MuscleMeat

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Nee, ik doe dit echt puur voor mezelf. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik TE competetief ben. Als ik aan wedstrijden zou meedoen en niet win, dan zou ik daar onzeker en depri van worden. En dan is de lol eraf. Als je het voor jezelf doet, dan win je altijd. Deze wedstrijd is voor mij al meer dan genoeg :o

Ok. :) Blijf je wel goed op je gezondheid letten? Lager dan 10% voor lange tijd is niet heel goed voor je gezondheid toch... Of wil je na je fotoshoot (en deze wedstrijd) weer hoger dan 10%?

WoW heel knap! Ben erg benieuwd of de 10% te halen is! Enneh, ochtend cardio is even wennen, maar je begint wel heel fit aan je dag, ik sta om 4:30 op om om 5:45 in het zwembad te zijn, het is echt goed te doen, als je maar wilt! Succes

• Topic Starter Topic Starter
Wow :eek: 04.30u dat is echt supervroeg! Dan heb ik echt nog niks te klagen. Maar je hebt gelijk, je begint heel fit en monter aan je dag. Wanneer ik in het verleden ochtendcardio deed, voelde ik me daar heel goed bij. Maar het is gewoon zo dat ik dan 's avonds vroeger moet gaan slapen, anders kan ik er maar moeilijk uit. Ik ga na m'n werk rechtsreeks naar de gym en dan ben ik pas rond 20.30u thuis. Dan moet ik m'n spullen voor de volgende dag nog klaarzetten en zo. Eigenlijk moet ik rond 22.00 u in m'n bedje kruipen om genoeg te slapen en herstellen. Met ochtendcardio erbij moet ik nog vroeger gaan slapen. Maar in de realiteit gebeurt dat nooit en slaap ik gewoon te weinig.

Ok. :) Blijf je wel goed op je gezondheid letten? Lager dan 10% voor lange tijd is niet heel goed voor je gezondheid toch... Of wil je na je fotoshoot (en deze wedstrijd) weer hoger dan 10%?

Nee, ik denk niet dat ik een BF van lager dan 10% lang zal kunnen houden. Ik zou al heel blij zijn wanneer ik na de fotoshoot rond de 12% kan blijven voor de rest van de zomer. Na de zomer wil ik terug weer voor massa gaan trainen en dan komt er automatisch weer vet bij. Maar ik ga proberen om zeker niet boven de 15% te gaan. Anders heb ik volgend jaar in de zomer weer te veel werk :o

Nee, ik denk niet dat ik een BF van lager dan 10% lang zal kunnen houden. Ik zou al heel blij zijn wanneer ik na de fotoshoot rond de 12% kan blijven voor de rest van de zomer. Na de zomer wil ik terug weer voor massa gaan trainen en dan komt er automatisch weer vet bij. Maar ik ga proberen om zeker niet boven de 15% te gaan. Anders heb ik volgend jaar in de zomer weer te veel werk :o

:thumbs: Netjes hoor, blijf ik nog wel even verder dromen.......

Knappe vooruitgang nu al!
Ik blijf voorlopig ook alleen nog maar dromen van zo laag vet%

Ik droom er ook al drie jaar van. Langzaam maar zeker komt de 10% in zicht :D

Je gaat er helemaal voor! Goed hoor! Hoop dat het je lukt! Ben heel benieuwd hoe je er dan uitziet!

Eindelijk tijd gevonden om even wat te posten. Normaal kan ik op kantoor tussendoor wel eens even komen piepen op DBB, maar het wordt de laatste tijd echt moeilijker en moeilijker. Ik ben vandaag een half uur vroeger beginnen werken en tijdens mijn lunchpauze heb ik ook doorgewerkt om alles af te krijgen. Ik wilde op tijd klaar zijn om lekker te knallen in de gym vandaag. Dat heb ik ook gedaan: schouders en buik + een uur cardio.

Dit stond op het programma:
neck press: 4x10 (15kg)
upright row: 3x12x15kg
superset dumbbell front raise icm side raise: 4x10x4kg
bent over cable raise (one arm): 3x8x5kg
bent over back raise: 3x15x2kg (laag gewicht, maar echt goede focus op de achterkant van de schouderkop. Bovenin even vasthouden)
leg raises
total crunch machine

ik was vandaag snel klaar, omdat ik zonder m'n vriend heb getraind. Hij is vanmorgen voor drie dagen op zakenreis naar Brno, Tsjechië :( Het enige voordeel is dat ik dan maar op tijd in m'n bedje kruip en wat kan bijslapen, want door ons volgepropte weekend is dat echt wel nodig!

Eindelijk tijd gevonden om even wat te posten. Normaal kan ik op kantoor tussendoor wel eens even komen piepen op DBB, maar het wordt de laatste tijd echt moeilijker en moeilijker. Ik ben vandaag een half uur vroeger beginnen werken en tijdens mijn lunchpauze heb ik ook doorgewerkt om alles af te krijgen. Ik wilde op tijd klaar zijn om lekker te knallen in de gym vandaag. Dat heb ik ook gedaan: schouders en buik + een uur cardio.

