- Waardering
- 554
Nee, ik doe dit echt puur voor mezelf. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik TE competetief ben. Als ik aan wedstrijden zou meedoen en niet win, dan zou ik daar onzeker en depri van worden. En dan is de lol eraf. Als je het voor jezelf doet, dan win je altijd. Deze wedstrijd is voor mij al meer dan genoeg![]()
Ok.
Blijf je wel goed op je gezondheid letten? Lager dan 10% voor lange tijd is niet heel goed voor je gezondheid toch... Of wil je na je fotoshoot (en deze wedstrijd) weer hoger dan 10%?

04.30u dat is echt supervroeg! Dan heb ik echt nog niks te klagen. Maar je hebt gelijk, je begint heel fit en monter aan je dag. Wanneer ik in het verleden ochtendcardio deed, voelde ik me daar heel goed bij. Maar het is gewoon zo dat ik dan 's avonds vroeger moet gaan slapen, anders kan ik er maar moeilijk uit. Ik ga na m'n werk rechtsreeks naar de gym en dan ben ik pas rond 20.30u thuis. Dan moet ik m'n spullen voor de volgende dag nog klaarzetten en zo. Eigenlijk moet ik rond 22.00 u in m'n bedje kruipen om genoeg te slapen en herstellen. Met ochtendcardio erbij moet ik nog vroeger gaan slapen. Maar in de realiteit gebeurt dat nooit en slaap ik gewoon te weinig.
Het enige voordeel is dat ik dan maar op tijd in m'n bedje kruip en wat kan bijslapen, want door ons volgepropte weekend is dat echt wel nodig!
Dat motiveert natuurlijk ook, wetende dat je niet de enige bent.