jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar minstens even belangrijk: ik ben voor een totaal ander kapsel gegaan en eerlijk gezegd... ik vind mezelf super sexy! Ik straal helemaal, omdat ik ZELF vind dat ik er goed uitzie. Dus ik ga nu rustig nog wat boodschappen doen. En dan rond 12.00 uur vertrekken richting Mol naar de fotostudio!Vandaag is het zover! Ik heb er zolang naartoe getraind/geleefd: fotoshoot time
Gisteren heeft mijn zelfvertrouwen nog een flinke booster gekregen door mijn bezoekje aan de kapper. Ze had me al lang niet meer gezien en haar mond viel haast open. Ze bleef me maar vragen hoe ik zo strak en toned was geworden. Toen ik vertrok, vroeg ze of ik een six pack had en of ze eens aan m'n buik en benen mocht voelen. HihihiMaar minstens even belangrijk: ik ben voor een totaal ander kapsel gegaan en eerlijk gezegd... ik vind mezelf super sexy! Ik straal helemaal, omdat ik ZELF vind dat ik er goed uitzie. Dus ik ga nu rustig nog wat boodschappen doen. En dan rond 12.00 uur vertrekken richting Mol naar de fotostudio!
Ben heel erg benieuwd naar de foto's!
De fotograaf en z'n vrouw hebben me echt helemaal in de watten gelegd en me super goede aanwijzingen gegeven. Ik denk wel dat ik gisteren avond eigenlijk m'n piek heb bereikt. Maar ik heb er kei hard voor gewerkt en het resultaat van de foto's van vandaag mag er zijn. Nu begint de onmogelijke opdracht om er één foto uit te kiezen om in te sturen. Of mogen we er meerdere indienen?

).Hier zijn er alvast twee. Ik weet niet of de rest al wel wil laten zien voor het einde van de wedstrijd![]()
Hier zijn er alvast twee. Ik weet niet of de rest al wel wil laten zien voor het einde van de wedstrijd![]()
Mooie foto's zeg!!!