleefd. Ik had gisteren het gevoel echt helemaal 'gedepleet' te zijn.

Vrijdag ochtend voelde ik me nog redelijk goed, maar tegen de avond was ik al zo slap als een vaatdoek en moest ik nog aan een loodzware benentraining beginnen. Ik heb nog altijd pijn in m'n benen van vrijdag. Ik wilde tijdens de training wel huilen en zat tijdens mijn supersets dus vollop te snikken, maar er kwamen geen tranen. Alleen zweet. Na de training nog een stuk tonijn gegeten. Dan een douche genomen (jezus, wat duren die dingen allemaal lang als je geen totaal geen energie hebt) nog wat amino's en m'n bed in.

Zaterdag: gelukkig kon ik nu 's ochtends trainen. Dus na 7 eiwitten te hebben opgesmikkeld, richting gym voor buik (ook die voel ik nu nog!), borst, biceps en triceps. Ik ben heel blij dat m'n vriend me zo pusht. Hoe vaak ik zaterdag niet gezegd heb: 'ik kan niet meer', zo vaak kreeg ik van hem te horen: 'Jawel, niet flauw doen! Duwen!' En dan duw ik gewoon verder. Ik stond de afgelopen dagen er echt van versteld, waar mijn lichaam tot toe in staat is. Je bent doodmoe en sleept je lichaam vooruit en toch kan je in de gym (hetzij met hulp) toch die moordende training nog afwerken. Maar eens ik dan thuis kom is het wel shutdown. Dan kan ik nog net snel eten en dan moest ik een uurtje slapen. Zaterdag avond zijn we nog naar de bioscoop gegaan, naar 'the hangover' en ook dat was zo enorm vermoeiend... Om elf uur, na een heerlijke massage van manlief, ben ik dan ook heerlijk ingedommeld.

Gisteren ook 's ochtends getraind. Eerst 25 min. cardio, dan schouders en rug. Daarna heb ik ook weer een uur geslapen om dan aan de strijk te beginnen. Mijn schatje was echt superlief en heeft heel het huis schoongemaakt :D Dat had ik er echt niet meer kunnen bijdoen. In de late namiddag nog op bezoek bij de ouders van m'n vriend en daar heb ik ook nog geslapen :o Om 22.20u ben ik dan in m'n bed gekropen en kon ik niet slapen door de muggen en een luidruchtig koppel dat in de wagen voor onze deur ruzie zat te maken. Waarschijnlijk kon ik ook niet slapen uit zenuwen voor vandaag en dinsdag KH te laden. Ik hoop dat alles goedkomt en dat ik niet vol vocht schiet... Voorlopig één maaltijd carbs naar binnen gehad en voel me nog heel slapjes. Dus laat die rijst met rozijnen maar komen :D

Terug
Naar boven