Dit stond op het programma:
neck press: 4x10 (15kg)
upright row: 3x12x15kg
superset dumbbell front raise icm side raise: 4x10x4kg
bent over cable raise (one arm): 3x8x5kg
bent over back raise: 3x15x2kg (laag gewicht, maar echt goede focus op de achterkant van de schouderkop. Bovenin even vasthouden)
leg raises
total crunch machine

ik was vandaag snel klaar, omdat ik zonder m'n vriend heb getraind. Hij is vanmorgen voor drie dagen op zakenreis naar Brno, Tsjechië :( Het enige voordeel is dat ik dan maar op tijd in m'n bedje kruip en wat kan bijslapen, want door ons volgepropte weekend is dat echt wel nodig!

Goed getraind!!!:thumb:

Heb gisterenavond ook schouders getraind, echt heerlijk :-) Merk dat ik schouders steeds leuker begin te vinden, nu ik eindelijk meer defenitie en meer gewicht kan doen.. Daarvoor had ik zoiets van, waarom doe ik het nog, ga maar niet omhoog en zie geen verschil.. Maar zoals t gezegde.. Aanhouder wint.. Met recht..

Positief dat je uit kunt rusten.. Sterkte met je werk en succes vanavond..

Heb gisterenavond ook schouders getraind, echt heerlijk :-) Merk dat ik schouders steeds leuker begin te vinden, nu ik eindelijk meer defenitie en meer gewicht kan doen.. Daarvoor had ik zoiets van, waarom doe ik het nog, ga maar niet omhoog en zie geen verschil.. Maar zoals t gezegde.. Aanhouder wint.. Met recht..

Positief dat je uit kunt rusten.. Sterkte met je werk en succes vanavond..

Ik snap volledig wat je bedoeld! Rug gaat bij mij heel goed en wanneer ik tijdens de training dan al die lijnen zie in de spiegel, geeft me dat echt een kick om nog harder te knallen. Schouders blijven een zwak punt, maar ik zie nu dat ik droger wordt, dat mijn schouders nog niet zo slecht zijn. Eens het vet op mijn lats en (bovenkant) triceps minder is, zal mijn schouder ook veel beter uitkomen en groter lijken. Ik probeer ook extra op mijn houding te letten. Als ik mooi rechtop sta, rug recht en borst open, dan zie ik dat ik best wel wat breedte begin te krijgen. Dus daar probeer ik op te focussen :D

Top! Succes, gaat je lukken met jou inzet!!

Ik snap volledig wat je bedoeld! Rug gaat bij mij heel goed en wanneer ik tijdens de training dan al die lijnen zie in de spiegel, geeft me dat echt een kick om nog harder te knallen. Schouders blijven een zwak punt, maar ik zie nu dat ik droger wordt, dat mijn schouders nog niet zo slecht zijn. Eens het vet op mijn lats en (bovenkant) triceps minder is, zal mijn schouder ook veel beter uitkomen en groter lijken. Ik probeer ook extra op mijn houding te letten. Als ik mooi rechtop sta, rug recht en borst open, dan zie ik dat ik best wel wat breedte begin te krijgen. Dus daar probeer ik op te focussen :D

Super van je schouders! Vind dat ook een lastig punt, moet er even doorheen douwen.

Als ik dat zo hoor en lees, dan is bij veel dames schouders de zwakke plek...??? Dat motiveert natuurlijk ook, wetende dat je niet de enige bent. ;)

Ik heb ze vanmorgen weer gesloopt ;-)

Het is me wel een weekje geweest tot nu toe... Eentje om snel te vergeten. Maandag tot en met woensdag alleen geweest, omdat m'n vriend op zakenreis was. Super druk op het werk... Ik heb er een zenuwtick aan m'n oog van gekregen van de stress. Mijn bovenste ooglid van mijn linkeroog begint te pas en te onpas te trillen. Echt wel vervelend :mad:

Door de stress op het werk had ik vanaf woensdagavond tot en met gisteren barstende hoofdpijn. Die is nu na een nachtje goed slapen gelukkig voorbij. Alhoewel... Daarnet heb ik mijn elektriciteit en gasfactuur gekregen en we moeten 511 euro bij betalen... Daar word ik gewoon ziek van :kots:

Wel één lichtpuntje vandaag! Ik ben op meting geweest bij m'n trainer: mijn BF is weer gezakt tot 13.1% Hip hoi! Over twee weken gaat de zuivel eruit, maar aantal kcal blijft hetzelfde. Ben benieuwd hoe ik daarop zal reageren. Tegen dan wil ik ook beginnen met ochtendcardio, dus dan moet het vooruit gaan :D Full force er tegen aan!

Zonet ook nog benen en kuiten getraind. Ging lekker, hoog tempo, lekker bezweet. Ik ga mijn gewichten hier niet posten, met meiden zoals Loca en Maaike enz. zou dat alleen maar beschamend zijn :o

Terug
Naar boven