MuscleMeat

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Heel veel succes Isabelle, je gaat ervoor! :thumbs:

Hoe gaat het nu? Energie al beetje omhoog?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het nu? Energie al beetje omhoog?

Het is al wat beter, maar ik heb nog steeds slappe beentjes en heb honger... Zoveel honger...! Zometeen gaat de derde portie rijst, rozijnen en shake er in. We gaan lekker ons tafeltje buiten zetten en genieten van het zonnetje :D

Het carb laden begint te lonen. ik krijg complimentjes van m'n collega's dat ik er erg afgetraind uitzie :o Straks nog een bezoekje aan de kapper en dan ben ik helemaal klaar voor de fotoshoot!

Spannend meis! Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!

nog even meer genieten van het zonnetje vandaag.. Morgen supergenieten!!!

D-day

Vandaag is het zover! Ik heb er zolang naartoe getraind/geleefd: fotoshoot time ;)

Gisteren heeft mijn zelfvertrouwen nog een flinke booster gekregen door mijn bezoekje aan de kapper. Ze had me al lang niet meer gezien en haar mond viel haast open. Ze bleef me maar vragen hoe ik zo strak en toned was geworden. Toen ik vertrok, vroeg ze of ik een six pack had en of ze eens aan m'n buik en benen mocht voelen. Hihihi :cool: Maar minstens even belangrijk: ik ben voor een totaal ander kapsel gegaan en eerlijk gezegd... ik vind mezelf super sexy! Ik straal helemaal, omdat ik ZELF vind dat ik er goed uitzie. Dus ik ga nu rustig nog wat boodschappen doen. En dan rond 12.00 uur vertrekken richting Mol naar de fotostudio!

Veel plezier vandaag!
Super dat je jezelf er goed uit vind zien en complimenten kreeg.
Het harde traingen wordt nu beloond. :D

Super meid! Ben erg benieuwd naar je foto's! :D

Vandaag is het zover! Ik heb er zolang naartoe getraind/geleefd: fotoshoot time ;)

Gisteren heeft mijn zelfvertrouwen nog een flinke booster gekregen door mijn bezoekje aan de kapper. Ze had me al lang niet meer gezien en haar mond viel haast open. Ze bleef me maar vragen hoe ik zo strak en toned was geworden. Toen ik vertrok, vroeg ze of ik een six pack had en of ze eens aan m'n buik en benen mocht voelen. Hihihi :cool: Maar minstens even belangrijk: ik ben voor een totaal ander kapsel gegaan en eerlijk gezegd... ik vind mezelf super sexy! Ik straal helemaal, omdat ik ZELF vind dat ik er goed uitzie. Dus ik ga nu rustig nog wat boodschappen doen. En dan rond 12.00 uur vertrekken richting Mol naar de fotostudio!

Wat goed zeg! En wat een fijn gevoel! :) Ben heel erg benieuwd naar de foto's!

Zo, de shoot zit erop... Ik ben heel tevreden met het resultaat. Het zijn mooie foto's geworden :D De fotograaf en z'n vrouw hebben me echt helemaal in de watten gelegd en me super goede aanwijzingen gegeven. Ik denk wel dat ik gisteren avond eigenlijk m'n piek heb bereikt. Maar ik heb er kei hard voor gewerkt en het resultaat van de foto's van vandaag mag er zijn. Nu begint de onmogelijke opdracht om er één foto uit te kiezen om in te sturen. Of mogen we er meerdere indienen?

Klinkt goed meid, wat zal jij je heerlijk voelen! :)

Voor de contest mag je maar 1 foto insturen (en die met het tekentje + je nickname)
maar in je log en in vergelijkingstopics mag je alles kwijt wat je wilt.

Zonde toch, om alleen een frontpose te laten zien als je ook een mooie rug hebt. ;)
Ben erg benieuwd naar je foto's (en je nieuwe kapsel :p ).

Ze zijn echt top!! Heb een sneak-preview gehad ;)

Hier zijn er alvast twee. Ik weet niet of de rest al wel wil laten zien voor het einde van de wedstrijd ;):D

vanthillo-15.jpg

vanthillo-11.jpg

Mooie foto's en de oog make-up is goed gedaan;).

Wow, ik vind vooral de bovenste héél mooi!

Je ziet er geweldig uit meid! Heel goed gedaan! :)

Super, je bf is al behoorlijk laag zeg! :cool:

Terug
Naar boven