IsabelleVD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De modeshow zit erop! Ik ben niet gevallenen heb niks verkeerd gedaan. Wat een adrenaline wel... Ik ben nu helemaal slaperig en lui... Gelukkig komt mijn schatje zo terug van Rusland. Wat ga ik lekker dicht bij hem kruipen en hem knuffelen tot ik in slaap val
![]()

Laat je man nu maar weer ff los, en pak die dumbbells op![]()

Dat heb ik al gedaan. Hij heeft me gisteren serieus laten afzien tijdens de schouder training ... Maar hij is echt een schatje en een schitterende trainingspartner. Hij was wel onder de indruk en kon na een week afwezigheid duidelijk zien dat ik droger was geworden![]()

En hij zit voortdurend aan m'n vel te voelen, omdat dat nu helemaal loskomt van de spier en dat geeft een raar gevoel 

Dat heb ik al gedaan. Hij heeft me gisteren serieus laten afzien tijdens de schouder training ... Maar hij is echt een schatje en een schitterende trainingspartner. Hij was wel onder de indruk en kon na een week afwezigheid duidelijk zien dat ik droger was geworden![]()

Gisteren heb ik nog wat foto's gemaakt en ik dacht vanmezelf dat ik niet veel meer vooruitgang had gemaakt. Maar als ik de foto's naast elkaar legde, zag ik toch op m'n rug en buik weer een verschil. M'n vriend stond stomverbaasd dat ik ondertussen al zo droog sta. Hij kan er maar niet aan wennenEn hij zit voortdurend aan m'n vel te voelen, omdat dat nu helemaal loskomt van de spier en dat geeft een raar gevoel
Verder begint de vermoeidheid wel toe te slaan. Tijdens de trainingen moet ik m'n gewicht toch wel omlaag halen, om aan de hoge herhalingen te komen. En om te verkomen dat ik sterretjes ga zien![]()
Vrijdag gaan we waarschijnlijk even kijken naar de stockwagens en als daar niks tussen zit, bestellen we gelijk een nieuwe. Hopelijk gaat dit door, want dat komt dan net goed uit. Ik zal vrijdag toch heel zwak zijn door het depleten en dan ben ik weer een paar uurtjes van m'n pc weg
. Gelukkig werk ik vrijdag ook maar tot 13.00u. Want ik voel nu al dat het zwaar zal worden. Maar vandaag geniet ik nog volop van het mooie weer en m'n rustdag!Dat heb ik al gedaan. Hij heeft me gisteren serieus laten afzien tijdens de schouder training ... Maar hij is echt een schatje en een schitterende trainingspartner. Hij was wel onder de indruk en kon na een week afwezigheid duidelijk zien dat ik droger was geworden![]()
Dat had ik er echt niet meer kunnen bijdoen. In de late namiddag nog op bezoek bij de ouders van m'n vriend en daar heb ik ook nog geslapen
Om 22.20u ben ik dan in m'n bed gekropen en kon ik niet slapen door de muggen en een luidruchtig koppel dat in de wagen voor onze deur ruzie zat te maken. Waarschijnlijk kon ik ook niet slapen uit zenuwen voor vandaag en dinsdag KH te laden. Ik hoop dat alles goedkomt en dat ik niet vol vocht schiet... Voorlopig één maaltijd carbs naar binnen gehad en voel me nog heel slapjes. Dus laat die rijst met rozijnen maar komen